Kilenc jelölés a ViacomCBS magyar kreatív csapatának

Left to right: Hound, Bingbing Li plays Su Yueming, Stanley Tucci plays Joshua Joyce, Bumblebee, Jack Reynor plays Shane Dyson, Nicola Peltz plays Tessa Yeager, Mark Wahlberg plays Cade Yeager, Optimus Prime, Drift, and Crosshairs in TRANSFORMERS: AGE OF EXTINCTION, from Paramount Pictures.

Az elmúlt egy év tévés reklámtermését díjazó Promax Global Awards-on a ViacomCBS csatornák promóvideói kilenc jelölést kaptak. A Parajelenségek-széria, a Mission: Impossible, valamint a Transformers-filmek szórakoztató promói mérkőznek meg, így a rémülettől ordibáló Tom Cruise, vagy éppen az éneklő autobotok szintén dobogóra kerülhetnek.

November 18-án, Los Angelesben rendezik meg a Promax Global Awards díjátadóját, ahol a legjobb televíziós promóvideók kapják meg az őket illető elismeréseket. A kreativitás tombolásában a ViacomCBS Kelet-Közép-Európai csapata, tehát a magyar szekció is bőven kivette a részét: az elmúlt egy évben emlékezetes és nem utolsó sorban humoros tartalmakat készítettek, amelyek közül többet a Paramount Network hazai csatornáján is láthattak a nézők.

A népszerű horror franchise, a Parajelenségek nyomán a magyar alkotók egy hatrészes reklámsorozattal borzolták a kedélyeket. A kézi- és beltéri kamerás felvételeken történő hirtelen ijesztgetésekre hívták fel a figyelmet, megmutatva a „jump scare” jelenségének bőrből kiugrasztó hatását. Az ajánlók öt díjra esélyesek a Promax Global Awards díjátadón.

A Legviccesebb szpot elismerését gyűjtheti be a Mission: Impossible rendhagyó reklámja, amelyben a készítők a forgatáson felvett „valódi” hangokkal festették alá a látványos akciószéria jeleneteit. Bár Tom Cruise minden kaszkadőrmutatványát maga hajtja végre, ez nem jelenti azt, hogy csöndben tenné. A reklám feltárja, hogy kockázatos helyzetekben – különösen a Burdzs Kalifa oldalán – a színész rezzenéstelen arc helyett torkaszakadtából kiabál.

A Paramount sikeres brandje, a Transformers is helyet kapott a jelöltek listáján, köszönhetően annak a zenés klipnek, amelyben az autobotok a film történetéről énekelnek. Optimus fővezér kórusa a Legjobb mozifilmhez készült tévéreklám, és a Legjobb eredeti szöveggel társított zenehasználat díját viheti haza. Az autóból átalakuló robot karaktere kellően karizmatikusnak bizonyult ahhoz is, hogy a ViacomCBS belső marketinganyagát is narrálja – az erről készült reklámfilm szintén esélyes lett a Legjobb belső marketinganyag vagy rövid videó díjára.