Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját. Az új vezető feladata lesz az RTL hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzsmentje, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésnek irányítása, valamint az RTL digitális termékeinek marketing és kommunikációs támogatása. A marketing és kommunikációs igazgatóság a megújult vállalati struktúrában a bevételekért felelős vezérigazgató-helyettes, Dudás Gergely területéhez tartozik.
Baráth Péter a WWF közép-európai régiós marketingigazgatói posztjáról érkezik a médiavállalathoz. Előzőleg 6 évig vezette a Vodafone Magyarország márka és média igazgatóságát. Telekommunikációs pozíciója előtt pedig vezető tisztségviselője volt DDB Reklámügynökségnek. A szakember korábban Magyar Reklámszövetség alelnöke volt, jelenleg az ügyvezetésének tagja, továbbá az Egyenlítő Alapítvány kurátora. Szakmai pályafutása alatt tucatnyi Effie, Arany Penge és Hipnózis díjat nyertek az általa vezetett szakmai csapatok.
Fotó: RTL Magyarország
„Új piacokra léptünk be, új struktúrában dolgozunk, ami a marketing terület számára is új kihívásokat jelent. Nagyon örülök, hogy ezekhez a kihívásokhoz egy többkörös kiválasztási folyamat eredményeként egy olyan, tapasztalt marketing-szakemberre találtunk, mint Péter. Izgatottan várjuk a közös munkát!” – mondta Dudás Gergely, az RTL bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese.
„A médiapiac gyors fejlődésében és digitális átalakulásában, valamint a hazai tartalomgyártásban is vezető szerepet játszó RTL Magyarországhoz csatlakozni megtisztelő és izgalmas feladat. A kommunikációs szolgáltatói és hirdetői szektor után most egy modern, professzionális média vállalatnál és kiváló vezető társakkal együtt dolgozni számomra nagyszerű lehetőség.” – nyilatkozta az új pozíció kapcsán Baráth Péter.