A Lenovo Magyarország 2016-os kreativitás felméréséről szóló kutatásának eredményeire válaszul alkotta meg a nyári kampány középpontjában álló Yoga Book Rajzakadémiát. A kreativitás előhívása érdekében a kezdeményezést egy workshoppal és több, egymást követő kitelepüléssel tett színesebbé a márka – ezzel is növelve a Lenovo Yoga Book ismertségét a fiatalok körében.
Az első aktivitásra 08.08-án, kedden került sor a Brody Studios falai között. A lifestyle sajtóeseményen Novák Tamás kalligráfus segítségével a meghívott vendégek első körben a rajzolás alapjairól valamint a kalligráfiáról, mint szakma kaptak beszámolót. Ezt követően az újságírók és bloggerek az oktató segítségével láttak hozzá saját mesterművük elkészítéséhez, mely az egyszerű keresztneveken túl igazi műalkotás is lehetett.
A Lenovo rendhagyó koncepciója mellett több kiegészítő aktivitással is készült a márka. A Yoga Book Rajzakadémia kampány következő állomása egy bevásárlóközpontban létrehozott kitelepülés sorozat lesz, melyre 08.26-án, valamint 09.02-án kerül sor. A kitelepülések során az Allee Bevásárlóközpont mintegy 40 nm-es területén a Yoga Book Rajzakadémia installációja kap helyet, ahol a rajzolás festőállványokba erősített Yoga Book eszközökön folytatódik. A rajzolni vágyók a Facebookon létrehozott esemény profilján jelentkezhetnek az ingyenesen látogatható kitelepülések egyikére, ahol Novák Tamás további instrukciókkal látja el a rajzkészségüket fejleszteni vágyókat.