- Hirdetés -

Különleges cégbe fektetett a Hiventures

|

Speciális igényű emberek számára nyújt díjmentesen elérhető, részletes és megbízható információt az épített környezet akadálymentességéről az Access4you. A 2019-ben alapított, 100 százalékban hazai fejlesztésű social impact startup egységes jelrendszere képes világszerte segíteni az érintett célcsoportok tájékozódását, egyúttal hatékonyan támogatja az ingatlanok, középületek tulajdonosainak üzleti és fenntarthatósági (ESG) céljait. Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures 365 millió forintos befektetése révén a cég most nemzetközi piacokon bővíti tovább partnerhálózatát.

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint1 a Föld teljes népességének 15%-a, mintegy 1,3 milliárd ember él valamilyen fogyatékossággal, akik számára egy épület megközelítése és az azon belüli közlekedés is kihívást jelenthet. Erre az élethelyzetre nyújt megoldást az Access4you, amelynek segítségével globális szinten azonos értelmezési rendszer alakul ki az épületek akadálymentességét illetően.

„Bár évről évre nagyobb figyelmet kap az akadálymentesség és az ezzel kapcsolatos társadalmi edukáció, az ehhez alkotott részletes és megbízható információ hiánya miatt az élet minden területén (munka, szórakozás, fogyasztás, közösség) gyakran érhetik nem várt meglepetések a fogyatékossággal élő embereket” – mondta Berecz Balázs, az Access4you alapítója és ügyvezetője. Nemzetközi tanúsító védjegyünkkel ezeknek a félreértéseknek szeretnénk elejét venni. Ha ugyanis minden érintett azonos információval rendelkezik az akadálymentességgel kapcsolatban, az egyén könnyedén eldöntheti, hogy számára hozzáférhető-e az adott épület.”

A tervezés alatt álló vagy már elkészült épületek tulajdonosai és üzemeltetői közvetlenül, vagy akkreditált partnerhálózaton keresztül igényelhetik az Access4you tanúsítványt Magyarországon és külföldön egyaránt. Ezt minden esetben független szakértők végzik, akik csaknem ezer szempontot figyelembevéve teljeskörű visszajelzést adnak az ingatlan akadálymentességi állapotáról.

Ennek mentén az idős, mozgásában korlátozott, gyengénlátó, vak, nagyothalló, siket, kognitív zavarral élő, kerekesszékkel, babakocsival és segítőkutyával közlekedő emberek minimumkövetelményeihez igazítva tanúsítják és minősítik az adott épületet, illetve javaslatot tesznek további fejlesztésekre is. „Eddig több mint ezer épületet auditáltunk, amelyek közül a védjegyhasználatra jogosultak felkerülnek az Access4you weboldalára és applikációjába. Ez egy ingyenesen, bárki számára korlátlanul elérhető adatbázis, amely évi 20.000 egyedi látogatót számlál” – tette hozzá az Alapító.

Az Európai Unió 2021 áprilisától jogszabályi keretek közé foglalta az ESG-szempontokat, amelynek egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a befektetők, a bankrendszer és a végfelhasználók egyaránt. Az erősödő piaci trendek, valamint a nemzetközi skálázhatóság adta az alapot a Hiventures 365 millió forintos befektetési ajánlatához, amelyet nemzetközi kapcsolatépítésre és az értékesítési folyamatok fejlesztésére fordít majd a cég.

„Nem titok, hogy az ESG-vel fémjelzett, impact alapú startupok virágkorukat élik, ám a nemes célok mellett az üzleti szempontokról sem szabad megfeledkezni” – hangsúlyozta Szluha Dénes, a Hiventures startup üzletágának vezetője, majd hozzátette: „az Access4you valódi megoldást nyújt a piac igényeire, Magyarország mellett már Csehországban és Romániában is akkreditált partnerhálózat segítségével dolgozik, nemzetközi kapcsolatrendszerük pedig folyamatosan bővül. Az összeszokott és tapasztalt menedzsment pedig további garancia a sikerekre.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Tovább nőtt a topvezetők aránya a digitális TOP50-ben

Az idén is helycsere történt a digitális szakembereket összegyűjtő rangsorunk élén. Bán Zoltán Net Média Zrt.-vezérigazgató – a tavalyi listavezető – a második helyen végzett, a partizános Gulyás Márton pedig a harmadikról az elsőre...

Összefogott a SkyShowtime és a Magyar Telekom

Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.Először lesz elérhető a SkyShowtime hazánkban TV előfizetéssel...

Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból

A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán - amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg - Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő...

Látványos 3D-kampánnyal erősít a Red Bull

Még megtekinthető a XIX. kerületben az a térhatású digitális plakát, amely a Red Bull Winter Edition idei Jeges áfonya & Vanília termékét hirdeti. Az energiaitalgyártó Magyarországon először jelentkezik nagyszabású, addicionális és innovatív digitális citylight...

Komoly elismerést kapott a K&H jövő gyógyítói díj

A kommunikációs szakma is elismerte a K&H jövő gyógyítói díjat, amely most bronz díjat nyert a Prizma Kreatív PR verseny CSR megoldások kategóriájában. A tavaly indult kezdeményezés célja, hogy elismerje a szívvel-lélekkel gyógyító és...

Hivatalos Binance-csatorna indult a WhatsAppon

A kereskedelmi volumen és felhasználók száma alapján a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance az iparágon belül az elsők között csatlakozik a WhatsApphoz. A több mint 2 milliárd ember által használt üzenetküldő alkalmazásban mostantól egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...