Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Adat
- Hirdetés -
Ezek a trendek pörgetik az OTC termékek reklámpiacát
A vény nélkül kapható gyógyászati készítményekhez (over-the-counter, OTC) kapcsolódó reklámköltések 2022-ben 7,6%-kal, 2023-ban pedig 5,0%-kal fognak növekedni a világpiaci szempontból legmeghatározóbb 13 országban –...
Fogynak a hazai gyógyszertárak
Egészségünk függ az orvosi ellátáshoz való hozzáféréstől. De függ attól is, hogy a felírt recepteket a beteg képes-e beváltani. Ezért a GKI Gazdaságkutató Zrt....
További áremelések jönnek
Tovább erősödött a cégek áremelési törekvése, különösen a szolgáltató szektorban, de fokozódott az építőiparban is. A kereskedelmi cégek körében ugyan némi gyengülés következett be,...
Kicsit lemaradt a hazai gazdaság
Az elmúlt években gyakran esett szó hazánk kimagasló gazdasági teljesítményéről. A gyors növekedés nem lenne csoda, hiszen az EU nettó támogatások (fejlesztési és földalapú...
Erős évet zárt a fintech piac
Rekordszámú ügylet repítette tavaly a valaha mért második legmagasabb éves értékre a globális fintech befektetések összegét. A részterületek közül még mindig a fizetési szolgáltatások...
A nők által alapított startupok jobban teljesítenek
A nők csak egyharmadát teszik ki a természettudományi, informatikai, mérnöki és matematikai diplomásoknak Európában, a startupoknak pedig mindössze 15,5 százalékában vannak női alapítók. Ennek...
Így alakult a vásárlóerő a Covid idején
Az életminőség egyik fontos szegmense a vásárlóerő. Minél több árut és szolgáltatást tud megvásárolni a lakosság, annál több kiskereskedelmi egység, étterem, szórakozóhely lesz helyben,...
Erős évet zárt a vendéglátás
Kiemelkedő eredményekkel zárta a 2021-es évet a vendéglátás. Az online kassza adatok alapján csaknem 26 százalékkal több bevétel realizálódott, mint egy évvel korábban, és...
Így hatnak ránk az online reklámok
A politikai reklámok bosszantják leginkább az embereket internetezés közben, nem szeretjük, ha lódít, ha irritálóan tolakodó, ha harsány és ha unásig ismétlődik egy online...
A járvány ellenére javult a helyzet az európai régiókban
Az Európai Unió lakosságának többségi véleménye szerint a koronavírus-járvány ellenére javult az életminőség és a gazdasági helyzet az európai régiókban - derült ki az...
Belehúznak az ajándékozásba idén karácsonykor a magyarok
Idén átlagosan 60 ezer forint feletti összeget szánnak karácsonyi ajándékra a magyarok, ezzel ez lehet az utóbbi hét év leggazdagabb ünnepe. Mindemellett az év...
Az ár a legfontosabb, ha elektronikai cikkeket veszünk
Elsősorban ár alapján választanak elektronikai eszközt a magyarok, a termék márkája közepesen meghatározó szempont, míg dizájnja szinte alig – derül ki az Euronics Műszaki...
Járvány előtti szinte a cégvezetők optimizmusa
A COVID-járvány előtti szintre emelkedett a világgazdaság növekedésébe vetett hit a vezérigazgatók körében – derül ki a KPMG „2021 CEO OUTLOOK” felméréséből. A legnagyobb...
Ilyen lehet idén a Black Friday
Idén várhatóan kevesebbet költünk a Black Friday akciókra, mint tavaly, a sláger termékek közül a számítógépes és szórakoztató elektronikai eszközökre a megszokottnál kisebb lehet...
COVID-hatás: sokkal gyakrabban kártyázunk
A V4-ek és Szlovénia polgárai szerint a digitális fizetési lehetőségek segítették a járvány elleni védekezést: a régió lakosságának 83 százaléka örül a készpénzmentes fizetési...
Ebben a mutatóban is a Facebook vezet nálunk
Magyarországon még mindig a Facebookról beszélünk a leggyakrabban online a közösségi felületek közül, és ha már ott vagyunk receptekről és a koronavírusról olvasunk legtöbbször....
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai
A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA) eredményhirdetésén. A Bolt taxi, az MVM Csoport és a Budapest...
Kiderült, mennyire hatékony a retail media
A vásárlók negyede tartja hasznosnak a retail média hirdetési módszereket, és egyharmaduk a termékajánlókat tartja a legfigyelemfelkeltőbbnek – derül ki a PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatásából, melynek során azt mérték...
Magyar filmes siker Kassán
Moharos Attila Szolgának születtem című, Nemzeti Filmintézet támogatással készült alkotása elnyerte Szlovákia legnagyobb nemzetközi filmfesztiválján a Kék Angyal díjat a közép-európai filmek versenyében.
(kiemelt fotón: Szolgának születtem, jelenet; forrás: NFI)
Június 20-27. között már 31. alkalommal...
Tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett – felmérése szerint júniusban a fogyasztók kissé pesszimistábbak lettek májushoz képest, de az üzleti szektor valamivel derűlátóbban tekint a közeljövőre. Így a GKI konjunktúra index...
Fesztivállá nőtte ki magát a Depeche Mode buli
Papp Szabi, Fehér Balázs és Lányi Lala is énekel november 27-én, az MVM Dome-ban Papp Szabi, Fehér Balázs, Lányi Lala, Szakos Krisztián és Késmárki Zsolt – új neveket lepleztek le a szervezők a grandiózus...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...