- Hirdetés -

Különleges akcióra készül az Auchan

|

Nem csak a kereskedelemben nehéz újat mutatni, hanem a törzsvásárlói programokban is. Az Auchan a kedvező áron kínált széles kínálata mellett egyre több, különleges vásárlói élményt nyújtó aktivitásával is igyekszik kitűnni a versenytársai közül. Ezek a piacon különlegesnek számító megoldások egyediek, újszerűek és izgalmasak, továbbá hihetetlen kedvezményeket adnak a törzsvásárlóknak. Most pénteken (augusztus 2-án) lesz, amikor a Bizalomkártyával rendelkezők egy szétdurranó lufiból tudhatják meg, hogy milyen terméket vásárolhatnak meg a megszokottnál jóval nagyobb, „meglepetés-kedvezménnyel”.

Az Auchan szakértői szerint elsősorban továbbra is az ár alapján döntenek a vevők, de az sem mindegy, hogyan érzik magukat vásárlás közben. A vásárlói élmény emeléséért az állandó akciók és kedvezmények mellett egészen különleges kereskedelmi aktivitásokkal kísérletezik az áruházlánc az utóbbi időben, amelyek meglehetősen nagy sikert aratnak a Bizalomkártyás törzsközönség körében. Először tavaly karácsony előtt invitálták őket egy zárás utáni extra vásárlásra, úgynevezett late night shoppingra, amelyen egy kis vendéglátás után az ünnepi termékekhez juthattak hozzá a csak erre az alkalomra szóló árakon. A VIP Vásárlók Éjszakáját húsvét előtt a VIP Vásárlók Reggele követte, ugyanezzel a koncepcióval, csak éppen a húsvéti termékkörre vonatkoztatva. Ezután a hazai piacon elsőként hirdették meg a Kincseskosár akciót, amelyben minden hipermarketjükben 60 előre elkészített termékkosarat 60%-os kedvezménnyel vihettek el a Bizalomkártyás vásárlók, de azt, hogy egészen pontosan mit rejtett a kincseskosaruk, csak a fizetés után tudhatták meg.

Most péntekre pedig egy szó szerint könnyed akcióval készülnek az Auchan hipermarketek. A Bizalomkártyás törzsvásárlók 16 és 20 óra között a bejáratnál egy felfújt léggömböt választhatnak, amit helyben ki is kell durrantaniuk, hogy a belőle kipottyanó kuponból kiderüljön, mit és mekkora kedvezménnyel nyernek, ha 5000 forint fölött vásárolnak. Az áruházi főfolyosóra kihelyezett nyereményeket körülbelül harmadáron vihetik el. Üzletenként két-két darab százezerforintos főnyeremény is gazdára talál majd, amiket levásárolható Bizalompontok formájában kapnak meg a szerencsések.

„Minden igazi kereskedő azt szeretné, hogy nála vásároljon és elégedetten távozzon tőle a vevő, majd újra visszatérjen és rendszeres vásárló váljon belőle! Ebből a szempontból a jól bevált receptet követjük az Auchannál, nekünk is pontosan ez a célunk! Ehhez 70- ezerféle terméket kínálunk, ami egyedülálló választékot jelent a hazai piacon. Az árainkat pedig úgy alakítottuk ki, hogy tudatos választással egy átlagos háztartást fenn lehessen tartani tartósan alacsony árú vagy akciós termékekből. Ehhez harmadik pillérként a vásárlói élményt emeltük be az utóbbi időszakban, amivel Bizalomkártyás törzsvásárlóink hűségét szeretnénk még jobban megköszönni. Az akciók megszervezése rendkívül komplex, mert újszerűek, viszont ki kell küszöbölni minden olyan tényezőt, ami csalódást okozhat. Ugyanakkor nagy ereje van az egyediségüknek, nehezen utánozhatók, erősítik a márkát és a vásárlói hűséget. Úgy tapasztaltuk, hogy nagy sikert arattak a különböző típusú, innovatív kereskedelmi aktivitásaink, bízunk benne, hogy – a szintén a meglepetésre építő – lufis is jó fogadtatásra talál majd Bizalomkártyás vásárlóink körében” – hangsúlyozta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...