- Hirdetés -

Kikapcsolásra buzdít a Telekom

|

Itt az ideje végre kikapcsolni a képernyőt és újra felfedezni a világot! A Telekom a hosszú online bezártság után arra buzdítja ügyfeleit, hogy ne csak digitálisan keressék az élményeket és éljék át ismét a személyes találkozásokat.

Bár a pandémia miatti több hónapos izoláció és bezárkózás hosszú távú társadalmi hatásait nehéz megjósolni, az már most látszik, hogy az élet nem minden tekintetben tér vissza a korábbi kerékvágásba. Kutatások szerint a legtöbb ember számára felértékelődtek a közösségi események, a családdal, barátokkal való minőségi időtöltés, az egészséges életmód és táplálkozás, a szabadban folytatott tevékenységek, valamint az utazás. Leginkább az olyan társas összejöveteleket várják az emberek, mint az esküvők, sportesemények, koncertek. Fontos számukra a szabad, személyes találkozó, a családdal, gyermekekkel töltött idő és a mentális egészségük.

Ismét a személyes kapcsolatoké a főszerep, tapintható az öröm és felszabadultság, ami egy nagyobb családi összejövetelen, egy koncerten vagy épp egy sporteseményen körül veszi az embereket. Mindenki számára minőségi időnek számít, ha kiülünk kedvenc teraszunkra elfogyasztani egy frissítőt, vagy ha újra hosszú ideig nem látott barátainkkal, szeretteinkkel lehetünk együtt a szabadban.

Ez azonban nincs ellentmondásban a digitális szemlélettel – a Telekom egyszerre biztatja az ügyfeleit arra, hogy a hosszú bezártság elmúltával adják át magukat a személyes élményeknek, és ebbe az is belefér, hogy ha szükséges, egyszerűen legyenek offline és egyben biztosítja őket, hogy ha szükség van rá, akkor mindig rendelkezésre állnak, számíthatnak rájuk, ott vannak velük.

„A mögöttünk hagyott időszak nélkülözése megtanított bennünket arra, hogy a korábbiaknál is jobban értékeljük a hétköznapi apróságokat, egy kedves pillantást, egy jó szót, vagy egy ölelést. Most az adhat igazán sokat, ha újra felfedezzük a körülöttünk lévő világot. Ha ehhez az kell, hogy elszakadunk a mindig online vagyunk érzéstől, az okostelefontól, hogy zavartalanul átadhassuk magunkat az élményeknek, akkor tegyük meg! Természetesen ránk mindig számíthatnak ügyfeleink, velük vagyunk megoldásainkkal, digitális eszközökkel, segítünk megosztani az élményeket és az újrafelfedezés örömét” – mondta Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Ennek a felfogásnak a jegyében idén nyáron a Telekom az élmények online megosztásának támogatása mellett elkötelezett a személyesen átélhető események választékának növelésében is, ezért a nyár folyamán számos offline helyszínt és eseményt – vidéki kertmozikat, koncerteket, minifesztiválokat és sporteseményeket – támogat.

És ha mégis szükség lenne az interaktivitásra, akkor minden havi díjas előfizetőnek elérhetőek a 3, 10, vagy akár 30 napos, korlátlan hang- és adatszolgáltatást biztosító mobilinternet-bővítő ajánlatok, akár 5G hálózaton. A korlátlansághoz ráadásul szabadság is jár: az ügyfelek akkor és addig választhatják ezt az opciót, ahogy nekik a legjobb, a korlátlan mobilnethez sem díjcsomagváltás, sem pedig hűségidő nem szükséges.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...