Tudatosabb, gyorsabb, ravasszabb, informáltabb – ez jellemzi napjaink fogyasztóit Bene Nikoletta, a Spar Magyarország marketing vezetője szerint. A november 14-16. közötti Marketing Summit második napján megrendezett Marketing Masters egyik előadója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy a digitális technológiák hogyan változtatták meg a szakmabeliek munkáját.
– Véleménye szerint mi jelenti a legnagyobb kihívást most a marketingesek számára?
– Kitűnni a reklámzajból és valami olyat alkotni, ami még nem volt.
– Az elmúlt egy évből melyik aktivitásukra a legbüszkébb?
– A Húsüzemünk reklámkampányára, mellyel Cannes-ban Ezüst Delfint nyertünk!
– A digitális technológiák térhódítása mennyire változtatta meg a marketingesek munkáját?
– Több csatornára kell figyelni az üzenetek átadásánál, az üzeneteket változatos módon kell elkészíteni és a visszajelzéseket folyamatosan monitorozni kell.
– Fogyasztói életmódváltásról szól az előadása – miben változtak meg a fogyasztók?
– Mindenben.:)) (Ön)Tudatosabbak, gyorsabbak, ravaszabbak, igényesebbek, informáltabbak.
– Miért érdemes résztvenni a Marketing Masters konferencián?
– Mert a legjobb szakemberektől gyakorlati tanácsokat és hasznos esettanulmányokat kaphatnak a résztvevők.
Bene Nikoletta a Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingkommunikációs vezetőket bemutató 50-es rangsorában a 13. helyen végzett.