Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Biznisz
- Hirdetés -
Ismét örülhetnek az autósok
Csökkentette bruttó 3 forinttal a 95-ös benzin és 4 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt.
A csökkentéssel a 95-ös benzin átlagára...
Digitális innováció a GE-nél
Saját digitális technológiáival javítja termelési hatékonyságát a GE Power Veresegyházi gyára. A teljes magyar export több mint 4 százalékát előállító, gázturbinás erőműveket és azok...
Növekedésre számít a fashiondays.hu
Közép- és Kelet-Európa legnagyobb divatportálja 2016-ban 50.15 millió eurós bevételt produkált, idén pedig további 50 százalékos forgalmi növekedésre számítanak. A webshop 2015-ben kezdte meg...
Elkényeztették a gyerekeket a magyarok
A múlt évben elérte a 45 milliárd forintot a magyar játékpiac mérete, ez 12,5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest a Világgazdaság összeállítása...
Csúcson az ingatlanpiac
Májusban ismét kiemelkedő hónapot produkált az ingatlanpiac. A 14 ezer adás-vételt megközelítő adat nemcsak az idei legmagasabb, hanem az elmúlt évek legkiemelkedőbb forgalma is...
Új befektetők a lakáspiacon
A közösségi lakáskiadással még csak ismerkedők az örökölt lakásukat alakítják át boutique hotel stílusban, a most piacra lépők százmilliós befektetésként kezelik az akár százlakásos...
Növekvő bevétel és veszteség a Dellnél
Veszteséggel zárta a Dell Technologies amerikai információtechnológiai konszern az idei pénzügyi éve május 5-én zárult első negyedévét a vállalat jelentése szerint.
A Dell idei üzleti...
Pörög a kiskereskedelem
Nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban az Európai Unióban és az euróövezetben – derül ki az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat adataiból. A szezonálisan...
Beindult a drágulás
Gyorsult a fogyasztói árak emelkedésének üteme a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagállamaiban áprilisban. A tagországokban átlagosan 2,4 százalékos volt az éves infláció.
Az...
Különlegességek kerülnek kalapács alá
A sokszínűség lehetne a mottója a BÁV nyári kamaraaukciójának, hiszen a színes, különleges ékszerek, festmények, műtárgyak és bútorok játsszák majd a főszerepet. Olyan kuriózumok...
Megvan a nyerő alap
Komoly tőkebeáramlás és vagyonnövekedés tapasztalható idén a befektetési alapok piacán- hívta fel a figyelmet Gáti László, az OTP Alapkezelő marketing és értékesítési igazgatója az...
Forradalmasítanák a pályaválasztást
A fiatalok pályaválasztását forradalmasítanák a BCCH–uSchool vállalakozói klub döntőjének nyertes diákjai. A négy középiskolásból álló, Orient nevű csapat innovatív digitális megoldása a felvételi előtt...
Bevásárolt Andy Vajna
Megállapodást kötött Rákosi Tamás, az IKO Csoport tulajdonosa és Andy Vajna a TV2 Csoport tulajdonosa, hogy tovább erősítik a két cégcsoport együttműködését. A megállapodás...
Észak-Amerikában terjeszkedett az E.ON
Az E.ON éppen most ünnepelte az Iron Horse energiatároló és napenergia-rendszerének átadását, mely az Arizonai Egyetem technológiai parkjánál Tucson városa mellett létesült. A 10...
Újabb magyar startup-siker
A mesterséges intelligenciára épülő Chempass minden eddiginél nagyobb sikert aratott a régió legrangosabb startup versenyén, hiszen nem csupán a fődíjat, hanem egy különdíjat is...
Jól ment az easyJetnek
A kiemelkedően erős áprilist követően sem teljesített rosszul az easyJet, májusban 9,5 százalékkal többen utaztak Európa vezető légitársaságával, mint tavaly ilyenkor, ez több mint...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ezek a trendek mozgatják jövőre az e-kereskedelmet
Az időablakos kiszállítás alkalmazására ösztönzik a hazai piaci szereplőket a külföldi webshopok térnyerése nyomán átalakuló vásárlói igények. Jövőre ezért az e-kereskedelem egyre több szegmensében elérhetővé válhat ez a szolgáltatás. Emellett olyan új szolgáltatásmodellek terjedhetnek...
Karácsonyi ajándékok: sokan az utolsó pillanatban vásárolnak
A felnőttek harmada az utolsó hetekre, napokra hagyja az ajándékok vásárlását, és a háztartások majdnem egyharmadában a nőkre hárulnak az ünnepi teendők – többek között ez is kiderül a CIB Bank kérésére végzett friss,...
Közel 10 százalékkal nőhet idén a reklámpiac
Idén várhatóan 9,5 százalékkal bővül a globális reklámpiac a GroupM médiaügynökségi csoport decemberi This Year Next Year kutatása szerint. Az elemzés alapján jövőre a kelet-közép-európai régióban (CEE), valamint Magyarországon az elmúlt két év jelentős...
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Duplázott a hazai hitelpiac
Az előzetes várakozásoknál jóval aktívabban teljesített idén a hazai hitelpiac, ahol a CSOK Plusz kamattámogatott konstrukció népszerűsége a teljes volumen 25 százalékát fedte le, emellett a közel kétharmadára csökkent kamatszint pedig általánosságban javította a...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...