- Hirdetés -

Segített a Lufthansa

|

A Lufthansa Csoport a mai napon egy MD-11 teherszállító repülőgépet indított a frankfurti repülőtérről a Puerto Rico nyugati partvidékén található Aguadillába. Ebben a régióban működik a Lufthansa egyik műszaki bázisa, és a cég közeli településeken élő 400 munkatársa még ma is szenved a pusztító erejű Maria hurrikán következményeitől. A Lufthansa Csoport elhatározta, hogy segélyszállítmányokkal csatlakozik a szigetlakókat segítő humanitárius munkához.

 

A Lufthansa teherszállítójának rakterét összesen 80 tonna ivóvízzel, élelmiszerrel, ruházati és egészségügyi cikkel töltötték meg – mindazzal, amire a helyi lakosságnak sürgősen szüksége van. A Lufthansa Csoport az USA-beli hatóságokkal szorosan együttműködve koordinálja és a támogatja a segélyszállítmány felhasználását. Az akció németországi résztvevői: a Hassia, a Metro Csoport és az LSG Skychefs adományokkal támogatták a kezdeményezést. A Kühne&Nagel, a Georgi és az orgalog a szállításhoz járult hozzá. A projektet a Lufthansa Csoport jótékonysági segélyszervezete, a HelpAlliance készítette elő és valósította meg.

 

„Kollégáink és a Puerto Ricóban élő amerikaiak mellett állunk ebben az embert próbáló időszakban. Válság idején cégünk mindig összefog, így most is segítséget nyújtunk a katasztrófa által érintett kollégáknak és a Puerto Ricó-i telephelyünk közelében élőknek” – mutatott rá Dr. Johannes Bussmann, a Lufthansa Technik AG (LLC) igazgatóságának elnöke.

 

A Lufthansa Technik 2014 februárjában nyitotta meg aguadillai létesítményét (LTPR), amely többek között az Airbus A320 család gépeinek szervizelésével és karbantartásával foglalkozik. A központ eleinte főleg egyesült államokbeli légitársaságoktól kapott megrendeléseket, ami gyors növekedéshez vezetett. Ma az LTPR már jelentős szereplőnek számít a repülőgép-felújítási szolgáltatások piacán. Ez a létesítmény indította el az USA Munkaügyi Minisztériuma számára a repülőgépek szervizeléséről, karbantartásáról, javításáról és felújításáról szóló első oktatási programot Puerto Ricóban. A program a Puerto Ricó-i Egyetem non-profit leányvállalata, a Puerto Ricó-i Repüléstechnikai és Űrkutatási Intézet közreműködésével zajlik.

 

Az idén júniusban elindított gyakornoki program erősíti a kapcsolatot a Lufthansa Csoport egésze, a sziget és az Egyesült Államok között. Amellett, hogy támogatja a helyi légi közlekedési ipart, az ország más részei elé is példát kíván állítani.

 

„Puerto Rico közeli partnere lévén nem csupán a Lufthansa Technik dolgozóinak és családjaiknak nyújtunk támogatást, hanem a környékbeli települések lakóinak is, akik kezdettől fogva együttműködnek velünk, és bíznak bennünk” – nyilatkozta dr. Bussmann. A hurrikán óta a helyiek már kaptak segítséget az LTPR ügyfelei közül a Spirit Airlines és jetBlue légitársaságoktól, amelyek ezen a műszaki bázison szervizeltetik repülőgépeiket. Mindkét cég azonnal szállítási kapacitást bocsátott rendelkezésre a segélyszállítmányok számára. „Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani a Spiritnél és a jetBlue-nál dolgozó partnereinknek és barátainknak. Megnyugtató érzés, hogy a nehézségek közepette az ember mindig számíthat a barátaira” – hangsúlyozta Johannes Bussmann.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...