- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Megint változtak az adószabályok

A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős változásokat hoz a napokban kihirdetett, új adócsomag. A jogszabály számos, eddig veszélyhelyzeti rendeletben szabályozott...

Budapesti cégről tanítanak a Harvardon

A Vespucci Partners egyedülálló üzleti stratégiája felkeltette a Harvard Business School professzorának, Paul A. Gompers figyelmét is. A közép-kelet-európai start-upokat az amerikai piacon felfuttató,...

Új üzletet nyit a JYSK

Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban már a 101. üzletük lesz. A JYSK Otthont Teremtünk Adományprogram keretében minden új áruháznyitás...

Különleges hely nyílt a Mátránál

A Mátra déli lankáin, ahol a dús erdők a szőlősorokkal váltakoznak, bújik meg egy apró, mégis különleges település: Nagyréde. Ez a csendes falu nem...

Újranyitott a DIEGO legnagyobb shop-in-shop üzlete

600 négyzetméteres üzlettérrel várja a vásárlóit a DIEGO legnagyobb shop-in-shop üzlete Zuglóban. A Tesco áruházzal való együttműködés lehetővé teszi a még kényelmesebb és gyorsabb...

Ősszel nagy változás jön a Telekomnál

Fontos döntést hozott a Magyar Telekom 2025. június 26-án tartott Rendkívüli Közgyűlése, melynek értelmében a társaság passzív mobil infrastruktúra portfólióját egy kizárólagos tulajdonú leányvállalat...

Tovább nőtt a használtautó-piac forgalma

Továbbra is igen élénk a használt személyautók hazai piaca: a DataHouse legfrissebb előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban Magyarországon mintegy 79 300 személygépkocsi cserélt...

Új városnegyed épül a 9. kerületben

A 9. kerület szívében, a Lurdy Ház mögötti korábban kihasználatlan telken épül a budapesti ingatlanfejlesztés egyik legújabb mérföldköve. Az M76 nem csupán egy új...

Megugrott a fizetési kérelmek értéke

Megnyolcszorozódott a fizetési kérelmekre válaszul indított utalások egy tranzakcióra jutó értéke egyetlen év alatt – derül ki a money.hu friss elemzéséből. Az Azonnali Fizetési...

A biztonság a legfontosabb szempont az online vásárlásoknál

A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83 százalékának az online vásárlás során, derül ki a Visa 2025. évi közép-kelet-európai e-kereskedelmi...

Még fenntarthatóbb lett a Fjällräven

Tovább fokozta az elmúlt évben működése fenntarthatóságát a Fjällräven: további 13 százalékkal csökkentette teljes károsanyag-kibocsátását, 96 százalékra növelte a biopamut felhasználását, de jelentősen, 78...

Sokat érnek a pénzérmék a Vaterán

Továbbra is hasít a numizmatika a Vaterán, egy év alatt közel 185 ezer eladás valósult meg az online piactéren: a magyar fémpénzek összforgalmukkal, a...

Különleges széfszolgáltatás indul Magyarországon

Magyarországon egyedülálló, rendkívüli biztonsági paraméterekkel rendelkező létesítménnyel bővül a hazai pénzügyi szolgáltatói szektor. A 13. kerületben nyílik meg a Foldana cégcsoport tagjaként működő SafeBank,...

Fontos minősítést kaptak az LG tévék

Az LG Electronics (LG) legújabb OLED tévéi elnyerték a neves német tesztelő és tanúsító szervezet, a TÜV Rheinland „Valódi vizuális élmény beltéri megvilágítás mellett”...

Mesterséges intelligencia is segíti a kkv-kat

Teltházas érdeklődés mellett zajlott le a K&H legutóbbi üzleti reggelije, amely a bank kkv ügyfeleinek kínált gyakorlati tudást és kapcsolatépítési lehetőséget. A rendezvény különlegessége...

Erősítené magyar viszonteladói hálózatát az Apple

Az Apple hivatalos magyarországi forgalmazója, az Apcom Hungary Kft. partnerprogramot indított hazánkban az Apple támogatásával. A Distribution Partner Program célja, hogy bővítse és megerősítse...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...