- Hirdetés -

Külföldön terjeszkedik a Jegymester

|

- Hirdetés -

Több száz millió forintot fektet be és ezzel meghatározó részesedést szerez a Jegymester Kft.-ben a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Magántőkealap. A több lépésben zajló tranzakció megteremti az alapját annak, hogy a hazai fejlesztésű jegyértékesítő platform újabb külföldi piacokon is megjelenjen, a dinamikusan fejlődő európai jegypiac meghatározó szolgáltatója legyen.

A magyar mellett az európai piacon is meghatározó szereplő lehet a Jegymester Kft., miután a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Magántőkealap több lépcsőben több száz millió forintot fektet a cégbe. „Magyar know-how, stabil működés és dinamikusan fejlődő nemzetközi piac. Ezek azok a feltételek, amelyeket a EXIM Növekedési Magántőkealap keres, hiszen ezek alapozhatják meg a nemzetközivé válást, a regionális sikert. Az alap célja pedig egyértelműen ez, segíteni a hazai cégek növekedését a regionális, európai és idővel a globális piacon” – mondta a tranzakció hátteréről Petheő Tamás, a GB & Partners igazgatósági tagja.

Az online jegyértékesítés az e-kereskedelem meghatározó és dinamikusan fejlődő üzletága. Az Eurostat adatai alapján az Unióban 2008 és 2017 között megduplázódott azok száma, akik az interneten keresztül vásároltak rendezvénybelépőt, a tavalyi évben már közel minden negyedik uniós polgár online intézte jegyvásárlását. Ezzel együtt a piac mérete is folyamatosan nő, iparági becslések szerint 2022-re európai szinten elérheti a 12 milliárd eurót is.

A Jegymester 20 éve a hazai jegypiac vezető szereplője. A társaság éves szinten 10 millió jegyet kezel rendszerén keresztül. A Jegymester saját fejlesztésű jegyértékesítő platformja kiemelkedő adatbiztonságot garantál, NAV-engedélyes online pénztárgépes rendszer, számos külső rendszerrel (beléptető, CRM, ügyviteli) integrált.

A Jegymester leányvállalatai több éve sikeresen működnek Romániában, most a cég a nemzetközi piac egyik legnagyobb jegyértékesítő vállalatával kötött partnerségi megállapodást, melynek értelmében a Jegymester jegyértékesítő rendszerét közösen vezetik be Európa hét országában.

A tőkeinjekció célja a Jegymester jegyértékesítő rendszerének külföldi célpiacokra történő bevezetéséhez szükséges fejlesztési feladatok finanszírozása. A nemzetközi terjeszkedés mellett a befektetés lehetőséget teremt arra is, hogy a Jegymester tovább erősítse magyarországi pozícióját, új ügyfeleket érjen el, valamint előmozdítsa a jegyértékesítési piac transzparens működését.

„20 éve tökéletesítjük inhouse rendszerünket, amely készen áll arra, hogy Magyarország és Románia után a régió többi országában is bizonyítson. Az EXIM Növekedési Magántőkealap befektetésével minden eszköz rendelkezésre áll ahhoz, hogy a nemzetközi piacon is sikeresek legyünk, ezzel együtt tovább erősítsük hazai pozíciónkat” – értékelte a tranzakciót Papp Gábor, a Jegymester társügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...