Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Biznisz
- Hirdetés -
Újabb lehetőség a hazai startupoknak
Európai technológiai startupok jelentkezését várják a 360 Lab Accelerator programjára, amelyeket a kiválasztás után 100 ezer eurós növekedési tőkével, kijutási lehetőséggel a globális tesztpiacokra,...
Ízrobbanás a sörpiacon
Igazi forradalom zajlik a hazai sörpiacon, egyre népszerűbbek a prémium termékek, és megállíthatatlanul emelkedik az ízesített sörök iránti kereslet. Az idén a legdinamikusabban a...
Tovább zöldít a Toyota
A SPARX és a világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójának tartott, környezetbarát hibrid elektromos modelljei mellett az abszolút zöld hidrogén üzemanyagcellás autók vezető fejlesztőjeként ismert...
Vidéken újított a BMW
Szeptember 20-án nyitotta meg kapuit a miskolci régió új BMW és MINI márkakereskedése, a BMW Miskolc Motors. A BMW Group Magyarország hivatalos partnereként működő...
Terjeszkedik a Taxify
Már toborozza a sofőröket a Taxify és pár héten belül indul a szolgáltatás tesztüzeme Debrecenben. Az utazásmegosztó vonzó jutalékokkal csábít, és anyagilag is támogatja...
Milliárdokból korszerűsített a SPAR
A SPAR tapasztalatai szerint egyre igényesebbek a hazai vásárlók, így az üzleti stratégia fókuszába a fogyasztói elvárásoknak megfelelő áruházak kialakítása került. A vállalat legutóbbi...
Nagy tarolásra készülhet az Amazon
Megdöbbentő méretű terjeszkedésre készülhet az offline kiskereskedelemben az Amazon, a Bloomberg értesülései szerint a társaságnál azt fontolgatják, hogy néhány éven belül 3000, kasszanélküli, AmazonGo...
Eurómilliókból bővített a Szentkirályi-Kékkúti
Új üzemcsarnokot és palackozó gépsort avatott Magyarország meghatározó ásványvíz- és üdítőipari társasága szentkirályi telephelyén. A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. több mint 7 millió euró értékű,...
Drónokkal erősít az E.ON
Az E.ON öt üzemében kezdték meg a dróntechnológia alkalmazását a szakemberek. Az energiavállalat célja, hogy szakértői tudását és tapasztalatát a dinamikusan fejlődő technológiai innovációk...
Újabb lehetőség startupoknak
Elsősorban – de nem kizárólagosan – hardver területen működő, a nemzetközi piacokon is sikerre esélyes, korai és seed stádiumban lévő startupokat keres az Intellitext...
Beköltözött a Microsoft a startupok fellegvárába
Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb közösségi irodájának „béta” nyitóbulija zajlott szeptember 12-én, az eseménynek a Microsoft volt a főszponzora. Több mint kétszázan voltak kíváncsiak a...
Prágában terjeszkedik a Green Fox Academy
Nemzetközi terjeszkedésbe kezd a Green Fox Academy: megnyitotta Prágában első külföldi iskoláját a junior programozókat képző bootcamp. Az első évfolyam 17 hallgatóval indul. A...
Változások az Index körül
Teljesen kivonult az Index mögül Spéder Zoltán, az üzletember a Silhouette Capital Managementen keresztül értékesítette a cemp-x online Zrt.-ben lévő tulajdonrészét. Az adásvétellel Ziegler...
Bevásárolt a PwC Magyarország
A PwC Magyarország több éves együttműködést követően felvásárolta a Data Solutions Kft.-t. A tíz éve működő magyar hátterű cég fő szolgáltatási területe a prediktív...
Külföldön bővít a Wallis
Tovább bővül a Wallis által külföldön forgalmazott új autók köre, miután a Wallis Automotive Europe (WAE) megállapodott a Ssangyong dél-koreai autómárka forgalmazásáról a cseh-...
Végéhez közeledik a startupverseny
Összesen 148 startup jelentkezett az Antenna Hungária és a Drukka Stratup Stúdió által életre hívott AHa! Brain Store vállalati akcelerációs programra. A jelentkezők közül...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok
A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...
PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Szintet lépett a használtautó-import
Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...
Digital Center
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...








