- Hirdetés -

Kisvállalkozásokat támogat a Visa

|

- Hirdetés -

A Visa Alapítvány két, összesen 210 millió dollár értékű, kis- és mikrovállalkozásokat támogató program indulását jelentette be. A programok igazodnak az Alapítvány hosszú távú céljaihoz – a nők gazdasági szerepvállalásának elősegítéséhez, a befogadó gazdasági fejlődéshez, valamint a COVID-19 terjedése miatt a helyi közösségeknél kialakult akut hiányok kezeléséhez.

Az első, 10 millió dolláros program a COVID-19 ellen élvonalban küzdő jótékonysági szervezeteknek nyújt azonnali sürgősségi segítséget – közegészségügyi és élelmezési segítséget, mind az öt földrajzi régióban, ahol a Visa jelen van: Észak-Amerikában; Latin-Amerikában és a Karib-térségben; Európában; az Ázsia és Csendes-óceáni térségben; valamint Közép-Európában, a Közel-Keleten és Afrikában.

“A közösségek egyre inkább érzékelik a COVID-19 folyamatos terjedésének hatásait, és azonnali támogatásunkra szorulnak” – mondta Al Kelly, a Visa elnök-vezérigazgatója. „Globális vállalatként, amely egyben helyi vállalkozásként is működik, felismerjük ezeket az igényeket. Továbbá elkötelezettek vagyunk a hosszú távú fellendülés iránt, és továbbra is kutatjuk azon lehetőségeket, amelyekkel élénkíthetjük a gazdasági tevékenységet összhangban küldetésünkkel, segítséget nyújtva az egyének, a vállalkozások és a gazdaságok fejlődésében. ”

A második program egy ötéves, 200 millió dolláros stratégiai kötelezettségvállalás a kis- és mikrovállalkozások támogatására a nők gazdasági fejlődésének elősegítésére összpontosítva szerte a világon. Ez a lépés kibővíti a Visa Alapítvány kis- és mikrovállalkozásokat támogató tevékenységét globálisan. A Visa Alapítvány támogatása tőkét juttat civil szervezetek, valamint kis- és mikrovállalkozásokat támogató befektetési partnerek számára.

A kis- és mikrovállalkozások képezik a globális gazdaság gerincét. Világszerte a vállalkozások több mint 90%-át teszik ki, és a globális foglalkoztatás 50–60%-át adják. A nők tulajdonában lévő kis- és mikrovállalkozások finanszírozásában 300 milliárd dolláros éves forráshiány áll fenn, amely a koronavírus miatt kialakuló jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben várhatóan tovább fog növekedni.

“Most, még inkább, mint valaha, fel kell gyorsítanunk a gazdasági növekedés előmozdításában élenjáró kisvállakozásoknak nyújtott támogatásokat” – mondta Kelly. “Mivel sok kis- és mikrovállalkozás tulajdonosa nő, a nők gazdasági fejlődését támogató továbbgyűrűző hatás jön létre, amely véleményünk szerint az egyik leghatékonyabb módja a nemek közötti egyenlőség elérésének, a szegénység csökkentésének és az inkluzív gazdasági fejlődés előmozdításának.”

A 200 millió dolláros kis- és mikrovállalkozói program révén a Visa Alapítvány 60 millió dollár támogatást nyújt kis- és mikrovállalkozások tulajdonosait – köztük női vállalkozókat – támogató civil szervezeteknek minden olyan régióban, ahol a Visa jelen van. Továbbá a Visa Alapítvány 140 millió dollárt fog elkülöníteni azon befektetési partnereivel, amelyek pozitív társadalmi és pénzügyi hozamot nyújtanak a kis- és mikrovállalkozások számára.

„A kétszáz millió dolláros új pénzügyi forrás alátámasztja folyamatos elkötelezettségünket a kis- és mikrovállalkozások támogatása iránt, különös tekintettel a nők globális gazdasági szerepvállalására” – mondta Graham Macmillan, a Visa Alapítvány elnöke. “Amikor a nők előrelépnek, a közösség is fejlődik. Tudjuk, hogy ez most aktuálisabb, mint valaha, hiszen a globális gazdaság talpraállásra és újjáépülésre törekszik.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA