- Hirdetés -

Különlegességekkel fokozza az ünnepi hangulatot a Starbucks

|

Kezdődhet az évszak egy forró vagy épp jeges kávéval? A Starbucks az ünnepi szezonra idén is izgalmas italkülönlegességekkel készül, amelyek épp úgy passzolnak a hideg hónapok apró örömeihez, mint a Cream Cold Foam a jeges italokhoz. A klasszikus visszatérők és a merész újdonságok mellett, a kávézólánc több millió okot kínál azok számára, akik a kanapés kuckózást hátrahagyva szeretnék megélni ezt a csodálatos évszakot.

Az ünnepi időszak tele van apró, szívet melengető élményekkel és lehetőségekkel, amelyeket kár lenne kihagyni. A Starbucks szezonális menüje pedig épp ezek megélésére csábít.

Visszatérő örök kedvencek

Ha a mókusok is élvezhetnék a kávézólánc különlegességeit, egészen biztosan a vajkaramella és a pirított mogyoró aromájában gazdag Toffee Nut Latte lenne az egyik kedvencük, de a karamellás mogyoróval megszórt kemény krémhabos verzióját, a Toffee Nut Cream Cold Brew-t sem hagynák ki. Idén is hódító útjára indul a gofri és a fűszeres karamella találkozásából született Caramel Waffle Latte, épp úgy, mint az ünnepi időszak kihagyhatatlan kedvence, a mézeskalács ízvilágú Gingerbread Latte, amely most is szerecsendióval megszórt tejszínhab koronával érkezik. A kávézás szerelmeseinek legnagyobb örömére, mindhárom szezonális kedvenc elérhető jeges és Frappuccino változatban is, hiszen ki mondta, hogy a hűvös időben nem kívánhatunk hideg italokat?

Hideg újdonságok a hűvös napokra

Ha már a jeges élvezeteknél tartunk. Azok számára, akik valami ismerősen egyedire vágynak, az újonnan belépő Gingerbread Cream Iced Chai Latte lehet a tökéletes választás, amelyben a fűszerek, a tej és a fekete tea lágyan járják jeges táncukat a mézeskalács ízű, fahéjas hideg hab alatt. Mivel télen a karamellából sosem elég, frissen megálmodott italkülönlegességként érkezik a karamellás gofri ízű hideg krémhabbal csábító Caramel Waffle Cream Iced Latte.

Jeges forróság

A Fudge Brownie Hot Chocolate nemcsupán felmelegíti a hangulatot, de visszarepít a gondtalan gyermekkorba is. Azzal, hogy a nosztalgikus forró csokoládét kombinálja a gazdag karamellás brownie-val, az ismerős ízvilág a jelenben megélt pillanatokat is gazdagabbá és teltebbé varázsolja. A csokoládés brownie-morzsával meghintett csokoládéízű tejszínhab azonban nemcsak forrócsokoládét rejthet, idén először ugyanis jeges verzióban is kipróbálhatjuk, a Fudge Brownie Iced Chocolate formájában.

Ahol csak a kedvünk és ízlésünk szabhat határt

A kávézólánc valamennyi forró és jeges itala növényi tejalternatívákkal is kérhető*, méghozzá plusz költség nélkül, de a személyre szabhatóság itt még korántsem ér véget. A Starbucks szezonális kedvencei mellett ugyanis, a több millió variáció közül bárki kedve szerint összeállíthatja az ideális italát, attól függően, hogy épp mit kíván: jegesen vagy melegen, dupla vagy szimpla eszpresszóval, koffeinmentesen, keverve az ízeket vagy egyetlen fűszerességet kiemelve, tejszínhabbal vagy Cream Cold Foam-mal.

A Starbucks vendégei könnyedén csatlakozhatnak a márka fenntartható törekvéseihez, hiszen azok számára, akik termoszukba vagy reusable cupba kérik az italukat, 250 Ft kedvezményt biztosít italuk árából. Ugyanakkor azokra is gondol, akik otthonukban, saját bögréjükben élveznék a téli kávézást, hiszen a két szezonális szemeskávéja bárhol képes ünnepi hangulatot csepegtetni a szívekbe. A Christmas Blend a fűszeres csokoládé és a bársonyos citrusosság jegyeiben, míg a Starbucks Christmas Blonde Roast a füge, a fűszeres narancs és a juharszirup aromáiban bővelkedik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...