- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Tíz százalékos növekedés a biztosítási szektorban

A Magyar Biztosítók Szövetségének (Mabisz) előzetes adatai alapján a hazai biztosítási piac díjbevétele 10,75 százalékkal, 1376 milliárd forintra emelkedett 2021-ben az előző évihez képest....

Újabb rekordbevétel a Lenovónál

A Lenovo Group bejelentette a vállalatcsoport negyedéves eredményeit, amely mind a nyereség, mind a bevétel tekintetében történelmi csúcsot, az első 20 milliárd dolláros negyedévét...

Tíz százalék feletti béremelés a Suzukinál

A Magyar Suzuki Zrt. az üzemi tanáccsal egyeztetve januárig visszamenőlegesen átlagosan 12 százalékkal emeli a munkavállalók bérét. Az irodai munkatársak fizetése átlagosan 9 százalékkal, a...

Felpörgött az ingatlanpiac a kisebb településeken

Míg a nagyvárosokban csökkent, addig a kisebb településeken a pandémia gazdasági hatásainak ellenére is nőtt az ingatlanpiaci tranzakciószám. Eközben az átlagárak országszerte emelkedtek, igaz,...

Nem érkeznek az új autók, öregszik a hazai állomány

Várhatóan idén is tovább öregszik a hazai személyautó-állomány, amelynek átlagéletkora tavaly év végére már elérte a 15 évet, ami szomorú rekordot jelent. Idén az első...

Új helyre költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitást és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató új cégközpontba költözött a Marquard Group Hungary. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég...

Rengeteg Toyotát vesznek a magyarok

A Toyota az év első két hónapjában a teljes magyarországi újautó regisztráció tekintetében is viszi a prímet. A hazánkban is több mint 60 százalékban...

Magyar sikerek a Microsoft startup versenyén

Négy díjat osztottak ki a Microsoft CEE Startup Award verseny döntőjében, ezekből kettőt hazai cégek vittek el. A fenntarthatóság kategóriában a Volteum, a fintech...

Új innovációs központot nyitott a Schneider Electric

A legmodernebb energiamenedzsment és épületautomatizálási megoldásokat mutatja be egy új létesítmény Szigetszentmiklóson. Az Innovation HUB névre hallgató központ a Schneider Electric szigetszenmiklósi logisztikai bázisán...

A BioTechUSA-t vezető testvérpár nyerte Az Év Üzletembere Díjat

Lévai Bálint és Lévai Balázs, a BioTechUSA vezetői kapták a fődíjat az EY Az Év Üzletembere program gáláján, így ők képviselik hazánkat a verseny...

Gyorsan népszerűvé vált a zöldhitel

Jelentős az érdeklődés a K&H-nál a szuperhitel iránt, amelyet az energiatakarékos új lakások vásárlására, építésére lehet igényelni rendkívül kedvezményes kamatozással - közölte a pénzintézet....

Sikeres évet zárt a BioTechUSA

A több mint 20 éves BioTechUSA-cégcsoport 2021-es éve is dinamizmussal és innovációval telt: jelentősen növelte árbevételét, stabilizálta a Scitec Nutritiont, óbudai székháza elnyerte Az...

Erős pénzügyi évet zárt az Erste

Az Erste Csoport 8,2 százalékkal 7,7 milliárd euróra növelte működési bevételét a 2021-es pénzügyi évben. Az erőteljes működési teljesítmény a cseh és a magyar...

Remek ötletek megvalósításában segít a K&H

A K&H innovathon versenyén tizenegy fiatal, startup vénájú csapat hozott jobbnál jobb megoldásokat. A február végi eseményen fenntarthatósággal, és bankoláson túli (azaz beyond banking)...

Ausztriában terjeszkedik a Netrisk-csoport

A Netrisk-csoport lezárta a durchblickernek, Ausztria piacvezető független ár-összehasonlító portáljának felvásárlását, miután megkapta az illetékes hatóságok jóváhagyását. A cégcsoport tevékenysége ennek nyomán Magyarország, Csehország,...

Felpörgetheti az ingatlanpiacot egy idei pályázat

Január közepén újabb 100 milliárd forintra pályázhattak a kis- és középvállalkozások a GINOP Plusz keretében, melynek célja a cégek termelékenységének növelése, szervezeti megújulásának támogatása....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....