- Hirdetés -

Kétmillió euróból lép nemzetközi piacra a magyar márka

|

- Hirdetés -

A Makery a világ első DIY (do it yourself, vagyis csináld magad!) étterme, ahol a vendégek maguknak főznek. A Hiventures, valamint a Solus Capital befektetéséből a Makery most franchise hálózatként hódítja meg a világot.

Első ránézésre a Makery olyan, mint egy rendes étterem, ám a vendégek a kész ételek helyett az elkészítéshez szükséges hozzávalókat kapják meg kis tálkákon, kimérve és előkészítve. Az asztalokba indukciós főzőlapok vannak építve és tableteken futó videó alkalmazás vezet végig a kiválasztott étel elkészítésének lépésein. 20-25 perc alatt játszva elkészíthető egy tökéletes fogás, így mindenki sztárséfnek érezheti magát. A vendégek lehetnek akár párok, családok, baráti társaságok, turisták vagy kollégák. Mindez egy élő és kreatív társasági program, ahol a legtermészetesebb módon tűnik el a különbség, cégvezetők és alkalmazottak, fiúk és lányok, felnőttek és gyerekek között.

Ebben az újszerű éttermi szolgáltatásban látta meg a potenciált az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures és a Solus Capital kockázati tőkebefektető társaság, akik egy közös befektetési körben 2 millió euroval szálltak be a Makery World Zrt. megalapításába. A befektetésből a skálázhatóságot növelő informatikai rendszer fejlesztése, nemzetközi értékesítés és marketing felépítése, valamint a sikeres szolgáltatás elterjesztése történik. Mostanra két jövőbeli franchise partnerrel a Makery már alá is írta a szerződést, melynek megfelelően az év végéig Bécsben és Stuttgartban már várhatóan lesz Makery étterem.

„A budapesti étterem a vendégélmény, az eredeti koncepció, a technikai megvalósíthatóság és gazdasági mutatók terén bizonyított. Három éve telt házzal, növekvő eredményességgel és 5.0-ás értékeléssel működik. Abban, hogy a Makery most szintet lép, külön érdekes, hogy lényegében a franchise konstrukcióval is a DIY koncepciót alkalmazza. Ahogyan az éttermi vendég megkapja a sikeres főzést biztosító tabletes alkalmazást, úgy kapja meg a franchise partner is a siker receptjét, az éttermet működtető korszerű informatikai rendszert. Ez a Makery saját innovatív „Software as a Franchise” megoldása, amellyel a franchise partner nem csak kézikönyv és support formájában kapja meg az üzemeltetéshez szükséges tudást, hanem a működtetést végző eszközt is megkapja” – meséli el Dr. Lendvai Ádám alapító.

A Makery World lépéseit a gyors növekedés megalapozása vezérli, amely segítségével más piacokon is elterjesztheti ezt az egyedi 5.0-ás értékelésű vendégélményt. Filozófiája fókuszában a fogyasztói társadalom korában is az emberi alkotás élménye áll, így a Makery franchise partnerei is egy emberibb és élhetőbb világ megteremtésében vehetnek részt. Vendégei kiléphetnek fogyasztói szerepünkből, miközben eltűnnek a határok kicsik és a nagyok, profik és amatőrök között. A Brand víziója, hogy kihasználva elsőbbségét elterjed, mint a világ vezető DIY éttermi lánca. Ennek érdekében éttermeket nyitó partnereket keres, biztosítja számukra a DIY trend, gasztronómia és a háttérben álló IT rendszer forradalmi keverékét, majd támogatja a megnyíló Makery éttermek sikerét szerte a világon.

A Makery franchise partnerei a szoftveres megoldáson túl a kezdetektől teljes támogatást kapnak, az előkészítő tervezéstől kezdve a megfelelő helyszín megtalálásán keresztül, az étterem megnyitásáig és üzemeltetéséig. A gyorsan belépőknek ezen túl most olyan egyedi win-win helyzet adódik, ahol ők hamar, akár több étterem tulajdonosai is lehetnek. Mivel ehhez a Makery minden támogatást megad, így nem szükséges vendéglátói háttér sem. Limitált early bird konstrukcióban, például Berlinben 200-500 ezer euróból egy reprezentatív 50+ fős vendégszámú Makery étterem indítható! Jelenleg a franchise hálózat felépítése mellett a Makery World Zrt. csapatának építése és új munkahelyek kialakítása is zajlik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető olvasásnépszerűsítő programjában is az olvasás pozitív élettani hatásaira helyezi hangsúlyt....

Újabb rossz hírek a magyar gazdaságról

Nemcsak a kiskereskedelemben, hanem az ipari termelésben is a vártnál rosszabbul kezdődött a második negyedév. A KSH adatai szerint az ipari termelés volumene éves szinten 5,8 százalékkal csökkent a munkanaphatással igazított adatok szerint. A...

Nyáron sem maradunk új sorozatok nélkül

A következő hónapokban is számos új sorozat lesz látható az HBO Maxon és a Discoveryn, íme néhány ígéretes produkció.A kormányzó ötös (First Five)premier: június 9. HBO MAX, a 3 részes sorozat összes epizódja elérhető...

A saját márkás média párbajra hívja a tömegmédiát

A blogok szabadsága után most a podcastekben találja meg magát mindenki, ömlik ránk a tartalom, a cégek ügyeket karolnak fel, honlapot hoznak létre, saját csatornát indítanak. De hol lesz ennek a vége, és vajon...

Új tulajdonost keresnek a Telegraph-lapcsoportnak

Eladó az egyik legbefolyásosabb brit lapcsoport, a Telegraph Media Group, miután jelenlegi tulajdonosát, a B.UK nevű holdingot a cég legnagyobb hitelezője, a Lloyds bankkonglomerátum csődgondnokság alá helyezte. A B.UK lapportfóliója, amelynek legfőbb tagja a The...

Fergeteges buli készülődik a hétvégén

Geszti Péter és Váczi Eszter koncertje zárja a 10 millió Fa ingyenes hétvégi eseményét A Grundban, de nem csak a zene szerelmesei találják meg számításukat. Az érdeklődők találkozhatnak Boldizsár Ildikóval, Szabó Simonnal, Döbrösi Laurával,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....