Különleges reklámfilm készült

Különleges VR-filmekkel indítja kármegelőzési kampányát a Generali. A Generali Előrelátó kampány célja, hogy a VR-élmény által nyújtott személyes megtapasztalás rádöbbentse a lakosságot arra, hogy odafigyeléssel és szokásaink megváltoztatásával sok esetben megelőzhető a kár. A Tiszeker Dániel által rendezett kisfilmeket D. Tóth Kriszta és egy rejtélyes figura közreműködésével, egy itthon még csak pár hete elérhető 3D kamerával forgatták.

 

 

A kisfilmek egyik érdekessége, hogy itthon először használtak igazi 3D-élményt nyújtó 360 fokos kamerát fikciós történeteket bemutató reklámfilmhez. A Magyarországon csak néhány hete elérhető eszközzel már 8K felbontású 360 videókat és fotókat lehet rögzíteni. A speciális kamera külön-külön optikákkal és szenzorokkal dolgozik a bal és jobb szem képének rögzítéséért. A kamera ethernet vagy wifi kapcsolaton keresztül összeillesztett, valós idejű előnézeti 3D élőképet ad, így minden beállítás azonnal ellenőrizhető, módosítható. 4 térhatású mikrofon található rajta, amivel nem csak a hangokat, hanem azok irányát is rögzíti a kamera, így a VR headsetben a fejünket forgatva mindig a hangok forrása felől halljuk azt. Az eszköz belső gyro-szenzorral rendelkezik, melynek adatait külön tárolja, és az utómunka során ezeket felhasználva a kamera mozgása stabilizálható. Lehetőség van 4K 2D és 4K 3D élő videostream közvetítésére is, akár több órán keresztül.

 

„Nagyszerű volt úgy forgatni, hogy nincsenek képi határaink, hiszen a 360 foknak köszönhetően úgy kezelhettük történeteinket, hogy minden irányba tudtuk irányítani a néző figyelmét. Egy olyan ötvözete ez színháznak és filmnek, amely tökéletes eszköz arra, hogy a néző testközelből élje át a történetet, szinte a story egyik szereplőjeként – teljesen beleélve magát a filmbe” – mondta a rendező, Tiszeker Dániel.

 

A Generali Előrelátó Program videóinak különlegessége, hogy a néző egy VR-szemüveg segítségével a tökéletes illúzió részeseként egy izgalmas szituációban találja magát. Az egyikben D. Tóth Krisztával, az Elviszlek magammal különleges VR-kiadásában élheti át, milyen DTK mellett egy karnyújtásnyira ülni, míg a másikban fény derül arra, hogyan lehet két olimpiai aranyérmet három perc alatt megszerezni.

 

A kampány része lesz a Rádió 1 országos roadshow-jának, mely szeptember folyamán 5 hazai nagyvárosba látogat el, ahol minden érdeklődő átélheti a különleges VR-élményeket.

 

A kampány kreatív-stratégiai és koncepcionális fejlesztésével a Cluso-t bízta meg a Generali vezetősége.