- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Különleges sört dobnak piacra

Felsőerjesztésű Ale sörrel szélesíti szortimentjét a Heinekenhez tartozó Soproni márka. A Soproni Óvatos Duhaj IPA márciustól kerül az üzletek polcaira és egyes vendéglátó egységekbe.  A...

CeBIT-en a Toyota

A Toyota, az Aisin Seiki és a DENSO a Toyota csoport tagjaiként első ízben vesznek részt a CeBIT 2017 nemzetközi digitális technológiai szakkiállításon, amelyet...

Tények az e-sportról

Hétköznap átlagosan három, hétvégén pedig öt órát töltenek az e-sport játékokat játszó magyar fiatalok e-sporttal, 44% játszik vagy tervez versenyszerűen játszani, a legnépszerűbb játék...

Erre számíthatnak az európai szállodák

Bevételnövekedést ér el az európai nagyvárosok többsége 2017-ben, és 2018-ban is további növekedésre számíthatnak – derül ki a PwC előrejelzéséből.  A PwC európai városokra vonatkozó...

Felhőben gyengék a hazai vállalatok

Tovább nőtt tavaly a felhő ismertsége a magyarországi nagyvállalatok vezetőinek körében, ám még nagyon nagy az olló a valódi használat, és az ismertség között...

Védtelenek az energetikai nagyvállalatok

Az energetikai nagyvállalatok nyílt ellenőrzési rendszerének 90 százaléka teljesen védtelen a kibertámadásokkal szemben: egy leállás gazdasági katasztrófákhoz vezethet.  A mai elektromos rendszerek nagyon komplex hálózatok,...

Új eszköz PR-eseknek

Újabb fejlesztést jelentett be a Whitereport és az Ipsos, elindítják a Goldfish Light-ot. A szolgáltatás nem más, mint az eddig mért 800 hiperlokális médium...

A digitalizáció segítheti a női egyenjogúságot

A nők 53 százaléka gondolja azt, hogy nem indul a férfiakkal azonos esélyekkel egy vezető pozícióért, ugyanakkor 60 százalékuk hisz abban, hogy a digitális...

Díjazták a K&H-t

Idén több piaci szereplő, köztük a K&H Csoport vehette át a Magyar Bankszövetség szakmai elismerését, a pénzügyi kultúra nagykövete díjat, kimagasló társadalmi szerepvállalásáért. A...

Imádjuk a mozit

Életkortól függetlenül a vendégvárás után a moziba járás a legkedveltebb szabadidős program Magyarországon – derült ki a Cinema City kutatásából. A huszonévesek valósággal falják...

Új termékkel erősít a Heineken

A Heineken márka magyarországi történetében először vezet be termék innovációt. Az alkoholmentes Heineken 0.0 rövidesen az üzletek polcaira és a vendéglátó egységek kínálatába kerül.  Mostantól...

Egyre veszélyesebbek az online fenyegetések

Az online tevékenységek fizikai veszélyekkel is járhatnak – derült ki az Ericsson ConsumerLab jelentéséből. A fogyasztók online tevékenysége – az e-kereskedelemtől kezdve egészen a...

Akciózik a Telekom

Idén 32. alkalommal rajtol el a Telekom Vivicittá városvédő futás Budapesten 2017. április 8-án. A Magyar Telekom a futófesztivál névadó szponzoraként a vállalat Vivicittá...

Mi áll a DDoS támadások mögött?

A DDoS támadáson átesett vállalkozások 43 százaléka feltételezi azt, hogy valójában rivális cégek állhatnak a támadások mögött. A Kaspersky Lab és a B2B International...

Megvannak a legjobb munkáltatói márkaépítők

Átadták az Employer Branding Award 2016 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A fődíjat a Generali...

Egyre többet lógunk a neten

Világszerte több, mint 760 százalékkal nőtt az internet-felhasználók száma az elmúlt 15 évben. Míg 2000-ben 361 millióan voltak jelen az online térben, addig a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Több ingatlan kelt el az első félévben

Idén júniusban országosan 9 908 lakóingatlan cserélt tulajdonost és 134,5 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.Beköszöntött a nyár a hazai ingatlanpiacon is. A Duna House által...

Az online vásárlóknak is egyre fontosabb a tudatos szépségápolás

A bőr- és szépségápolási termékek forgalma jelentősen, 25 százalékkal nőtt az elmúlt egy évben a Kifli.hu-n – derül ki az online szupermarket friss adataiból. Ennek legfőbb oka vásárlók egyre tudatosabban választanak, a szezonális termékek...

Több országban lesz magyar felirat a mekis kólás poharakon

Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a McDonald’s és a Coca-Cola évek óta népszerű pohárkampányának új kiadásával – a 2025-ös széria különlegessége, hogy az ikonikus üdítős poharakon idén magyar nyelvű felirat...

5G élmény a balatoni versenyen

Július 10-én reggel 9 órakor rajtol el Balatonfüredről az 57. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj, Európa legrégebbi és leghosszabb tókerülő vitorlásversenye, amelyet a Telekom idén minden eddiginél közelebb hoz a nézőkhöz, akár a helyszínen, akár otthonról...

Szeretik a nyaralók a SZÉP kártyát

Bár minimálisan csökkent a SZÉP kártya népszerűsége, még mindig a második legnépszerűbb cafeteria-elemként tarthatjuk számon. A K&H kkv bizalmi index 2025 első negyedéves kutatási adatai szerint minden tizedik cégnél biztosítanak ilyen béren kívüli juttatást....

Digital Center

Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...