- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Lemaradtak a vállalkozások

Egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni a fogyasztók, ez pedig egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy...

Különleges sört dobnak piacra

Felsőerjesztésű Ale sörrel szélesíti szortimentjét a Heinekenhez tartozó Soproni márka. A Soproni Óvatos Duhaj IPA márciustól kerül az üzletek polcaira és egyes vendéglátó egységekbe.  A...

CeBIT-en a Toyota

A Toyota, az Aisin Seiki és a DENSO a Toyota csoport tagjaiként első ízben vesznek részt a CeBIT 2017 nemzetközi digitális technológiai szakkiállításon, amelyet...

Tények az e-sportról

Hétköznap átlagosan három, hétvégén pedig öt órát töltenek az e-sport játékokat játszó magyar fiatalok e-sporttal, 44% játszik vagy tervez versenyszerűen játszani, a legnépszerűbb játék...

Erre számíthatnak az európai szállodák

Bevételnövekedést ér el az európai nagyvárosok többsége 2017-ben, és 2018-ban is további növekedésre számíthatnak – derül ki a PwC előrejelzéséből.  A PwC európai városokra vonatkozó...

Felhőben gyengék a hazai vállalatok

Tovább nőtt tavaly a felhő ismertsége a magyarországi nagyvállalatok vezetőinek körében, ám még nagyon nagy az olló a valódi használat, és az ismertség között...

Védtelenek az energetikai nagyvállalatok

Az energetikai nagyvállalatok nyílt ellenőrzési rendszerének 90 százaléka teljesen védtelen a kibertámadásokkal szemben: egy leállás gazdasági katasztrófákhoz vezethet.  A mai elektromos rendszerek nagyon komplex hálózatok,...

Új eszköz PR-eseknek

Újabb fejlesztést jelentett be a Whitereport és az Ipsos, elindítják a Goldfish Light-ot. A szolgáltatás nem más, mint az eddig mért 800 hiperlokális médium...

A digitalizáció segítheti a női egyenjogúságot

A nők 53 százaléka gondolja azt, hogy nem indul a férfiakkal azonos esélyekkel egy vezető pozícióért, ugyanakkor 60 százalékuk hisz abban, hogy a digitális...

Díjazták a K&H-t

Idén több piaci szereplő, köztük a K&H Csoport vehette át a Magyar Bankszövetség szakmai elismerését, a pénzügyi kultúra nagykövete díjat, kimagasló társadalmi szerepvállalásáért. A...

Imádjuk a mozit

Életkortól függetlenül a vendégvárás után a moziba járás a legkedveltebb szabadidős program Magyarországon – derült ki a Cinema City kutatásából. A huszonévesek valósággal falják...

Új termékkel erősít a Heineken

A Heineken márka magyarországi történetében először vezet be termék innovációt. Az alkoholmentes Heineken 0.0 rövidesen az üzletek polcaira és a vendéglátó egységek kínálatába kerül.  Mostantól...

Egyre veszélyesebbek az online fenyegetések

Az online tevékenységek fizikai veszélyekkel is járhatnak – derült ki az Ericsson ConsumerLab jelentéséből. A fogyasztók online tevékenysége – az e-kereskedelemtől kezdve egészen a...

Akciózik a Telekom

Idén 32. alkalommal rajtol el a Telekom Vivicittá városvédő futás Budapesten 2017. április 8-án. A Magyar Telekom a futófesztivál névadó szponzoraként a vállalat Vivicittá...

Mi áll a DDoS támadások mögött?

A DDoS támadáson átesett vállalkozások 43 százaléka feltételezi azt, hogy valójában rivális cégek állhatnak a támadások mögött. A Kaspersky Lab és a B2B International...

Megvannak a legjobb munkáltatói márkaépítők

Átadták az Employer Branding Award 2016 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A fődíjat a Generali...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a Heineken karboncsökkentési programját

Fenntarthatósági díjjal jutalmazta a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) a Heineken Hungária karboncsökkentési programját. Az Üzleti megoldások / Klímavédelem és adaptáció kategóriájában elnyert díjat a vállalat egy olyan technológiának köszönheti, amely várhatóan...

Együttműködik a 4iG Űr és Védelmi Zrt. és a Széchenyi István Egyetem

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a 4iG Űr és Védelmi Zrt., valamint a győri Széchenyi István Egyetem Budapesten a napokban. A partnerség célja, hogy hosszú távon erősítse a magyar űripari és védelmi szektor szakember-utánpótlását,...

Elindult a Médiaunió új kampánya

A magyar tinédzserek Európa élmezőnyében állnak szerhasználat tekintetében, miközben mentális jóllétük az egyik legalacsonyabb a kontinensen: tízből kilencen ittak már alkoholt, minden második dohányzik vagy e-cigarettázik, és minden harmadik problémás közösségi média-használatról számol be....

Új lendületet kap az európai technológiai szektor

Néhány évvel ezelőtt az európai technológiai szektort sokan másodvonalbelinek tartották. A 2022–2023-as sikertelen IPO-hullám és a lezárt tőkepiaci ablak a régió hanyatlását vetítette előre. 2025 azonban megfordította a trendet. A tőke ismét Európába áramlik,...

Visszatér az EFOTT-hoz Kiss Zsuzska

Kiss Zsuzska vezető marketingkommunikációs szakértőként csatlakozik az EFOTT-HÖOK cégcsoport csapatához. A szakember korábban közel egy évtizeden át volt az EFOTT fesztivál sajtófőnöke, és meghatározó szerepet töltött be az Educatio Kiállítás kommunikációs vezetésében is. Új...

Digital Center

Együttműködik a 4iG Űr és Védelmi Zrt. és a Széchenyi István Egyetem

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a 4iG Űr és Védelmi Zrt., valamint a győri Széchenyi István Egyetem Budapesten a napokban. A partnerség célja, hogy hosszú távon erősítse a magyar űripari és védelmi szektor szakember-utánpótlását,...

Új okosmobilt mutatott be a Huawei

A Huawei új fejezetet nyit Magyarországon: egyszerre mutatta be zászlóshajó termékeit, köztük a Pura 80 okostelefont, amely iparágvezető kameraképességeivel új mércét állít a mobilfotózásban. Az eseményen Fetter Erik, Esztergályos Patrik és Abosi Barna osztotta...

A cégek már használják az AI-t, de még van egy gyenge láncszem

A hazai IT-infrastruktúra még nincs felkészülve a küszöbön álló AI-robbanásra. A vállalatok egyre több adatot mozgatnak, elemeznek és integrálnak, ugyanakkor az alapok még nem elég erősek, beruházások nélkül a vállalatok hosszú távon nem tudják...

A K&H anyavállalatáé a legjobb mobilbankos app

A K&H anyavállalata, a belga KBC ismét elnyerte a „Legjobb mobilbanki alkalmazás” címet Belgiumban az Sia Partners független nemzetközi kutatócég értékelése alapján. A KBC Mobile nemcsak hazájában bizonyult piacvezetőnek, hanem globális szinten is a...

Megnyílt a Toyota okosvárosa

A Toyota Woven City hivatalosan is megnyitotta kapuit, mint a jövő mobilitásának tesztpályája, az első lakócsoport, akiket „Weaver”-nek (Szövőnek) neveznek, a napokban költözik be a városba. A jövő fenntartható technológiáinak mintegy élő laboratóriumául szolgáló...