- Hirdetés -

Különleges lehetőséget kínál munkatársainak az egyik nagyvállalat

|

- Hirdetés -

Tovább bővült a Schneider Electric által a munkatársak elismerésére létrehozott Step UP program keretében kínált lehetőségek köre, a kiemelkedő teljesítményekért kapott pontokért most már szabadnapokat is „vásárolhatnak” a vállalat dolgozói. A felmérések azt mutatják, hogy az alkalmazottak rendszeres elismerése jelentősen erősíti az elkötelezettségüket és pozitív hatással van az üzleti eredményekre is.

Különleges lehetőség nyílt meg a Schneider Electric hazai munkatársai előtt, a kiemelkedő teljesítmények elismeréseként a Step Up program keretében kapott pontokat ugyanis most már szabadnapok „megvásárlására” is felhasználhatják. A vállalat kezdeményezésének lényege, hogy a különböző, a munkaterületeken felüli tevékenységeket, közösségi munkát jutalmazzák. Az elismerésre és az azzal járó pontokra a kollégák jelölhetik egymást, és a teljesítmény mértékétől függően ők, vagy a vezetőik döntik el, hogy a jelölt valóban kiérdemelte-e a jutalmat.

A Step Up pontokat többek között hasznos árucikkekre, ajándékkártyákra, élményekre, jegyekre válthatják be a cég munkatársai a Schneider Electric Store-ban. A májusban bevezetett újdonságnak köszönhetően a társaság dolgozói egy évben akár 3 szabadnapra is szert tehetnek a program keretében. Egy-egy szabadnap „megvásárlása” 1700 Step Up pontba kerül, és bár ennyi pont összegyűjtése már kihívást jelent, korántsem lehetetlen.

A Deloitte HR-tanácsadó cég tanulmánya alapján a kimagasló teljesítmények elismerése erősíti a munkavállalói elkötelezettséget azáltal, hogy olyan pozitív munkakörnyezetet teremt, ahol az embereket értékelik és megbecsülik. Az elemzés szerint a magasan elkötelezett alkalmazottak 71 százaléka olyan szervezeteknél dolgozik, ahol a kollégákat havonta vagy gyakrabban elismerik. A Bersin by Deloitte azt is megállapította, hogy a jól működő elismerési programokkal rendelkező vállalatok 12-szer nagyobb valószínűséggel érnek el kimagasló üzleti eredményeket. Emellett azoknál a szervezeteknél, amelyeknél az elismerési programok célja az alkalmazottak elkötelezettségének erősítése, 31 százalékkal csökken az önkéntes fluktuáció.

„Magyarországon mintegy 2150 munkavállalója van a Schneider Electricnek, és az elmúlt évek folyamatos beruházásai, a hazai csapatokra bízott új feladatok, illetve a Dunavecsén megvalósuló gyárfejlesztésünk, a Duna Smart Power Systems (DSPS) egyaránt azt mutatják, hogy elismerik a magyar kollégák teljesítményét a vállalatnál. Kiváló munkát végeznek munkatársaink, amit a fizetés mellett igyekszünk egyéb módon is elismerni, ezt szolgálja például a Step Up programunk is. Mi is tapasztaljuk azt, amit a kutatások is megerősítenek, hogy a kiemelkedő teljesítmények elismerése pozitívan hat a munkavállalói elkötelezettségre. Számos egyéb kezdeményezésünk is van, ennek erősítésére, így például a gyermeket vállaló kollégáink kiemelkedő kedvezményekben és támogatásokban részesülnek, az apasági szabadság nálunk a törvény által előírt 2 hét helyett 4 hét. Mára eljutottunk oda, hogy lényegében teljesen felszámoltuk a nők és a férfiak közötti bérszakadékot. Sokat dolgozunk azért is, hogy vonzó karrierlehetőséget kínáljunk a fiatal tehetségeknek. Több hazai felsőoktatási intézménnyel van együttműködésünk, gyakornoki programunk keretében pedig 70-80 fiatal dolgozik nálunk folyamatosan, akiknek a fele – tanulmányai befejezését követően – nálunk folytatja, így velük együtt formálhatjuk a jövőt” – mondta el Ivanov Katalin, a Schneider Electric országos HR vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Foci minden mennyiségben: élőben nézhetjük a Copa América összes meccsét

A Network4 Media Group bejelentette: elhozza a magyar nézőknek az amerikai kontinens legfontosabb futballtornája, a Copa América összes mérkőzését. Június 20. és július 14. között 16 csapat küzd meg egymással, köztük a címvédő Argentína...

Izgalmas vizes élményekkel jön az új nyári fesztivál

Idén először berobban a nyárba az első alföldi vizes fesztivál is! A különleges névre keresztelt Mizújs Babám? nem mindennapi line-up-pal, gyönyörű tóval, őrült vizes élményekkel kecsegtet. Csak a bikinit ne felejtsd otthon!Június 27-29-ig vár...

Így változik az Ersténél a napi limit

A korlátok néha jók, főleg, ha csalók akarják ellopni a pénzünket. Az Erste ezért személyre szabott, az egyéni költési szokásokhoz igazított átutalási limitet állít be lakossági ügyfeleinek. A Magyar Nemzeti Bank ajánlása nyomán mindenkinél...

Top 50: így buliztak a médiások

Különleges helyszínen, a Madame Tussauds Budapestben rendezte meg idén a Marketing&Media magazin a „TOP 50 - A legbefolyásosabb médiavezetők” toplista 2024-es díjátadó ünnepségét és VIP partiját. A díjátadóról és az azt követő buliról készült...

Megvan a PREXA nemzetközi zsűrije

Neves szaktekintélyekből áll a PREXA (PR Excellence Awards) 2024 nemzetközi zsűrije: többek között német, horvát, bolgár és kuvaiti székhelyű kommunikációs szakértők értékelik az angol nyelven beadott pályamunkákat. Ezen pályázatok esetében az idei évben sincs...

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...