Többségi tulajdont szerzett a Svájci Posta kommunikációs szolgáltatásokért felelős üzletága a titkosított, felhőalapú fájlmegosztó és kollaborációs szolgáltatást kínáló svájci-magyar cégben, a Tresoritban. A 2011-ben...
D terv néven a hazai kkv-k digitális fejlődését segítő programot indít a Telekom a Hello Biznisz edukációs platformján.
A kezdeményezés alapgondolata, hogy minden vállalkozás digitalizálható:...
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött az ALTEO és az AutoWallis azzal a céllal, hogy a jövőben összehangolják az e-mobilitáshoz kapcsolódó szolgáltatásaikat. A Budapesti Értéktőzsde Prémium...
2021 első hat hónapjában a müncheni központú vállalatcsoport világszerte 1 339 080 darab új autót adott el, amely amellett, hogy 39,1 százalékkal múlja felül...
Ahogy a nemzetközi, úgy a magyar piacon is kevés szó esik azokról a startupokról, amelyek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, ahogy ennek...
A médiavállalatok egész jó bőrben vészelték át a Covid első hullámait, a harminc legmagasabb árbevételű cég összesített forgalma még növekedett is. A legnagyobb piaci...
A hagyományos pénzügyi rendszer képviselői egyre nyitottabbak a kriptovaluták világára, amely nagy kockázatokat hordoz, de nagy hozammal is kecsegtet. A digitális eszközök piaca 8...
Hat magyar és három külföldi csapat kapott személyre szabott mentorálást a Design Terminal Mentorprogramjának tavaszi szemeszterében. A program záróeseményét online, a DT facebookján követhetik...
Hogyan előzte meg a Mediaworks a legnagyobb televíziós cégeket, miért csökkent többmilliárd forinttal a Top30 médiavállalat összesített nyeresége, hányszorosa a legnagyobb médiaügynökség forgalma a...
A múlt évet több mint 20 milliárd forintos adózott eredménnyel zárt a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapnak (MTVA) büdzséje az mfor.hu beszámolója szerint. Idén rekordösszegből,...
Az eddig várt 140 ezernél kevesebb, 126 ezer új személyautót helyezhetnek forgalomba idén a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete módosított előrejelzése szerint, vagyis a 2020-as adattal...
Az elmúlt másfél évben a világjárvány átalakította a munkaerőpiacot, az idén nyár elejére azonban visszarendeződött a piac a pandémia előtti évhez hasonló állapotra, egyes...
Már Magyarországon is az adatvezérelt, mesterséges intelligencián alapuló logisztikai megoldásokat kínáló DoDo segíti a KFC melegétel-rendeléseinek kiszállítását. A sikeres csehországi együttműködés nyomán a startup...
Július 1-jétől egyszerűsödnek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban. Szakértők szerint a könnyítés az e-kereskedelem további élénkülését és a hazai export bővülését eredményezheti.
„A változás...
Az idei nyaralási szezon alapvető jellemzője a koronavírus által generált bizonytalanság. Napról napra, országról országra változik a járványhelyzet, ami alapján gyorsan megváltozhatnak a beutazási...
A vendéglátó szektor újraindulását segítve, a Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata, valamint a Zwack Unicum, a Diageo termékeinek magyarországi forgalmazója...
2026-ra a vállalatok még nagyobb hangsúlyt helyeznek munkavállalóikra, hiszen a munkatársak nemcsak a legnagyobb értéket, hanem az egyik legjelentősebb befektetést is jelentik számukra. A cégek mindent megtesznek azért, hogy a munkavállalók megkapják a jólléthez,...
A karácsony közeledtével szülők és nagyszülők törik heteken át a fejüket azon, mi kerüljön a fa alá a gyereknek. A boltok polcai roskadoznak, a kínálat szinte átláthatatlan, a trendek pedig villámgyorsan változnak. A szakértő...
Az elmúlt években olyan mértékben alakult át a fogyasztói magatartás, hogy az online jelenlét mára nem opcionális marketingeszköz, hanem a vállalati működés alappillére lett. Magyarországon az internetezők több mint 90 százaléka online keres tájékozódási...
Az idei ünnepi szezonban a kisebb értékű ajándékok, az élmények és a prémium élelmiszerek lesznek a legmeghatározóbb költési kategóriák Európában – derül ki a Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzéséből. A SpendingPulse adatai alapján a kiskereskedelmi...
A kihívás az, hogy minden platformon megőrizzük az RTL identitását, de közben relevánsak legyünk a hagyományos televíziónézők és a streaminggenerációs közönség számára is – nyilatkozta lapunknak Baráth Péter, az RTL Magyarország marketing- és kommunikációs...
A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...
Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...
A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...
Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...
Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...