- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Befektet az Aleph Groupba a Twitter

A Httpool tovább erősít a Twitterrel fennálló partnerkapcsolatán. A digitális óriásvállalat részvényesként csatlakozik az Aleph Grouphoz. A Magyarországon is tevékeny Httpool már tíz éve...

Magyar applikáció segíti a jelnyelvtanulást

Már a magyar felhasználók számára is elérhető a SignAll jelnyelvet tanító applikációja, a Magyar jelnyelvi ABC. Az alkalmazást fejlesztő SignAll Technologies Zrt. a Vodafone...

E-kereskedelmi konferencia lesz Budapesten

Bejelentették, hogy 2022. február 17-én rendezik meg a Lurdy Házban Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciáját. Az Ecommerce Expo 2016 óta a magyar internetes kereskedelem csúcstalálkozójának...

Jó éve volt tavaly az Airbusnak

Az Airbus 611 kereskedelmi repülőgépet szállított le 88 ügyfélnek 2021-ben, amellyel sikeresen növelte a termelését.„A kereskedelmi repülőgépek piacán elért 2021-es eredményeink a csapat, az...

Hétszázmilliós befektetést kapott az okosmegoldásokban utazó startup

Forradalmi újításra készül az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től kapott összegből az ingatlanokba rendszerfüggetlen okosmegoldásokat kidolgozó és telepítő Chameleon Smart Home. Egy olyan „híd” szoftvert...

Erős évet zárt a BMW Group

A BMW Group kiemelkedő értékesítési mutatókkal zárta a 2021-es évet: a világszerte eladott 2 521 525 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modell 8,4...

Újra versenghetnek a zöld startupok

Második alkalommal hirdették meg a Carbon Removal ClimAccelerator elnevezésű startup programot, amely üzleti, szakmai és anyagi támogatással segíti a karbonelnyelésre megoldást kínáló startupokat. Az...

Futárposta-szolgáltatást indított a Főtaxi

Az üzleti szegmensre koncentrálva indította el csomagszállítási szolgáltatását a Főtaxi. Az azonnali futárposta-szolgáltatás, a Főtaxi GO a hét minden napján, a nap 24 órájában...

Jelentős változás a Danone-nál

A Numil Kft. január 1-i hatállyal átruházta a csecsemő és klinikai tápszereket forgalmazó üzletágát a Danone Magyarország Kft.-re, így a jövőben a Danone Csoport...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Jóváhagyta a szlovén versenyhivatal, hogy az AutoWallis felvásárolja az Avto Aktiv tevékenységét és ingatlanjait. Szlovénia jelentős autókereskedője, az Avto Aktiv 5 városban 4 autómárkát...

Új tulajdonossal folytatja az Ingatlannet.hu

Megvásárolta az Ingatlannet.hu-t a Magyarország egyik legnagyobb, hiteleket és pénzügyi termékeket összehasonlító portálját üzemeltető Bank360 Zrt.. Az üzlet nyomán a két oldal együttműködésével még...

Lezárult a DIGI ügylet, új vezér a cégnél

A 4iG megszerezte a DIGI és leányvállalatai 100 százalékát, miután tegnap lezajlott a tavasszal bejelentett felvásárlás pénzügyi zárása is. A tranzakció zárásával új vezető...

Startupok a nemzetközi siker receptjéről

Hazánkban már sikeres és éppen nemzetközi piacra lépésen dolgozó négy startup vállalkozás képviselője mondta el a tapasztalatait a külföldi terjeszkedés nehézségeiről a közelmúltban megtartott...

Ausztriában terjeszkedik a Netrisk

A Netrisk-csoport bejelentette, hogy megvásárolja a durchblicker céget, Ausztria piacvezető független ár-összehasonlító portálját. A cégcsoport tevékenysége ennek nyomán Magyarország, Csehország, Szlovákia és Litvánia mellett...

A T-Systemsszel digitalizál a Wizz air

Digitalizálja a repülőutak során használt dokumentációit a Wizz Air. Az új projektnek köszönhetően minden adat kereshetően rendelkezésre áll a repülés során, így nem különböző...

Az Erste Bank megveszi a Commerzbankot

A tranzakció várhatóan 2022 második felében zárul a Commerzbank magyarországi leányvállalatának integrációjával, amelynek során az Erste tovább bővíti vállalati üzletágát. A két szervezet hasonlóságai...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....