- Hirdetés -

Különlegeset alkotott a LEGO

|

- Hirdetés -

Bemutatták a McLaren Ultimate Series autó 1:1 arányú LEGO verzióját. Rengeteg időbe telt, amíg megépítették a modellt: ez idő alatt 9 darab igazi McLaren Sennát lehetett volna kézzel összerakni. A jármű interaktív: a kormány mögé lehet ülni és beindítható a motor. Az ülés, a kormánykerék és a pedálok eredeti McLaren Senna gyártmányok.

Az egyedülálló, életnagyságú LEGO McLaren Sennát az éjjel-nappali műszakokban egymást váltó építő specialisták titokban alkották meg. A közel 5000 órán át készített modell csaknem félmillió alkatrészből állt össze. A McLarenekhez képest a LEGO Senna szokatlanul nehézsúlyúnak számít 1700 kg-os tömegével, amely 500 kg-mal nehezebb, mint az eredeti, a 2017-es bejelentést követően azonnal elfogyó McLaren Senna.

Ez az új, meglepetés Senna, amely a rajongók kedvéért készült, a legélethűbb és legigényesebb McLaren, amelyet a LEGO Csoport valaha készített. Az egy tonnányi LEGO elemből megépített autóval ugyan elhajtani nem lehet, de a fiatal és idősebb rajongók is beszállhatnak, megfoghatják a kormányt, megnyomhatják a tetőn található indítógombot, sőt átélhetik annak szimulációját, ahogy a 334 km/h-ás sebességgel száguldó autó felbőgve életre kel. Ezen kívül, a modellen található lámpák és a beépített információs és szórakoztató rendszer is működtethető. A világhírű kockák, valamint a McLaren Senna rajongói hamarosan világszerte egy rendezvénysorozat részeként láthatják az autót.

A lenyűgöző, alapvetően pályaversenyzésre született McLaren újra-alkotása az ikonikus dán játékgyártó, a LEGO Csoport és a McLaren Automotive partneri együttműködésének legújabb modellje. Általában, a LEGO Speed Champions sorozat, amelyben megtalálhatók a híres kockákból összeépíthető McLaren modellek, elérhetők a kisebb kezek számára is könnyebben összeépíthető méretben. De ahogy azt a McLaren és a LEGO Csoport a McLaren 720S modelljével 2017-ben bemutatta, a LEGO kockából épült 1:1-es arányú McLaren egyedülálló, interaktív és mindenekelőtt szórakoztató élményt nyújt minden korosztály számára.

A kockából épült Senna a modellautó szférát oly módon alakítja át, ami jól illeszkedik a McLaren Ultimate Serieshez. A mögötte levő statisztikák elképesztők: összesen 467 854 egyedi LEGO elemből építették össze, ami közel 200 000-rel több, mint amelyet a két évvel ezelőtti 720S modell elkészítéséhez használtak fel. Az éjjel-nappal váltakozó műszakokban 10 főből álló csapatok 2725 órán keresztül dolgoztak, amíg a LEGO McLaren összes darabja a helyére nem került – ez 9-szerese annak az időnek (300 óra), amely alatt egy valódi Senna modellt gondos kézimunkával összeszerelnek. A tervezést és fejlesztést magában foglalva összesen 4935 óra alatt sikerült megalkotni a modellt, amelyen 42 LEGO építő dolgozott.

A McLaren Senna az első LEGO McLaren, amely belső terében a valódi autóban megtalálható alkatrészek is helyet kaptak, ezzel is kiemelve annak hitelességét. Az igazi Sennából a könnyű szénszálas vezetőülés, a kormánykerék és a pedálok kerültek be a különleges, vezetőközpontú utastérbe. A felszerelt McLaren emblémák és a Pirelli gumiabroncsokkal ellátott kerekek teljesen megegyeznek az igazi autóéval. A LEGO® kockákból készült felfelé nyíló ajtók leszerelhetők, annak érdekében, hogy az emberek könnyedén beszállhassanak az utastérbe.

A McLaren végső, tűpontos műanyag kockákból álló formáját több hónapos tervezés és fejlesztés előzte meg, amelyben részt vettek mind a McLaren, mind a LEGO munkatársai.

A kockákból álló jármű hűen tükrözi a Victory Grey kiadást a kontrasztos narancssárga kiemelésekkel csakúgy, mint a 15 cm hosszú, 219 elemből álló McLaren Senna LEGO Speed Champions kiadás, amely az idei évben került a játékboltok polcaira.

A játékmodell fiatal McLaren-tulajdonosai számára a teljes méretű LEGO modell megpillantása duplán varázslatos élményt nyújt majd.

A McLaren és a LEGO rajongók a 2019-es év során különböző események keretében – többek között a július elején megrendezett angliai Sussex-i Goodwill fesztiválon – találkozhatnak az első, belülről is kipróbálható LEGO McLaren járművel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...