- Hirdetés -

Lesz másik – üzentek a távozó indexesek

|

- Hirdetés -

Lesz másik! – felirat jelent meg a Távozó indexesek Facebook oldalán, arra utalva, hogy folytatja az újságírói munkát a legnépszerűbb hazai hírportál szerkesztősége. A részletekről hamarosan várható további tájékoztatás.

Az Index szerkesztősége azt követően mondott fel július 24-én, hogy előtte két nappal menesztették a korábbi főszerkesztőt, Dull Szabolcsot. A július végi változások előtt a legnépszerűbb hazai hírportálnak számító lap főszerkesztője még júniusban állította át a függetlenségi barométert Veszélyben állásba, utalva ezzel arra, hogy nem látják biztosítottnak a szerkesztőség független működését.

A szerkesztőség tagjai a felmondást követően többször is jelezték, hogy valamilyen formában szeretnék együtt tartani a csapatot, tovább vinnék az Index szellemiségét. Ezt egyébként maguk az olvasók is várják, ahogyan az a „Távozó indexesek” Facebook profilnál és egyéb felületeken olvasható bejegyzésekből kiderül.

Ugyanakkor egy jó minőségű, a korábbi színvonalat tartó felület létrehozása nem megy egyik pillanatról a másikra és kérdés az is, hogy milyen domén alatt lesz majd elérhető az új portál. A most közzétett bejegyzés alapján hamarosan kiderülnek majd a további részletek.

Az elmúlt héten Bodolai László, az Index.hu Zrt.-t birtokló Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumának és az Index.hu igazgatóságának elnöke többször is jelezte, hogy szándékában áll tovább vinni a lapot. Azonban egyelőre még azt sem lehet tudni, hogy milyen vezetéssel teszi ezt. Eddig egyetlen főszerkesztő-helyettest tudtak megnevezni az új csapatból, azonban Tevan Imre, aki korábban már betöltötte ezt a pozíciót az Index-nél, egy nap után meggondolta magát. A főszerkesztői pozíciót a pár napig az Index.hu vezérigazgatói posztját betöltő Szombathy Pál, aki most az igazgatóság tagja és egy másik igazgatósági tag, Sztankóczy András közül valaki töltheti be, legalábbis erre utalt Facebook bejegyzésében Tevan Imre.

Az elmúlt hetek történései drámai mértékben visszavetették az Index látogatottságát. A zuhanást jól mutatja, hogy a főszerkesztő menesztésének és a szerkesztőség felmondásának hetében hétfőtől péntekig minden nap 900 ezer fölött volt az egyedi látogatók száma a DKT Rating adatai alapján a lapnál. A felmondások után szombaton, július 25-én már csak 780 ezer, majd vasárnap, július 26-án 653 ezer volt ez a szám. Persze a nyári hétvégék alapból visszaesést hoznak a látogatószámban, de ez a csökkenés nem állt meg a múlt héten sem. A július 27. és augusztus 2. közötti héten mindössze egy nap, hétfőn ment 700 ezer fölé a portál látogatószáma, szombaton és vasárnap pedig már csak 530 ezer körül alakult.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...