- Hirdetés -

Klasszikusokkal kampányol a Telekom

|

A nemzet nagyjai iránti tiszteletadással, a digitális lehetőségek üzenetével fordul az emberek felé a Telekom. A szolgáltató az elmúlt két évszázad magyar kulturális és tudományos kiválóságainak gondolatait tolmácsolja új kampányában a legújabb digitális technológia segítségével. A mesterséges intelligenciára és a first motion order technológiára épülő kampány múltbeli, de meghökkentően aktuális üzenetekkel bátorít a digitalizáció vívmányainak használatára és az emberi haladásba vetett hit megerősítésére.

Kármán Tódor – akinek a neve gyakran került szóba a magyar űrkutatás kezdeteinek minap ünnepelt 75. évfordulója kapcsán – úgy fogalmazott: „Én optimista vagyok. Hiszem, hogy jót hoz a jövő.” A gépészmérnök, fizikus, matematikus Kármán, aki olyan nagy jelentőségű újításoknál bábáskodott, mint a szuperszonikus repülés és a rakétahajtás (és aki nélkül az emberiség nem jutott volna el a világűrbe), szilárdan hitt a haladásban, és abban, hogy a műszaki találmányok jobbá teszik az életet. Olyan jövőt képzelt el, amelyben az emberek az újítások segítségével tudják kézben tartani és alakítani a saját jövőjüket. Ugyanez az alapgondolata a Telekom most induló kampányának is, amelyben a magyar kultúra és tudomány legnagyobbjai közül szólalnak meg többen – a mesterséges intelligenciának köszönhetően „a saját hangjukon” –, korabeli, de ma is aktuális üzeneteiket tolmácsolva.

A formabontó vizuális megoldásra a gépi mélytanuláson alapuló first motion order technológia teremt lehetőséget, mozgásba hozva a magyar múlt ikonikus alakjainak képmásait. Az eredetileg fotók és videók minőségének javítására, 2D-s képekből 3D-s felvételek alkotására, állóképek animálására kitalált first motion order annyiban mindenképpen hasonlít a Kármán Tódor által kidolgozott rakétatechnológiához, hogy mindkettő nagy előrelépés a korábbi műszaki megoldásokhoz képest. A Telekom a magyar gondolkodók hitvallását maximálisan tiszteletben tartva, szöveghűen idézi a kortalan gondolatokat – a first motion order algoritmus ebben a kontextusban az az új digitális felület, amelyen az eredeti üzenet hatékonyabban eljut a címzetthez, az újszerű elgondolásokra fogékony generációkhoz.

A kampány, amelyben a múlt nagyjai üzennek nekünk, arra mutat rá, hogy a digitális megoldások hogyan tágítják a határokat; hogyan döntik le a falat a lehetséges és a lehetetlen között – akár személyes szinten, az egyéni célok megvalósításában, akár nagyobb léptékben, országosan. A technikai haladást ma a digitalizáció vezérli, mindenki számára megteremtve a lehetőséget az előrébb lépésre.

A Telekom kampánya egyszerre főhajtás a múlt felé, és ablaknyitás az újra: a jövő Wesselényi vagy Neumann idején sem volt kiszámíthatóbb, mint ma, de végül mindig azoknak lett igazuk, akik hittek benne, és bizalommal fogadták, illetve a mindennapjaikba is beépítették a technika újdonságait.

„Fontosnak tartottuk, megmutatni az embereknek, hogy a jövőről néha a múltból tanulhatunk a legtöbbet. A történelemben mindig azok tudtak előre lépni, akik nyitottak voltak és mertek élni a technológia adta lehetőségekkel. Ez ma sincs másként, viszont most a kezünkben van a digitalizáció is, mint eszköz, amellyel igazán nagy változást tudunk elérni az életünkben. Ma digitális eszközök és megoldások szinte végtelen választéka vesz körül bennünket. Rajtunk múlik, hogy mennyit hozunk ki belőlük; hogy készen állunk-e a segítségükkel kézbe venni a mindennapjainkat és tudatosan alakítani a saját jövőnket. Mi a Telekomnál azért dolgozunk, hogy mindenki előrébb juthasson – mert a digitalizációval nincs lehetetlen.” – mondta el Szabó Melinda, a Magyar Telekom Kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A kampányvideó szereplői az optimizmusukkal olyan példát mutattak, amely ma talán még aktuálisabb, mint az ő korukban: a fejlődés tempója felgyorsult, a digitális eszközök szinte végtelen választéka vesz körül bennünket – csak a ma emberén múlik, hogy mennyit hoz ki a technika által a kezébe adott lehetőségek közül annak érdekében, hogy sorsát, életét alakítsa.

„Miközben azon dolgozunk, hogy a digitalizációval előrébb vigyük az országot, a technológia olyan egyéni fejlődési pályákat is megnyit a kreativitás kibontakoztatása, a képességfejlesztés vagy éppen a távmunka területén, amelyekről a korábbi történelmi korokban élők nem is álmodhattak. A kampánnyal arra szeretnénk biztatni mindenkit, hogy éljen a lehetőséggel: lépjen előre digitálisan” – mondta el Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...