- Hirdetés -

Környezetbarát fogkefével zöldít a Rossmann

|

- Hirdetés -

Újrahasznosított alumíniumváz és 100%-ban újrahasznosítható, cserélhető műanyagfej – a Skoonex startup által tervezett környezetbarát fogkefe nyerte el a Rossmann Magyarország szándéknyilatkozatát a 2021. december 1-jén megrendezett, zöld startupoknak szóló, Startup Plastic Surgery program pitch versenyén. A drogériahálózat vállalást tett arra vonatkozóan, hogy amennyiben a termék egy bizonyos fázisba ér, belistázza polcaira.

Főtámogatóként csatakozott idén a Rossmann Magyarország a Startup Plastic Surgery programhoz. A Klímainnovációs Közösség által indított akcelerátor program olyan startupötletek megvalósulását segíti, amelyek megoldást nyújtanak a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokra. A drogériahálózat ezen felül egy különdíjat is felajánlott, miszerint a kiválasztott startup termékét beemeli termékportfóliójába. A felajánlást végül a Skoonex csapata kapta, akik egy két elemből álló, környezetbarát fogkefét terveztek.

„A Rossmann számára kiemelten fontos ügy a fenntarthatóság. Ezt mutatja többek közt a Startup Plastic Surgery-vel való együttműködésünk is. Hisszük, hogy a változás elindulásához néha elég egy jó ötlet, kitartás és egy támogató közeg. Ebben az egyenletben szeretnénk támogató közeg lenni olyan ambiciózus ötletgazdák számára, akik készek tenni a változásért.” – mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.

A 2021-es év több szempontból is fontos a drogériahálózat számára fenntarthatóság terén. A Startup Plastic Surgery-vel való együttműködés mellett a vállalat felmérette karbonlábnyomát, melynek eredményeként 6500 MT Co2 lett megállapítva.

„Publikált adatok hiányában a drogériák piacán nehéz viszonyítani ezt a számot egyelőre, de összességében az mondható, hogy elektromosáram kibocsátásunk adja ennek jó részét. A tények ismeretével azonban nem állunk meg, azon dolgozunk, hogy szénlábnyomunk csökkentésére kitűzött céljainkat mielőbb elérjük.” – folytatta Flórián László.

A vállalat számára fontos mind a munkavállalók, mind a vásárlók edukációja. Létrehoztak egy ún. zöld könyvet, mely a fenntarthatóságot közérthetően magyarázza, valamint a Rossmannban kapható, olyan környezetbarát termékeket szedi össze, melyek remek alternatívaként szolgálhatnak a mindennapokban.

Fogyasztóit a Rossmann Youtube-csatornáján elérhető „Zölden élj!” sorozatokkal kívánja segíteni a drogériahálózat a tömérdek információ között való eligazodásban. Stahl Judit többek között bemutatja, milyen jelöléseket kell figyelnünk a termékeken, milyen fenntartható termékeket válasszunk akár szépségápolás, akár élelmiszerek terén és a legújabb epizódokban különleges vendégekkel beszélget, kinek, miért és mennyire fontos a fenntarthatóság.

Újrahasznosított alumíniumváz és 100%-ban újrahasznosítható, cserélhető műanyagfej – a Skoonex startup által tervezett környezetbarát fogkefe nyerte el a Rossmann Magyarország szándéknyilatkozatát a 2021. december 1-jén megrendezett, zöld startupoknak szóló, Startup Plastic Surgery program pitch versenyén. A drogériahálózat vállalást tett arra vonatkozóan, hogy amennyiben a termék egy bizonyos fázisba ér, belistázza polcaira. Főtámogatóként csatakozott idén a Rossmann Magyarország a Startup Plastic Surgery programhoz. A Klímainnovációs Közösség által indított akcelerátor program olyan startupötletek megvalósulását segíti, amelyek megoldást nyújtanak a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokra. A drogériahálózat ezen felül egy különdíjat is felajánlott, miszerint a kiválasztott startup termékét beemeli termékportfóliójába. A felajánlást végül a Skoonex csapata kapta, akik egy két elemből álló, környezetbarát fogkefét terveztek. „A Rossmann számára kiemelten fontos ügy a fenntarthatóság. Ezt mutatja többek közt a Startup Plastic Surgery-vel való együttműködésünk is. Hisszük, hogy a változás elindulásához néha elég egy jó ötlet, kitartás és egy támogató közeg. Ebben az egyenletben szeretnénk támogató közeg lenni olyan ambiciózus ötletgazdák számára, akik készek tenni a változásért.” – mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. A 2021-es év több szempontból is fontos a drogériahálózat számára fenntarthatóság terén. A Startup Plastic Surgery-vel való együttműködés mellett a vállalat felmérette karbonlábnyomát, melynek eredményeként 6500 MT Co2 lett megállapítva. „Publikált adatok hiányában a drogériák piacán nehéz viszonyítani ezt a számot egyelőre, de összességében az mondható, hogy elektromosáram kibocsátásunk adja ennek jó részét. A tények ismeretével azonban nem állunk meg, azon dolgozunk, hogy szénlábnyomunk csökkentésére kitűzött céljainkat mielőbb elérjük.” – folytatta Flórián László. A vállalat számára fontos mind a munkavállalók, mind a vásárlók edukációja. Létrehoztak egy ún. zöld könyvet, mely a fenntarthatóságot közérthetően magyarázza, valamint a Rossmannban kapható, olyan környezetbarát termékeket szedi össze, melyek remek alternatívaként szolgálhatnak a mindennapokban. Fogyasztóit a Rossmann Youtube-csatornáján elérhető „Zölden élj!” sorozatokkal kívánja segíteni a drogériahálózat a tömérdek információ között való eligazodásban. Stahl Judit többek között bemutatja, milyen jelöléseket kell figyelnünk a termékeken, milyen fenntartható termékeket válasszunk akár szépségápolás, akár élelmiszerek terén és a legújabb epizódokban különleges vendégekkel beszélget, kinek, miért és mennyire fontos a fenntarthatóság.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjesőt hozott az LG-nek a CES

Az LG Electronics USA számos díjat söpört be a háztartási készülékek, az otthoni szórakoztatás és az üzleti megoldások kategóriáiban az idei CES kiállításon. A vállalat termékei összesen mintegy 150 díjat és elismerést kaptak különböző...

Az Audinál is pörögnek az elektromos autók

A világméretű félvezetőhiány ellenére az Audi még mindig gyors ütemben halad a fenntartható mobilitás felé vezető úton a prémium szegmensben. Ez jól érzékelhető az elmúlt évben átadott teljesen elektromos járművek számán, ami 57,5 százalékkal...

A vásárlókat is érintik az új jogszabályok

Az év elején több olyan jogszabályváltozás lépett hatályba, ami a mindennapi életünket és az általános ügyintézéseket is érinti. Az ingó vagy digitális áruk vásárlása esetén például 6 hónapról egy évre nőtt a kellékszavatosság időtartama....

Ismét szavazhatnak a Tesco vásárlói

Tavaly ősszel 10. alkalommal lehetett pályázni közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának keretén belül. A 176 továbbjutott pályázat közül az áruházlánc vásárlói által február 13-ig leadott szavazatok döntik majd el,...

Nagy változásokat hozhat a VR és az AR

Az elmúlt évtizedben számos ígéretes virtuális- és kiterjesztett valóság (VR/AR) alapú megoldás született, a mindennapjainkat azonban mégsem szőtte át eddig a technológia. A világjárvány viszont ezen a területen is lényeges változást hozott, hiszen miközben...

Tízmilliós értékben kaptak digitális eszközöket az iskolák

Baranya, Békés, Hajdú-Bihar, Somogy és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei iskolák jutottak oktatási tevékenységet támogató eszközökhöz a Telenor HiperSuli program és a Magyar Református Szeretetszolgálat közös pályázatán. A digitális felzárkóztatás elősegítése céljából indított pályázaton öt hátrányos helyzetű...

Ezek a trendek hasítanak a közösségi médiában

Világszinten már több, mint négy és félmilliárd ember használja rendszeresen a közösségi médiát, méghozzá átlagosan közel két és fél órát naponta. Az utóbbi két évben közel egymilliárd fővel nőtt az aktív felhasználók száma, részben...

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Díjesőt hozott az LG-nek a CES

Az LG Electronics USA számos díjat söpört be a háztartási készülékek, az otthoni szórakoztatás és az üzleti megoldások kategóriáiban az idei CES kiállításon. A vállalat termékei összesen mintegy 150 díjat és elismerést kaptak különböző...

Az Audinál is pörögnek az elektromos autók

A világméretű félvezetőhiány ellenére az Audi még mindig gyors ütemben halad a fenntartható mobilitás felé vezető úton a prémium szegmensben. Ez jól érzékelhető az elmúlt évben átadott teljesen elektromos járművek számán, ami 57,5 százalékkal...

A vásárlókat is érintik az új jogszabályok

Az év elején több olyan jogszabályváltozás lépett hatályba, ami a mindennapi életünket és az általános ügyintézéseket is érinti. Az ingó vagy digitális áruk vásárlása esetén például 6 hónapról egy évre nőtt a kellékszavatosság időtartama....

Ismét szavazhatnak a Tesco vásárlói

Tavaly ősszel 10. alkalommal lehetett pályázni közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának keretén belül. A 176 továbbjutott pályázat közül az áruházlánc vásárlói által február 13-ig leadott szavazatok döntik majd el,...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA