A piacvezető sportszerkereskedő márka 86,2 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta a 2024-es évet Magyarországon, ami az azt megelőző évhez képest 6%-os növekedést jelent. A...
2025 első negyedévében már alig érhető el újépítésű lakás 1 millió forint alatti négyzetméteráron – derül ki a Duna House legújabb ingatlanpiaci elemzésből. Ezzel...
Az Európai Unió fenntarthatósági (ESG) célkitűzései kiemelt prioritások voltak az utóbbi években. A fenntarthatóságot érintő szabályozások célja, hogy a vállalatok működésük során figyelembe vegyék...
A Kifli.hu anyavállalata, a cseh Rohlik Group bemutatta az Xtra-t, az eddigi legszélesebb körű kedvezményprogramját, amely a Kifli.hu-nál a Prémium csomagot váltja.
A sajátmárkás...
Az idei év eleje egyértelműen a budapesti lakóingatlan-piacon az egyik legélénkebb időszakot hozta. A befektetési célú vásárlók rohama, a korábban elhalasztott vásárlások miatt az...
Amikor csomagszállító drónokról hallunk, sokan jövőbe illő jeleneteket képzelnek maguk elé: lebegő szerkezetek hozzák házhoz a rendelést, közvetlenül az erkélyre vagy a kertkapu elé....
2025 második felében a családi házak energetikai korszerűsítése jelentős lendületet kaphat, miután az Otthonfelújítási Program módosításával az újonnan vásárolt ingatlanok birtokosai is igényelhetik az...
Áprilisban két helyszínen, a 40. jubileumi Telekom Vivicittán és a Hungexpon megrendezett CONSTRUMA 2025 kiállításon találkozhattak hazánkban egy új, mobil visszaváltó automatával a felhasználók,...
Innovatív kezdeményezéseket indított fenntarthatósági törekvéseivel összhangban az újrahasznosítás területén a SPAR Magyarország. Ezzel nemcsak költségcsökkentést ért el a vállalat, de a keletkező hulladék mennyiségét...
2025 elejétől kizárólag felelős forrásból származó, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező faanyagot használ a JYSK fa-, karton- és papíralapú termékeihez, illetve azok csomagolásaihoz. A fenntarthatósági szempontból mérföldkőnek...
A Continental Csoport Automotive szektora az Auto Shanghai kiállításon jelentette be jövőbeli márkanevét, immár független autóipari vállalatként. Az új név egyesíti a vállalat autóiparban...
A légitársaság “Út a nettó zéró kibocsátás felé” elnevezésű programja a fenntartható forrásból származó üzemanyagra (SAF), mint a karbonsemlegesség fő eszközére fókuszál. A terv...
Az EBA új ESG Kockázatkezelési Iránymutatása nemcsak felügyeleti megfelelési kötelezettséget, hanem az ESG kockázatok integrációjának lehetőségét is jelenti a bankok számára. Az EY szerint...
A Menedzserszövetség pont egy hónap múlva, 2025. május 22-én, immár 30. alkalommal rendezi meg az Év Menedzsere Díjátadó Gálát - az üzleti élet egyik...
Rekordszintre, 11 200 milliárd forint fölé ugrott februárra a lakossági számlákon lévő folyószámlabetétek állománya, vagyis tovább nő a lekötés nélküli pénzek mennyisége a lakosságnál....
A hitelkamatok csökkenésének köszönhetően ismét egyre több lakossági ügyfél nem lízingel, hanem bankhitelből vesz autót. Mindez azt jelenti, hogy az autófinanszírozáson belül a klasszikus...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Az out-of-home egyre hatékonyabb
JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató
Idén is...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....