Az animációt az élő forgatással ötvöző, különleges technikával készült a Rossmann „Városi Legenda” hűségprogramjának tv-szpotja. A film zenéjét a Wellhello jegyzi, sőt, a kampány során a népszerű együttes közönségét is aktivitásra hívja a népszerű drogérialánc. A Rossmann Magyarország kreatív ügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt.
Újabb lojalitáskampányt indított a Rossmann a téli szezonra. Ezúttal különleges, „Városi Legenda” designnal ellátott ágynemű szettek az ajándékok, amelyeket a hűséges vásárlók kedvezményesen szerezhetnek be. A kommunikáció kitűzött feladata így nem csupán a promóció népszerűsítése volt, hanem az egyedi, rajzos paplan- és párnahuzatok, lepedők megismertetése is a fogyasztókkal.
A hűségprogramhoz készülő kreatív anyagok az ágyneműszettek vonalas vizuális világát elevenítik meg. Ebbe csöppen bele álmában a reklámfilm két főszereplője, akik egy közös, romantikus városi kalandot élnek át együtt. Csak amikor felébrednek, akkor tudatosul a nézőben, hogy a fiatalok a valóságban két külön ágyban fekszenek, és a legendás ágyneműhuzatok teremtenek kapcsolatot közöttük.
A szpot vegyes technikával készült: ennek során a vektoros designokból négy vonalgrafikus háttér készült, melyeket összeillesztettek a kameramozgásokkal. Vágás helyett animációs áttűnések segítségével váltakoztak a helyszínek a filmben. Ennek köszönhetően a szereplők végig az álomszekvenciában maradtak. Az egyedi animáció adott háromdimenziós mélységet és elevenséget az ágyneműhuzatok vonalrajzos világának. A greenboxos forgatáson a szereplőket különleges technikával mozgatták, hogy jól illeszkedjenek a filmbeli jelenetekhez. Például ahhoz, hogy a rajzolt autóból „kiröppenjenek”, a forgatáson egy darunak kellett felemelnie őket. Az autót – ami egyébként az ágynemű huzatok egyikén is megjelenik – egy népszerű romkocsma legendás Trabantja ihlette.
A film zenéjét a Wellhello jegyzi, a kampányhoz készült új daluk, a „Zuhanj belém!” rövidesen teljes változatban is megjelenik, és a Zsáner című lemezükön is szerepel majd. Az együttműködés a népszerű együttessel azonban nem merült ki ennyiben: új klipjükbe például a fogyasztók által – akár a hűségprogram honlapjára, akár a Rossmann Instagram oldalára – beküldött, legendás városi helyszíneken megvalósított, 5-20 mp-es videókból fognak válogatni.
A lojalitáskampány részeként a gyűjtögetős, matricabeváltós mechanizmust nyereményjáték is kiegészíti. A résztvevők hetente egy álomhétvégét nyerhetnek romantikus vacsorával, a fődíj pedig egy dominikai álomutazás. Mindemellett citylight, eladáshelyi, online- és közösségi média kampány is támogatja az aktivitást. Ez utóbbi része például a Trabi go játék. Akik rajzos Trabantjukkal jól teljesítik küldetésüket, naponta értékes Rossmann ajándékokat nyerhetnek.
Adatlap:
Megbízó: Rossmann Magyarország Kft.
Marketing vezető: Varga Anita Ágnes
Marketing project manager: Horváth Barbara
PR manager: Kadlok Nelli
Online manager: Fürjes Ádám
Marketing asszisztens: Horváth Virág
Reklámügynökség: Human Telex Advertising & Event
Head of copy: Nagy László
Copywriter: Dénes Dalma, Hanyecz Márk
Head of art: Balogh M. Miklós
Senior art director: Csapó Tamás, Lénárd György
Digital art director: Sárfi Annamária Gizella
Graphic designer: Veress Zénó
Account director: Bayer Ákos
Senior account manager: Vadász Kinga
Zene: Wellhello
Médiaügynökség: Havas Média
Médiatervező: Farkas Andrea
Produkciós cég: Partnersfilm Kft.
Producer: Pataki Ágnes
Rendező: Mendrei Miklós
Operatőr: Rácz Dániel
Gyártásvezető: Óvári Eszter, Varga Máté
Utómunka: Airplan, Melon
Vágó: Nemes Oresztész
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Airplan
- Hirdetés -
Különleges kampány a Rossmanntól
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság
Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...
Díjazták az etikus vállalatokat
25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...
Optimistábban látják a jövőt a fiatalok
Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...
Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov
Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...
Decemberben is emelkednek az ingatlanárak
Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...
Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók
Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...
Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?
Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...
Rengeteget spóroltunk tankolás közben
Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...
Új árstruktúrát vezetett be a GLS
A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...
Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál
Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...
- Hirdetés -