Különleges kampányt indított a KPMG

Humorral és a legnépszerűbb stand-uposok közreműködésével, kifordított szituációban mutatja meg a KPMG, hogy miért ő az egyértelmű karrierválasztás a munkavállalók számára.

A KPMG kampányának célja adótanácsadói tevékenységének megismertetése a pályakezdő diplomások, egyetemisták és az adózás iránt érdeklődők körében. A 2023-as kampány azt mutatja meg, hogy miért érdemes a KPMG-t választania egy fiatalnak – ehhez hívta segítségül a humort és a népszerű stand-uposokat.

A kampánycsapatban a KPMG a legjobb jelöltek elérése érdekében a hazai humor legjobbjaival működött együtt: Litkai Gergely, Kovács András Péter, Janklovics Péter, Mogács Dániel és Szabó Balázs Máté vett részt az előkészítésben, illetve jelennek meg a videóban.

A videóban kibontakozó fordított állásinterjú keretében annak lehetünk tanúi, amint három munkaadó versenyez a jelöltért. A verseny azonban gyorsan eldől és a KPMG a jelenleg karrierindításban vagy -váltásban gondolkodókat a tudatos karrierdöntések meghozatalára buzdítja.

A legjobbak elérését célzó munkáltatói kampány központi eleme a közösségi média számára készült kétperces kisfilm. A videó és a rövidített mutációk mellett online hirdetési kampány és egyetemi megjelenések segítik az üzenet eljutását a célközönséghez.

Az év elején debütált kétperces kisfilmmel és rövid verzióival a következő hónapokban találkozhat az online közönség többek között Facebookon, Instagramon, LinkedInen és TikTokon. A kreatív kampányt weboldal és egy kvíz is támogatja.