A Geometry Cégcsoporthoz tartozó Ogilvy fiataljai design és cyber kategóriában is elsők lettek, a PR-csapat pedig dobogós helyet szerzett a Young Cannes Lions hazai előválogatóján.
A design és cyber kategóriában a versenyző csapatok egy fiatalok számára tervezett ingyenes uniós utazási programhoz csatlakozó szponzorációra készítettek terveket. A nyertes névötletet és arculatot Szabó-Ámon Ágnes account executive és Szabó Regina art director alkotta csapat készítette, Bagladi Gábor copywriter és Kerekes Kata art director pedig a szponzoráció koncepciójára szállította a legjobb digitális megoldást. Az Ogilvy/Geometry két csapata júniusban Cannes-ban folytatja a versenyt.
„Arra az insightra építettünk, hogy amikor egy fiatal leérettségizik, hirtelen sok felelősség szakad rá, most viszont még van egy szabad hónapja, amikor az új kultúrák mellett saját magát is felfedezheti. Erre az utazásra kísér el és támogat valódi társként a Youropass, így bátran belevághatsz a kalandba, még mielőtt igazán felnőnél” – mondta Szabó Regina. Szabó-Ámon Ágnes szerint „igazi kihívás volt egy a Z generáció számára is izgalmas vizuális világ megteremtése, amely ráadásul három márkát is tükröz. Óriási büszkeség lesz az országot a cégcsoport színeiben képviselni a reklámszakma legrangosabb nemzetközi versenyén.”
„Olyan applikációtervet készítettünk, mely az európai utazás életre szóló élményét valóban hasznos készségekre fordítva kreatív életrajzot készít a pályakezdőknek, hogy eséllyel indulhassanak első pozíciójukért a felnőtt életben” – mondta Bagladi Gábor. „Komoly feladat egy olyan generációhoz szólni, akiknek mindig valami kiemelkedőt kell nyújtani, hogy fenntarthassuk az érdeklődésüket. Erős mezőnyben, több tucat pályázat közül választottak minket: ez az egyik legkomolyabb elismerés, amit egy fiatal kreatív Magyarországon kaphat” – mondta a verseny után Kerekes Kata.
„Az ifjú tehetségek felfedezése és gondozása nemcsak vállalati kultúránk fontos eleme, hanem üzleti stratégiánknak is alapvető része, vagyis ezek az értékek szakmai munkánk és mindennapi működésünk során egyaránt jelen vannak. Szívből gratulálok a nyertes csapatoknak, akik kreativitásukkal és friss ötleteikkel méltóképp képviselik majd cégcsoportunkat Young Cannes Lions nemzetközi döntőjén” – mondta el Sályi Réka a magyarországi Ogilvy/Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.
A PR kategóriában egy ismert sörmárka alkoholmentes terméke kreatív bevezetésére írt kampánytervet Madarász Natalie junior account executive és Madar Csaba social media specialist, akik az előkelő harmadik helyen zárták a hazai előválogatót.