Lényegre törő a Flip reklámfilmje

A TV-t, internetet, vezetékes telefont egy csomagban kínáló Flip májustól van jelen a telekommunikációs piacon. A márka most leforgatta első élőszereplős reklámfilmjét, melyben egy értékesítőjükre szerelt igazságvizsgáló segítségével tesztelik az érdeklődők azt, hogy az igazat hirdeti-e magáról a Flip.
A Flip lényege az egyszerűség és az őszinteség. Erről tanúskodik a telekommunikációs márka első élőszereplős reklámfilmje is, melyben Lábas Norbertet, a Flip egyik értékesítőjét kérdezhetik az érdeklődők a márka ajánlatáról úgy, hogy egy igazságvizsgáló garantálja azt, hogy a válasz nem lesz félrevezető. Bemelegítésnek tesztkérdések hangzanak el, majd a lényegre térnek a potenciális ügyfelek. Bár Lábas Norbert alkoholt nem iszik, főzni sem tud és még csak nem is kalóz, az ajánlattal kapcsolatban minden esetben igazat mond. Így kiderül, hogy tényleg csak 4000 forint a havidíj, és hogy valóban nincsen sem hűségidő, sem apróbetűs részek.
„Első reklámfilmünkkel azt szerettük volna megmutatni, hogy üzletkötőink az ajánlattal kapcsolatban sosem ferdítenek és nem beszélnek mellé. A lényeget és az igazat mondják. Mert mi a Flipnél azt mondjuk, ami van. Ajánlatunkkal azokat célozzuk meg, akik az egyszerű, kötöttségek nélküli, de megbízható megoldásokat keresik. Ezekre az igényekre olyan választ nyújtunk, ami se nem több, se nem kevesebb. Ami pont jó” – mondta Endersz Frigyes, a Flip vezetője az Igazságvizsgáló film kapcsán.