Különleges kampány a Rossmanntól

Az animációt az élő forgatással ötvöző, különleges technikával készült a Rossmann „Városi Legenda” hűségprogramjának tv-szpotja. A film zenéjét a Wellhello jegyzi, sőt, a kampány során a népszerű együttes közönségét is aktivitásra hívja a népszerű drogérialánc. A Rossmann Magyarország kreatív ügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt.
Újabb lojalitáskampányt indított a Rossmann a téli szezonra. Ezúttal különleges, „Városi Legenda” designnal ellátott ágynemű szettek az ajándékok, amelyeket a hűséges vásárlók kedvezményesen szerezhetnek be. A kommunikáció kitűzött feladata így nem csupán a promóció népszerűsítése volt, hanem az egyedi, rajzos paplan- és párnahuzatok, lepedők megismertetése is a fogyasztókkal.
A hűségprogramhoz készülő kreatív anyagok az ágyneműszettek vonalas vizuális világát elevenítik meg. Ebbe csöppen bele álmában a reklámfilm két főszereplője, akik egy közös, romantikus városi kalandot élnek át együtt. Csak amikor felébrednek, akkor tudatosul a nézőben, hogy a fiatalok a valóságban két külön ágyban fekszenek, és a legendás ágyneműhuzatok teremtenek kapcsolatot közöttük.
A szpot vegyes technikával készült: ennek során a vektoros designokból négy vonalgrafikus háttér készült, melyeket összeillesztettek a kameramozgásokkal. Vágás helyett animációs áttűnések segítségével váltakoztak a helyszínek a filmben. Ennek köszönhetően a szereplők végig az álomszekvenciában maradtak. Az egyedi animáció adott háromdimenziós mélységet és elevenséget az ágyneműhuzatok vonalrajzos világának. A greenboxos forgatáson a szereplőket különleges technikával mozgatták, hogy jól illeszkedjenek a filmbeli jelenetekhez. Például ahhoz, hogy a rajzolt autóból „kiröppenjenek”, a forgatáson egy darunak kellett felemelnie őket. Az autót – ami egyébként az ágynemű huzatok egyikén is megjelenik – egy népszerű romkocsma legendás Trabantja ihlette.
A film zenéjét a Wellhello jegyzi, a kampányhoz készült új daluk, a „Zuhanj belém!” rövidesen teljes változatban is megjelenik, és a Zsáner című lemezükön is szerepel majd. Az együttműködés a népszerű együttessel azonban nem merült ki ennyiben: új klipjükbe például a fogyasztók által – akár a hűségprogram honlapjára, akár a Rossmann Instagram oldalára – beküldött, legendás városi helyszíneken megvalósított, 5-20 mp-es videókból fognak válogatni.
A lojalitáskampány részeként a gyűjtögetős, matricabeváltós mechanizmust nyereményjáték is kiegészíti. A résztvevők hetente egy álomhétvégét nyerhetnek romantikus vacsorával, a fődíj pedig egy dominikai álomutazás. Mindemellett citylight, eladáshelyi, online- és közösségi média kampány is támogatja az aktivitást. Ez utóbbi része például a Trabi go játék. Akik rajzos Trabantjukkal jól teljesítik küldetésüket, naponta értékes Rossmann ajándékokat nyerhetnek.
Adatlap:
Megbízó: Rossmann Magyarország Kft.
Marketing vezető: Varga Anita Ágnes
Marketing project manager: Horváth Barbara
PR manager: Kadlok Nelli
Online manager: Fürjes Ádám
Marketing asszisztens: Horváth Virág
Reklámügynökség: Human Telex Advertising & Event
Head of copy: Nagy László
Copywriter: Dénes Dalma, Hanyecz Márk
Head of art: Balogh M. Miklós
Senior art director: Csapó Tamás, Lénárd György
Digital art director: Sárfi Annamária Gizella
Graphic designer: Veress Zénó
Account director: Bayer Ákos
Senior account manager: Vadász Kinga
Zene: Wellhello
Médiaügynökség: Havas Média
Médiatervező: Farkas Andrea
Produkciós cég: Partnersfilm Kft.
Producer: Pataki Ágnes
Rendező: Mendrei Miklós
Operatőr: Rácz Dániel
Gyártásvezető: Óvári Eszter, Varga Máté
Utómunka: Airplan, Melon
Vágó: Nemes Oresztész
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Airplan