- Hirdetés -

Sztár-DJ-vel kampányol a sörmárka

|

A globális kampányhoz egy új TV-szpot is társul, amelynek főszereplője Hot Since 82. A tech house DJ egy vadonatúj számmal ünnepli meg a partnerséget.

A Miller Genuine Draft és Hot Since 82 öt egyedi partit rendez a világ kulcsfontosságú helyszínein, amely lehetőséget ad a rajongóknak, hogy együtt ünnepeljenek.

A Miller Genuine Draft prémium sörmárka a szupersztár tech house DJ-vel, Hot Since 82-val áll össze új, globális kampányában. Az együttműködés magában foglalja a márka vadonatúj TV-szpotját, öt eseményt a világ különböző városaiban, valamint egy vadonatúj zeneszámot, amelyet maga Hot Since 82 készített a projekthez.

A Miller új reklámfilmje Hot Since 82 főszereplésével a város ritmusát ünnepli, a pillanatot pedig a Miller Genuine Draft kellemesen lágy íze teszi még különlegesebbé. A reklámfilm Hot Since 82-t követi a város utcáin, aki a Millernek köszönhetően megszűri a város zaját, és lágy ütemmé alakítja azt. A reklámfilm egy olyan rooftop partyban csúcsosodik ki, amilyet még senki más nem látott - ez a márka által több globális helyszínen megrendezésre kerülő valós eseményekre utal.

A kampány részeként a Miller lehetőséget biztosít a közönségnek, hogy egyedi helyszíneken, egyedi élményt nyújtó partikon vegyen részt.

"Izgatottak vagyunk, hogy az új kampányunkban Hot Since 82-val működhettünk együtt. A Miller célja, hogy még több izgalmas, eredeti pillanatot teremtsen, ezért kértük fel az egyik vezető globális house DJ-t az eddigi egyik legnépszerűbb kampányunkhoz - egy új számmal, vadonatúj reklám szpotokkal és egyedülálló eseményekkel a világ különböző városaiban" - mondta Rebecca Mutty, a Miller globális márkamenedzsere.

„Utcai táncosok, táncoló épületek és a saját utcai művészetünk adják a zene hangulatát és az utca ritmusára táncolnak. Alig várjuk, hogy lássa a közönség is. A legjobb az egészben pedig az, hogy az emberek saját maguk is megtapasztalhatják a Miller Time Live hangulatát, hiszen ezeket az egyedülálló bulikat a Hot Since 82-val a világ legmenőbb városaiba visszük el, Fokvárostól Budapestig."

Az együttműködés örömére Hot Since 82 egy új számot készített, amelyet a kampány és a Miller Genuine Draft jellege ihletett. A zeneszám július 14-én jelent meg a streaming platformokon (pl. Spotify és Apple Music).

"Nagyon örülök, hogy a Millerrel márkával működhetünk együtt ebben a kampányban. Az igazán szórakoztató kampányfotózáson túl hihetetlen volt, hogy egy különleges zeneszámot készíthettem a projekthez. Az "Atomic Sun" valóban összefoglalja mindazt, amit egy Miller pillanat jelent - üde, lendületes és váratlan. Alig várom, hogy a közös rendezvényeinken lejátsszuk, és lássam a közönséget táncolni" - mondja Hot Since 82 (született Daley Padley).

A márka arra ösztönzi az embereket, hogy ihletet merítsenek a spotból, és teremtsék meg saját, eredeti Miller pillanataikat – legyen szó akár arról, hogy felejthetetlen pillanatokat élnek át a városukban, spontán bulit csinálnak egy különleges helyszínen, vagy feldobnak egy hétköznapi tevékenységet a zene felhangosításával azért, hogy jobban érezzék magukat.

A kampány júniusban indult, és az év hátralévő részében exkluzív tartalmakkal folytatódik, amelyeket a Miller globális és helyi közösségi csatornáin, valamint Hot Since 82 közösségi felületein tesznek közzé.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...