- Hirdetés -

Újabb változás a hazai ingatlanpiacon

|

- Hirdetés -

Visszaváltott a normális tempóra a hazai ingatlanpiac a Duna House Cégcsoport májusi Tranzakciószám Becslése (DH-TB) és jelzáloghitel előrejelzése alapján. 2024 májusában, országosan 10 969 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 110 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott.

A Duna House által becsült 10 969 tranzakcióval minimális, 2%-os enyhülés érezhető csupán az előző havi lendülethez képest, azonban az előző év azonos időszakához mérten még mindig több mint 7,5%-kal teljesített jobban a szegmens idén. Az év első 5 hónapjában már több mint 50 ezer lakóingatlan cserélt tulajdonost, amely éves szinten így tartja az ingatlanközvetítő által előre jelzett 110-130 ezer várt tranzakcióhoz szükséges ütemet.

Az ingatlanpiaccal szemben a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai, mely alapján idén májusban már 110 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott. A májusi adat az előző év azonos időszakában mért MNB adathoz képest 123%-os, az áprilisi Credipass becsléshez képest 5%-os emelkedést jelent.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Knapcsek Katalin és Pajor Attila

Az idei év egyik legnagyobb sporteseménye a németországi foci EB, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk negyedik részéből kiderül, hogy...

Ezek a felújított mobilok a legnépszerűbbek most

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhető a cég kínálatában,...

Ősszel érkezik a népszerű sorozat folytatása

A Daryl Dixon első évadának tavaszi magyarországi premierjét követően a hazai rajongóknak nem kell sokat várniuk, hogy újra találkozhassanak kedvenc szereplőikkel. A Norman Reedus és Melissa McBride főszereplésével készülő The Walking Dead: Daryl Dixon...

Így használhatjuk biztonságosan a mobilunkat külföldön

Egy uniós rendelet szabályainak köszönhetően ma már szinte korlátok nélkül használhatjuk mobiltelefonunkat az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban – mintha csak otthon lennénk. A fogyasztói tudatosság azonban továbbra is elengedhetetlen: figyelmetlenségből akár több millió...

Térképre tették a szingliket

247 ezerről csaknem 299 ezerre nőtt a 20–49 éves szinglik száma hazánkban 2011 és 2022 között a két legutóbbi népszámlálás adatai szerint. A szinglik döntő többsége a 20-as és a 30-as éveikben jár, a...

Nagy változás az OMV kutakon

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában. Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3 évben.Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az űrbe vágynak a gyerekek

Ki ne akart volna kiskorában űrhajós lenni? Ez az álom valójában csak keveseknek vált eddig valóra és a tudomány jelenlegi állása szerint a világűr 96 százaléka továbbra is felfedezésre vár. A LEGO Csoport új...

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...