- Hirdetés -

Kódolatlan gyerekcsatornák és nyereményjátékok májusban

|

- Hirdetés -

A UPC Direct március közepén, a koronavírus miatt kialakult helyzetre való tekintettel tette elérhetővé gyerekcsatornáit minden előfizetője számára. A lassan két hónapja tartó kódolatlan időszak legtöbb gyerekcsatornája a gyereknapra való tekintettel továbbra is elérhető marad egészen május 31-ig. Érdemes lesz figyelni a UPC Direct Facebook-oldalát is, ahol minden héten más és más csatornával együttműködésben szervezett izgalmas nyereményjátékokban vehetnek részt az érdeklődők.

A UPC Directnél a május is a gyerekekről szól, ezért a szolgáltató továbbra is nyitva tartja a legtöbb gyerekcsatornáját. Így a család apraja-nagyja egészen május 31-ig szemezgethet az izgalmasabbnál izgalmasabb mesék, animációs és családi filmek között. A kínálat széles, mindenki megtalálja a kedvére való szórakozást a csatornák valamelyikén.

A Cartoon Network és a Boomerang május 14-ig, a Minimax, a JimJam, a Nickelodeon, a Nick Jr., a Nicktoons, a Disney Csatorna és a Duck TV egészen gyereknapig, azaz május 31-e vasárnapig változatos műsorokkal várja a UPC Direct minden előfizetőjét.

A csatornák kínálata májusban rendkívül színes, íme, néhány a műsorra kerülő számtalan izgalmas mesefilmből.

Cartoon Network – ahol megmentjük a Földet!

A Cartoon Network májusi premierjei izgalommal, akciódús történésekkel teli sorozatok: a 18-án induló Villámmacskák akcióban című sorozat hősei bátor vezérük, Leon-O vezetésével elmenekülnek szülőbolygójukról, a Tanderáról, és új otthonra lelnek a Harmadik Földön, ahol küldetésük, hogy megvédjék annak flóráját és faunáját a gonosz Mumrától. A május 25-től látható Power Players hősei titkos akcióhősök, akik játékként, egy kisgyerek küldetését teljesítik, ami nem kevesebb, mint megmenteni a Földet.

Boomerang – ahol a macska-egér barátság örök klasszikus

A Boomerang csatorna csupa-csupa állatos premierrel örvendezteti meg a legkisebbeket. Minden idők legnépszerűbb rajzfilmfigurái, Tom és Jerry kalandjai tovább folytatódnak a május 4-től látható legújabb részekben, hamisítatlan Tom és Jerry-hangulatot és véget nem érő csetepatékat ígérve.

Minimax – Talking Tom és barátai soha nem adják fel

Talking Tom és barátai olyan csodálatos dolgokat szeretnének létrehozni, amelyek megváltoztatják a világot. Ötleteik megvalósításához Tom kényelmesen berendezett garázsa ad otthont, és bár gyakran előfordul, hogy találmányaik katasztrófához vezetnek, ők soha nem adják fel! Május 16-tól minden nap 19:30-tól találkozhatunk velük a Minimax műsorán.

JimJam – a tanulás gyerekjáték Jess-szel

Guess With Jess – Eszes Jess egész májusban minden nap 7:00; 15:00 illetve 19:00 órától látható a JimJam műsorán. Jess a sorozat főhőse, Patrick postás macskája. Ebben a történetben már beszélni is tud, és arra ösztönzi a nézőket, hogy a kérdéseikre megtalálják a választ. A kíváncsi fekete-fehér kiscica és a farmon élő barátai tanulságos történetei segítségével a gyerekek megtanulják azt is, hogyan fedezzék fel maguk körül a világot, és hogy kérdéseikre a megfelelő válaszok megkeresése akár jó móka is lehet.

Nickelodeon és Nicktoons – gyermeknapi MARATONOK

A Nickelodeon igazi gyereknapi buli-programmal érkezik, érdemes lesz május 31-én a csatornára kapcsolni: mese-maraton egész nap a legnagyobb kedvencekkel – a nézők láthatják a Game Shakerst, Veszélyes Henry-t, A Thunderman családot, Tündéri keresztszülőket, de Spongyabob sem maradhat ki és A lármás család is a gyerekekkel ünnepel. Aki szereti az izgalmas akciókat, indítsa a hétvégét május 30-án a Nicktoons szombati Bűnüldöző Maratonjával. Nincsenek hősök gonosztevők nélkül, az nagyon unalmas is lenne! Érkeznek a kedvenc Nicktoons sorozatok legádázabb bajkeverői egy szupermaraton keretében olyan filmekben, mint a Madagaszkár pingvinjei vagy a Kung Fu Panda.

Nick Jr. – a bundás akcióhősök ismét lendületben

Mancs őrjárat – Május 18-i héten hétköznap 17:15-től ’Észvesztő mentés’ epizódokkal jelentkezik mindenki kedvence a Mancs őrjárat. Különleges problémamegoldó képességeikkel, menő járműveikkel és rengeteg aranyos kutyus humorral felvértezve: a Mancs őrjárat azért dolgozik rendkívüli küldetésein, hogy megmentse az “Adventure Bay”-beli közösséget. Vajon sikerül nekik?

Disney Csatorna – Raven és Chelsea új sztorikkal nevetteti meg a nézőket

Raven otthona – Ravennel és Chelsea-vel fejest ugrunk a 3. évadba május 11-én 17:30-kor. A csapat most megpróbálja valóra váltani kreatív álmait! Booker, Nia és Tess zenekart alapítanak, Raven megszállottan küzd divatcége beindításáért, Chelsea pedig életvezetési tanácsadóként találja meg számításait.

A szolgáltató gyerekcsatornái közül a UPC Direct Now alkalmazásban bármikor elérhető a Disney Csatorna, a Nickelodeon és a Minimax is. A letölthető applikációval mobilon, tableten vagy laptopon akár 51 csatorna is nézhető, melyből 25 csatornán újra is indítható vagy visszajátszható az adás. A műsorok a weben is követhetők ide kattintva. Fontos tudni, hogy a belépéshez My UPC Direct regisztráció szükséges.

És ha már gyereknap, akkor a nyereményeső sem maradhat el: május második hetétől a UPC Direct minden héten egy-egy nyereményjátékkal készül a JimJam, a Minimax és a Nick Jr. csatornákkal együttműködésben, ezért a szülőknek érdemes lesz figyelemmel kísérni a UPC Direct Facebook-oldalát, hiszen sok különböző gyerekprogramhoz kapcsolódó ajándék vagy ajándékcsomag kerül kisorsolásra.

Akik pedig júniusban is találkozni szeretnének új barátaikkal, akkor ezt a Disney Csatorna, a JimJam, a Nickelodeon, a Duck TV, a NickToons csatornák esetében már Medium TV vagy Medium HD TV előfizetéssel, a Cartoon Network, a Boomerang és a Nick Jr. esetében pedig Plus HD TV előfizetéssel megtehetik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA