- Hirdetés -

Kiderült, kik nyerték a GLAMOUR Women of the Year díjakat

|

- Hirdetés -

Március 23-án este újra rózsaszínbe borult a Duna-parton fekvő Várkert Bazár impozáns épülete az évente megrendezett GLAMOUR Women of the Year gálának köszönhetően. Idén hat plusz egy kategória jelöltjei vehették át az elismerést: Az év divattervezője, énekesnője, színésznője, kiegészítőtervezője, közösségimédia-sztárja és lakberendezője az olvasóknak köszönheti a díjat, hiszen online szavazással ők döntötték el, hogy kié legyen a rangos szobrocska. A hetedik díjat Az év hősnői kapták a GLAMOUR szerkesztőségétől.

 

A harminc jelölttel induló GLAMOUR Women of the Year gála műsorát Árpa Attila vezette, olyan központi témákat boncolgatva az est során, mint az üvegplafon jelenség, a női egyenjogúság, a női szerepek és karrierlehetőségek. Munkásságukért, példamutató személyiségükért járó elismerésüket ünnepélyes keretek között vehették át a díjazottak az eseményen. Emellett külön kategóriában Az év hősnői díjat is átadták a magazin szerkesztősége által kiválasztott Üvegplafon blog két alapítójának, Gát Annának és Réz Annának.

 

Az olvasók kedvence az Az év színésznője kategóriában Dobó Kata lett, aki meghatottan lépett színpadra. „Bevallom őszintén, nagyon meglepődtem, hogy én nyertem, hiszen négy olyan pályatársammal együtt jelöltek, akiknek egytől egyig tisztelem a munkáját. Mindenesetre nagyon örülök, ez mindig egy fantasztikus visszajelzés számomra, hogy jól csinálom, azt, amit csinálok, és ezért az elismerésért nagyon hálás vagyok” – mondta Kata, akinek a nevét rejtő borítékot Pataki Ági bontotta fel.

 

Az év énekesnőjének választották az olvasók Tóth Gabit, aki Bokor Klárától, a Kiskegyed és a Blikk Nők főszerkesztőjétől vehette át a szobrot, már a második alkalommal. „Nagyon sokat jelent nekem ez a díj! Egészen új projekten dolgozom most, amelyben már szerzőként is részt veszek. Nagyon nagy változásokat terveztem erre az évre és ez egy komoly visszaigazolás a közönségtől és a fentiektől, hogy jó úton vagyok!” – mondta Az év énekesnője, aki azzal is tisztában van, hogy hazánk nőinek példaképet is állít a díj megnyerésével.

 

Az év közösségimédia-sztárja idén Karin Dragos lett, akinek a The Four márka képviselői nyújtották át az üvegszobrot. Az év kiegészítőtervezője 2017-ben Molnár Nini, az ifjú tehetség a kerekesszékes aktivista és színésztől, Fenyvesi Zolitól kapta a GLAMOUR magazin elismerését. Az év divattervezőjének idén Áron Esztert választották a lelkes szavazók, akit Szombat Éva köszöntött a színpadon, míg Az év lakberendezője 2017-ben Hadnagy Tímea, akinek Szabó Antal, a Poli-Farbe ügyvezető igazgatója nyújtotta át a GLAMOUR-díját.

 

A díjátadón a legnépszerűbb hazai sztárok is megjelentek, hogy együtt örüljenek a díjazottakkal. A hajnalig tartó bálon a nyertesekkel együtt ünnepelt többek közt Palvin Barbi, Sarka Kata, Görög Zita, Dallos Bogi, Rubint Réka, Iszak Eszti, Józan László, Dukai Regina, Lakatos Márk, Puskás Peti és sokan mások.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...

Izgalmas sorozatokkal erősít az Epic Drama

Jön az Ányékvonalak második évada, befejeződik A spanyol hercegnő, és különkiadással érkezik a Murdoch rejtélyei. Árnyékvonalak (shadow lines) 2. évad 10x60 perc, 2021. szeptember 30-ától csütörtökönként 21 órától Mélyebbre merülünk a hidegháborúban, a keleti és nyugati...

Gyakrabban tesszük tönkre okoseszközeinket

A KSH és a Telenor Magyarország adatai alapján is jelentősen nőtt az okoseszközök használatával töltött óráink száma az elmúlt két évben. A mobilok szerepének felértékelődésének és a tudatosabb tervezésnek is köszönhető, hogy egyre többen...

A mobilos videógyártást forradalmasítja egy magyar startup

Manapság már szinte bárkiből lehet hobbivideós, de sokak számára egyben hivatást és megélhetést is jelent az audiovizuális tartalmak készítése. A verseny óriási az online térben, és nem csupán a mennyiség, de a minőség is...

Elrajtolt a 30. Budapesti Őszi Fesztivál

A Jancsó Miklós születésének 100. évfordulóját ünneplő Jancsó100! című esttel vette kezdetét vasárnap este a Városmajori Szabadtéri színpadon a 30. Budapesti Őszi Fesztivál, amely több mint 150 programmal és megújult formában várja a közönséget...

A többség a hagyományos tévézésre szavaz

Az emberek naponta 1-3 órát tévéznek, és egyre népszerűbbek a streaming és az online tartalmak – derül ki a Direct One TV szolgáltató idén augusztusban készült felméréséből. A kutatás során kiderült, hogy a válaszadók...

A nőkért kampányolnak a hazai sztárok

Néhány hazai híresség, influenszer összefogott és a női egyenjogúság mellett felemelve szavukat, az otthoni munka, a család körüli feladatok kapcsán hívják fel mindenki figyelmét arra, hogy a házimunka nem kizárólag a nők dolga. Ez...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sztárban sztár leszek TV2 nézettség

Egy estével hetet nyert a TV2

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is...

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...