- Hirdetés -

Különleges modellel ünnepel a Lenovo

|

A negyedszázados születésnap alkalmából a Lenovo egy limitált kiadású ThinkPaddel ünnepli a modell sikerességét.

 

A ThinkPad szülőföldjén, a japán Yamato Labs-ben egy exkluzív esemény keretében jelentette be a vállalat legendás üzleti modelljének 25. születésnapja alkalmából készített limitált kiadású ThinkPad modelljét, mely egy termékben egyesíti az elmúlt huszonöt év ikonikus dizájnelemeit és műszaki innovációit. A jubileumi ThinkPad modell a klasszikus dizájn és az ikonikus ’retro’ funkciók modern megtestesülését reprezentálja, mely vintázs kivitelben, 7-soros billentyűzettel, hangerőszabályzó gombokkal, LED-jelzőfénnyel és többféle színben pompázó logóval érkezik az egyes piacokra.

 

A nosztalgikus funkcióktól eltekintve, az évfordulót ünneplő modell a legkiválóbb technológiákat rejti magában. A ’retro’ köntösbe bújtatott ThinkPad Intel® Core™ i7-7500U processzorral, NVIDIA® GeForce® 940MX grafikus kártyával, valamint 14 hüvelykes FHD érintőképernyővel érkezik – messze túlszárnyalva az eredeti 700C modellt.

 

25 évnyi töretlen innováció

 

Az első ThinkPad modell, a 700C a japán Yamato Labs-ben készült Richard Sapper tervező keze alatt, mely 1992. október 5-én látta meg a napvilágot. A tradicionális japán „bento” doboz ihlette 700C modell egy csodálatos utazás kezdete volt. Teljes értékű munkagépként néhány hónapot az űrben töltve több mint 300 díjat nyert, majd elnökök és vezérigazgatók státuszszimbólumává vált.

 

A 130. milliomodik eladott üzleti modell után a ThinkPad az informatikai-üzletág ikonikus képviselője lett. Nemcsak felfedezőknek segített a Föld legtávolabbinak tűnő pontjait elérni, hanem számos űrutazás biztonságos kivitelezésében volt jelen, és lehetővé tette számtalan vállalkozás rohamos fejlődését is.

 

Visszapillantottunk a múltba, és begyűjtöttünk néhány történetet, amikor a ThinkPad segített a világot egy jobb és élhetőbb otthonná varázsolni. Szóval, mitől is olyan különleges a ThinkPad?

 

“A ThinkPad dizájn egy erős és szinergikus kapcsolatot hoz létre a forma és a funkcionalitás között. Segít megtalálni a szofisztikált esztétika, a gondosan kialakított felhasználói élmény és a csúcstechnológia között meghúzódó szimmetriát annak érdekében, hogy prémium termékekkel lássuk el a felhasználókat.” – mondta David Hill, a Lenovo korábbi vezető tervezője.”

 

ThinkPad 50. – Mire számíthatunk?

 

A technológia exponenciális sebességű fejlődésével egy időben a Lenovo tervezői és műszaki szakemberei továbbra is célirányosak maradtak azon törekvésükben, hogy folyamatosan újragondolják a mobil számítástechnikát, miközben megőrzik és szem előtt tartják az eredeti koncepciót. A 701C modellben található „pillangó” billentyűzettől bár hosszú út vezetett a 2 az 1-ben átalakítható X1 Yoga “rise and fall” billentyűzetéig, a tökéletesség iránti szüntelen törekvés eredménye magáért beszél. Az üzleti ThinkPad-széria laptopjai mindig a dobogó legfelső fokán helyezkedtek el. A fejlődés itt nem áll meg: a következő 25 évben folytatjuk a töretlen, sikeres munkát, hogy megalkothassuk a jövő technológiáját. Arimasa Naitoh, a Yamato Labs korábbi vezetőjének és mindemellett a ThinkPad „atyjának” szilárd meggyőződése, hogy a jövő biztos kezekben van.

 

„A legelső 700C modelltől egészen a legfrissebb X1-széria megjelenéséig a ThinkPad bebizonyította, hogy képes megfelelni a folyamatosan változó üzleti elvárásoknak és biztosítani a kompromisszummentes mobilitást az ügyfelek számára.” – mondta Arimasa Naitoh.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...

Fenntartható magyar márkákat díjaztak

Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...

Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok

Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...

Agymanók-rajongóknak kötelező: új sorozat indul

Az „Agymanók” világában játszódó az „Álom Stúdió” (Dream Productions) 2024. december 11-én, a „Nyerni vagy Veszíteni” (Win or Lose) saját gyártású sorozat 2025. február 19-én érkezik a platformra.Majdnem 40 évvel az indulása után két...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...