- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Magyar techcég a svéd energetikai piacon

Napjaink energiaválsága komoly kihívások elé állítja az energetikai vállalatokat és erőműveket. A magyar Enerhash innovatív megoldása az energiaszektorban és az adatközpontok piacában rejlő szinergiákat...

Rengeteg milliomos él New Yorkban

Több gazdag ember él New Yorkban, mint a világ bármely más városában - áll a Henley & Partners konzultációs cég összegzésében, amelyet a CNBC...

Hatalmas fejlesztés a Dunapacknál

A csomagolóanyag-gyártó vállalat közel 24 milliárd forint értékű beruházásával felépülő új telephelye szeptember közepén kezdi meg a próbaüzemet. Az osztrák hátterű Prinzhorn Csoporthoz tartozó Dunapack...

Újabb márkával bővült a Duna Autó kínálata

Szeptember 17-től az MG is bekerült az ország legnagyobb márkakínálatával rendelkező óbudai autókereskedés portfóliójába. Az Autóvárosban az ország legnagyobb MG szalonja és márkaszervize nyitotta...

Újrahasznosított halászhálókból készítenek autóalkatrészeket

A tengeri hulladékokból egyedülálló újrahasznosítási folyamat során hoznak létre újrahasznosított műanyagokat., az alkatrészek gyártása során keletkező emisszió így a hagyományos eljáráshoz képest mintegy 25...

Új márkákkal bővül a budai pláza

A WING fejlesztésében újjászületett GOBUDA Mall bevásárlóközpont idén tavasszal nyílt meg a látogatók számára, és azóta folyamatosan gyarapszik üzleteinek sora. Ősztől neves divat- és...

Egymilliárd forintból fejlesztett a Borsodi

A Borsodi Sörgyár a most befejezett, közel egymilliárd forint értékű beruházással folytatja logisztikai területe fejlesztését. A vállalat tovább korszerűsítette működését, a bőcsi sörgyárat új...

Tovább nőtt az Oracle

Az Oracle Corporation bejelentette a 2023-as pénzügyi év első negyedévének eredményeit.A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest dollárban számolva 18%-kal, változatlan devizanemben pedig...

Újabb lehetőség vállalkozónőknek

Már lehet jelentkezni a Dobbantó Program legújabb kompetenciafejlesztő tréningjére, amely legfőbb célja felvértezni a vállalkozónőket azokkal az ismeretekkel, amelyek birtokában tervszerűen, tudatosan indíthatják el,...

Lengyel céggel egyesül a Codecool

A Codecool és a Software Development Academy (SDA), Közép-Európa két vezető EdTech (oktatástechnológiai) vállalata bejelentette, hogy egyesítik cégeiket, hogy Európa egyik legnagyobb, digitális készségeket...

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták

Az elmúlt években nemcsak gyors növekedésnek indult a csomagszállítási piac, de a vásárlói igények is megváltoztak. Noha sokan még mindig a házhozszállítást választják, egyre...

Durván elszálltak az árak az építőiparban

Az építési vállalkozók egész évre szóló áremelkedési várakozásait a piaci folyamatok felülírták. Az ÉVOSZ elemzéseiből kiindulva a szakmai szövetség elnöke, Koji László arra hívta...

Még több helyen tölthetjük az e-autókat

A Shell Hungary zRt. és a TESCO-GLOBAL Zrt. több mint 100 Tesco áruházban telepít EV töltőket 2025-ig. A partnerségnek köszönhetően a Shell Recharge hálózata...

Újabb helyen kapható a kultikus Kő fagyi?

A közelmúltban Dunaharasztiba érkezett, és már itt is kapható a Kő fagyi?, ami a Káli-medencét meghódította az elmúlt években. A mindszentkállai és a Bartók...

Mostantól nem kell azonnal kifizetni, amit megvásárolunk

Elindult Magyarország első valódi BNPL (Buy Now Pay Later – Vásárolj most, fizess később) szolgáltatója a lakosság számára: az IzzyPay segítségével a vásárlók úgy...

Budapesten terjeszkedik az iBanFirst

Budapesti központtal erősíti a magyarországi jelenlétét a nemzetközi pénzügyi tranzakciókra szakosodott iBanFirst fintech vállalat. Habár határokon átívelő szolgáltatást nyújtanak, tudják, hogy a magyar nyelvű,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...

Adathalászokra figyelmeztet az MKB Bank

Az utóbbi időszakban megszaporodtak az MKB Bank ügyfeleit célzó adathalász kísérletek, amelyek során a csalók személyes adatokat próbálnak megszerezni. Az adathalászok legújabb módszere, hogy a Google keresőjében hirdetik csaló oldalaikat. Az elmúlt időszakban számos...

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe...

Sipos Tomival kampányol a PENNY

Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finomabbnál finomabb fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak...

Nagyot nő az összehajtható mobilok iránti kereslet

Az összehajtható mobiltelefonok globális kiszállítása 66,6 százalékkal, 13,5 millióra nő az idén a tavalyi 8,1 millióról – derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat előrejelzéséből. Az IDC honlapjára felkerült...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....