- Hirdetés -

Klasszikusokkal kampányol a Telekom

|

- Hirdetés -

A nemzet nagyjai iránti tiszteletadással, a digitális lehetőségek üzenetével fordul az emberek felé a Telekom. A szolgáltató az elmúlt két évszázad magyar kulturális és tudományos kiválóságainak gondolatait tolmácsolja új kampányában a legújabb digitális technológia segítségével. A mesterséges intelligenciára és a first motion order technológiára épülő kampány múltbeli, de meghökkentően aktuális üzenetekkel bátorít a digitalizáció vívmányainak használatára és az emberi haladásba vetett hit megerősítésére.

Kármán Tódor – akinek a neve gyakran került szóba a magyar űrkutatás kezdeteinek minap ünnepelt 75. évfordulója kapcsán – úgy fogalmazott: „Én optimista vagyok. Hiszem, hogy jót hoz a jövő.” A gépészmérnök, fizikus, matematikus Kármán, aki olyan nagy jelentőségű újításoknál bábáskodott, mint a szuperszonikus repülés és a rakétahajtás (és aki nélkül az emberiség nem jutott volna el a világűrbe), szilárdan hitt a haladásban, és abban, hogy a műszaki találmányok jobbá teszik az életet. Olyan jövőt képzelt el, amelyben az emberek az újítások segítségével tudják kézben tartani és alakítani a saját jövőjüket. Ugyanez az alapgondolata a Telekom most induló kampányának is, amelyben a magyar kultúra és tudomány legnagyobbjai közül szólalnak meg többen – a mesterséges intelligenciának köszönhetően „a saját hangjukon” –, korabeli, de ma is aktuális üzeneteiket tolmácsolva.

A formabontó vizuális megoldásra a gépi mélytanuláson alapuló first motion order technológia teremt lehetőséget, mozgásba hozva a magyar múlt ikonikus alakjainak képmásait. Az eredetileg fotók és videók minőségének javítására, 2D-s képekből 3D-s felvételek alkotására, állóképek animálására kitalált first motion order annyiban mindenképpen hasonlít a Kármán Tódor által kidolgozott rakétatechnológiához, hogy mindkettő nagy előrelépés a korábbi műszaki megoldásokhoz képest. A Telekom a magyar gondolkodók hitvallását maximálisan tiszteletben tartva, szöveghűen idézi a kortalan gondolatokat – a first motion order algoritmus ebben a kontextusban az az új digitális felület, amelyen az eredeti üzenet hatékonyabban eljut a címzetthez, az újszerű elgondolásokra fogékony generációkhoz.

A kampány, amelyben a múlt nagyjai üzennek nekünk, arra mutat rá, hogy a digitális megoldások hogyan tágítják a határokat; hogyan döntik le a falat a lehetséges és a lehetetlen között – akár személyes szinten, az egyéni célok megvalósításában, akár nagyobb léptékben, országosan. A technikai haladást ma a digitalizáció vezérli, mindenki számára megteremtve a lehetőséget az előrébb lépésre.

A Telekom kampánya egyszerre főhajtás a múlt felé, és ablaknyitás az újra: a jövő Wesselényi vagy Neumann idején sem volt kiszámíthatóbb, mint ma, de végül mindig azoknak lett igazuk, akik hittek benne, és bizalommal fogadták, illetve a mindennapjaikba is beépítették a technika újdonságait.

„Fontosnak tartottuk, megmutatni az embereknek, hogy a jövőről néha a múltból tanulhatunk a legtöbbet. A történelemben mindig azok tudtak előre lépni, akik nyitottak voltak és mertek élni a technológia adta lehetőségekkel. Ez ma sincs másként, viszont most a kezünkben van a digitalizáció is, mint eszköz, amellyel igazán nagy változást tudunk elérni az életünkben. Ma digitális eszközök és megoldások szinte végtelen választéka vesz körül bennünket. Rajtunk múlik, hogy mennyit hozunk ki belőlük; hogy készen állunk-e a segítségükkel kézbe venni a mindennapjainkat és tudatosan alakítani a saját jövőnket. Mi a Telekomnál azért dolgozunk, hogy mindenki előrébb juthasson – mert a digitalizációval nincs lehetetlen.” – mondta el Szabó Melinda, a Magyar Telekom Kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A kampányvideó szereplői az optimizmusukkal olyan példát mutattak, amely ma talán még aktuálisabb, mint az ő korukban: a fejlődés tempója felgyorsult, a digitális eszközök szinte végtelen választéka vesz körül bennünket – csak a ma emberén múlik, hogy mennyit hoz ki a technika által a kezébe adott lehetőségek közül annak érdekében, hogy sorsát, életét alakítsa.

„Miközben azon dolgozunk, hogy a digitalizációval előrébb vigyük az országot, a technológia olyan egyéni fejlődési pályákat is megnyit a kreativitás kibontakoztatása, a képességfejlesztés vagy éppen a távmunka területén, amelyekről a korábbi történelmi korokban élők nem is álmodhattak. A kampánnyal arra szeretnénk biztatni mindenkit, hogy éljen a lehetőséggel: lépjen előre digitálisan” – mondta el Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA