- Hirdetés -

Közös termékkel újít az IKEA és a LEGO

|

- Hirdetés -

Az IKEA of Sweden AB és a LEGO Csoport összefogott, hogy BYGGLEK néven létrehozzon egy játékos tárolási megoldást. A LEGO bütykökkel ellátott tárolódobozokból és a speciális LEGO kockakészletből álló új BYGGLEK kollekció célja, hogy játékra ösztönözzön, és szórakoztatóbbá tegye az otthoni tárolást.

A BYGGLEK kollekció értékesítése az IKEA meglévő kereskedelmi csatornáin keresztül történik, október 1-től.

Azzal a szilárd meggyőződéssel, hogy a játék az otthonunkat és a világot is jobb hellyé teszi, az IKEA of Sweden AB és a LEGO Csoport nekifogott, hogy elhárítsa az akadályokat a játék útjából a hétköznapokban, ugyanakkor praktikus, mégis játékos élményt kínáljon, mely a gyerekeknek és a szülőknek egyformán örömet jelent.

A játék a legintuitívabb és leghatékonyabb módja a gyerekek tanulásának és fejlődésének. A gyerekek és a felnőttek sokszor másképp tekintenek az otthoni játékra és a kreativitásra. A felnőttek gyakran igénylik a struktúrát és a rendszerezettséget, a gyerekek viszont stimuláló és kreatív környezetben érzik jól magukat, amelyben ösztönösen tudnak játszani, a játékot szüneteltetni, majd újra játszani.

Játék közben a gyerekek kreatív környezetének rendberakásával és átalakításával nem csak a gyerekek játékát zavarjuk meg, hanem kreatív önkifejezésüket és fejlődésüket is. Ezért olyan tárolási megoldás született, amely önmagában is szórakoztató játékélményt nyújt. Mivel a BYGGLEK dobozok teteje és elülső része LEGO bütykökkel van ellátva, a gyerekek az építéskor a tárolódobozokat is felhasználhatják. Alkotásaikat a dobozokban tárolhatják, illetve azok tetején rögzítve és láthatóvá téve gyönyörködhetnek is bennük.

New render with another lego pieces.
/Fredrik

„Az IKEA-nál mindig is hittünk a játék erejében. A játék segítségével felfedezéseket teszünk, kísérletezünk, álmodozunk és megismerjük a világot” − mondja Andreas Fredriksson, az IKEA of Sweden tervezője. „Ami a felnőtteknek gyakran rendetlenség, a gyerekeknek egy stimuláló, kreatív környezet, a BYGGLEK pedig éppen e két világ közti szakadékot segít áthidalni, hogy még több lehetőséget biztosítson a kreatív játékra az otthonokban, szerte a világon. Ráadásul a BYGGLEK kollekció kiválóan illik más IKEA termékekhez is, így a gyermekek kreativitásának eredménye egyúttal az otthonok szép és egyedülálló dekorációját is jelentik.”

A kreatív megoldásról Rasmus Buch Løgstrup, a LEGO Csoport tervezője így nyilatkozott: „A BYGGLEK több mint egy doboz. Sokkal inkább egy tároló és egy játék összekapcsolva. A BYGGLEK olyan termékskálát kínál a családok számára, amely segít helyet teremteni a mindennapi játékhoz − ezáltal ösztönzi a kreativitást, és még több közös szórakozást tesz lehetővé. Megoldást kínál a játékra, a csodás alkotások megjelenítésére, majd később azok folytatására, újraépítésére, átalakítására, vagy valami egészen más építmény elkészítésére. A BYGGLEK a végtelen lehetőségekről szól, csakúgy, mint a LEGO építőkocka-rendszer.”

A BYGGLEK termékcsalád 4 különböző termékből áll: egy 3 kisebb dobozt tartalmazó készletből, két nagyobb dobozból, valamint egy készlet LEGO kockából, amelyekkel elkezdődhet az élményekkel teli játék. A BYGGLEK bármilyen már létező és a jövőben kapható LEGO elemmel kompatibilis, mivel a fedélen és az első részen lévő bütykök a LEGO játékrendszer részét képezik. A LEGO játékrendszerrel a gyerekek megépíthetik, majd később újraépíthetik a saját történeteiket – fejlesztve ezzel azokat az alapvető készségeket, melyek a 21. században is nélkülözhetetlenek. Reméljük, hogy a BYGGLEK termékekkel kibővíthetjük a LEGO játékélményt egy ugyanolyan szórakoztató, kreatív tárolási megoldással, amely praktikus és játékos is egyszerre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...