- Hirdetés -

Közösségépítő akcióban a Tesco

|

Van egy jó ötlete, amivel lakóhelye, közössége fejlődését segítené? Ismer olyan szervezetet a környezetében, akiknek a céljait megvalósításra érdemesnek találja, de forráshiánnyal küzdenek? Még két hétig lehet jelentkezni a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjára, amelyen országosan 63 közösségfejlesztő program nyerhet el egyenként 400 000 Ft támogatást.

 

Az 1990-es évek óta a Központi Statisztikai Hivatal minden évben közzéteszi a hazai nonprofit szektorral kapcsolatos legfontosabb statisztikákat. Ezekből egyértelműen látszik, hogy mind a fővárosi, mind a vidéki szervezetek számára gondot okoz a működéshez szükséges bevételek előteremtése. Magas azoknak a szervezeteknek az aránya, amelyek kevesebb, mint 500 000 forintból gazdálkodnak évente. Az ilyen kisebb helyi alapítványoknak, egyesületeknek az „Ön választ, mi segítünk” pályázatban elnyerhető 400 000 forintos összeg akár a túlélést is jelentheti. Ugyanígy, számos kreatív, építő ötlet születik meg olyanok fejében, akik mögött nem áll szervezeti háttér, így még nehezebb forrást szerezniük ötletük megvalósításához. A Tesco pályázata számukra is nyitott.

 

Országszerte szinte mindenhol találhatók hasonló szervezetek, változatos megvalósításra váró célokat tűzve maguk elé. A 2017. év elején meghirdetett „Ön választ, mi segítünk” pályázaton nyertes, Szabadszállás környékén aktív Strázsa Tanya Közhasznú Szociális Szövetkezet például a támogatásból olyan speciálisan kialakított bicikliket vásárol, amik a megváltozott munkaképességű munkavállalók számára megkönnyíti az önálló közlekedést, és az egészséges, mozgásban gazdagabb életmód kialakításában segít nekik. A pályázaton szintén nyertes Vakok és Gyengénlátók Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Egyesülete a támogatást főzőtanfolyamok szervezésére fordítja, ahol a résztvevőknek megtanítják, hogyan boldoguljanak a konyhában, és hogyan tudnak akár egyedül is egészséges ételeket készíteni. A kosdi Önkéntes Településfejlesztő Közösség pedig egy öko játszópark kialakításába fog, ami egyaránt alkalmas lesz tanulásra, szórakozásra, pihenésre gyerekek és szülők számára.

 

Az aktuális pályázati kiírásra még 2 hétig, 2017. június 30-ig lehet jelentkezni. Országosan 63 körzetben várja a pályázatokat az áruházlánc, melyeket ismét a Magyar Adományozói Fórum szakértői értékelnek majd. A szakértői bírálat alapján kerül majd ki az a körzetenként három szervezet, amelyeknek programja továbbjuthat a szavazati szakaszba. A továbbjutó programok sorsáról már a Tesco vásárlói döntenek, ők szavazzák meg, hogy mely programok nyerjék el a támogatást. A vásárlók 2017. október 3. és 31. között adhatják majd le szavazataikat a Tesco áruházakban. A nyertes pályázatokat a november 13-ai héten hirdeti ki az áruházlánc.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...