- Hirdetés -

Kultuszfilmekkel indítja a tanévet a Paramount

|

Az iskolakezdés tematikájára épül a Paramount Network új beharangozó videója, amelyben hét film rövid ízelítőjét látjuk a csatornára jellemzően egyedi stílusban és vizuális megjelenítéssel. A kisfilm az újrahasznosítás jegyében hétköznapi tárgyak ötletes felhasználásával, kizárólag a csapat kreativitását latba vetve készült el. A csatorna tanévindító műsora augusztus 28-án indul.

Szellemes videóval jelentkezett a Paramount Network hazai kreatív csapata a tanévindítás alkalmából. A rövid, ám annál kreatívabb promó stop-motion technikával készült, és nem szokványos összefoglalót nyújt a csatorna hónap eleji kínálatából.

A műsorra tűzött filmekből kivágott egymondatos idézeteket a DIY-videókat idéző animáció kíséri, amelyek pár másodperces, humoros összefoglalói az egyes, a kínálatban szereplő alkotásoknak. Ezek között szerepelnek olyan sulis produkciók, mint a Good Will Hunting, a Step Up-filmek első három része, a Szextúra, az Amerikai pite, az Alkonyat és a Grease: Pomádé.

Az augusztus végétől műsorra tűzött filmek közös eleme az iskola. A főszerepekben tízes-húszas éveik fordulóját taposó fiatalok állnak, mégis színes a paletta, mivel mindegyik történetben másra kerül a hangsúly: van, ahol a féktelen gimis bulikra vagy éppen a lázadásra, míg akad, ahol a tehetség felfedezésének és kibontakoztatásának vágya kerül középpontba. Az egyes esetekben klasszikusnak számító, őszindító sikerfilmek nem csak a nosztalgiára vágyó, de a jelenlegi ifjú korosztályt is megszólíthatják.

„A videóhoz az inspirációt a közösségi médiában terjedő DIY-videók adták, ezt a stílust igyekeztünk visszaadni, ennek szellemében gyakorlatilag nulla büdzséből készítettük, és az újrahasznosítás jegyében azt használtuk fel, amit találtunk. A forgatás két héten keresztül zajlott a Paramount irodában, ahová erre az időre a csapat »betáborozott«; intenzíven, de remek hangulatban zajlott az ötletelés” – árulta el Ecsery Ádám, a Paramount CEE kreatív menedzsere.

A Paramount Network műsorajánló videója megtekinthető a csatorna Facebook-oldalán.

Tanévindító középsulis filmek a Paramount Network csatornáján augusztus 28. és szeptember 4. között minden este 21:00-tól.

Filmek iskolakezdéshez a Paramount Network műsorán:

Augusztus 28. 21:00 – Szextúra

Augusztus 29. 21:00 – Vámpíros film

Augusztus 30. 21:00 – Step Up-trilógia

Augusztus 31. 21:00 – Grease: Pomádé

Szeptember 1. 21:00 – Good Will Hunting

Szeptember 2. 21:00 – Alkonyat

Szeptember 3. 21:00 – Amerikai pite

Szeptember 4. 21:00 – Disturbia

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...