Igazán csak akkor fedezheted fel a világot, ha ki mersz próbálni új dolgokat: a csodák a komfortzónádon kívül történnek. Ez a fő üzenete a Schweppes legújabb, A Felfedezés Íze elnevezésű integrált kampányának, amelyben Hajas László mesterfodrász, Wossala Rozina séf és a Mary PopKids frontembere, Bártfalvi Sándor egy napra szerepet cserélnek.
A Schweppes image-kampányának célja, hogy megmutassa, milyen érzés a komfortzónánkból kilépve valami újba belevágni, milyen a felfedezés íze. Ennek részeként a koncepciót és a megvalósítást jegyző Adamsky Budapest ismert személyiségeket kért fel, hogy egy napra cseréljenek életet: az integrált kampány keretében három kisfilmet forgattak.
Hajas László Wossala Rozina séf bőrébe bújt, akinek Kishusom nevű bisztrójában saját kezűleg készítette el Dauer dog nevű specialitását, a fogást ráadásul kínálnia is kellett a vendégeknek. Hajast eközben a Mary PopKids frontembere, Bártfalvi Sándor helyettesítette Deák téri szalonjában, ahol a kezdeti bizonytalanságok után ügyesen feltalálta magát: három modellt készített fel egy Schweppes-fotózásra.
Wossala Rozina ezalatt a Mary PopKids új tagjaként nyüzsgött a próbateremben, részt vett az alkotófolyamatban, sőt, megírta A Felfedezés Íze című dal szövegét, amit élete első videoklip-forgatásán el is énekelt.