- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Rekordteljesítményről számolt be a Xiaomi

A Xiaomi Corporation bejelentette a 2024. december 31-én zárult üzleti évére vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100...

60 milliárdos beruházás, 450 új munkahely

 Következő állomásként Pécs adott otthont az ország egyik legnépszerűbb HR rendezvénysorozatának, a HR Festnek, amely ezúttal a dél-dunántúli régió munkaerőpiaci kihívásaira fókuszált. Az eseményen...

Milliárdokkal nőtt a zenei streaming hazai bevétele

Kiugró mértékben, több mint 2,6 milliárd forinttal nőtt tavaly a zenei streaming magyarországi bevétele. Nemzetközi viszonylatban a teljes kereskedelmi bevétel 2024-ben elérte a 29,6...

Örülhetnek az AVON termékek rajongói

Belép a kiskereskedelmi piacra az AVON, áprilistól a dm országos hálózatában is kaphatóak lesznek a márka bizonyos termékei. A népszerű Tanácsadói hálózat továbbra is...

Már szerszámokat is online rendelünk

Műanyaghegesztő, sarokcsiszoló, hőlégfúvó és betonacél-érzékelő - az eMAG és Marketplace partnerkereskedőinek legkelendőbb termékei között a legkülönbözőbb típusú barkácstermékek találhatók meg, ami azt jelzi, hogy...

Legendás márka tér vissza az üdítők hazai piacára

Megkezdte a Traubisoda gyártását a Márka Üdítőgyártó Kft., ezzel a ’70-es és ’80-as évek ikonikus brandje visszatér a hazai üdítőitalpiacra. A Traubisoda visszatérése három,...

Újabb lélektani határhoz közelít a budapesti ingatlanpiac

Kétszámjegyű drágulás után már a milliós átlaghoz közelít a felújítandó téglaépítésű lakások négyzetméterára a fővárosban. A Duna House adatai szerint a budapesti szerződők 8%-a...

Tovább erősödik a lakásbiztosítási kampány

A lakásbiztosítási kampány végére mintegy 360 ezer szerződésváltásra, és további 400 ezer szerződés átdolgozására számít a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) - jelentették...

Megérkeztek a Starbucks tavaszi italkülönlegességei

Az idei tél hosszú és dermesztő látogatása után, itt az ideje, hogy végre új lendületet vegyünk! A melengető napsugarak még csak óvatosan kukucskálnak a...

Csokitörténelmet ír a magyar márka

A Stühmer, Magyarország ikonikus csokoládémárkája ismét történelmet ír: hamarosan a világűrben is megkóstolhatják a magyar csokoládét. A cég egyedülálló fejlesztése, a Stühmer Pillanat Korfu...

Triplázott a BioTechUSA

Történetének legnagyobb volumenű, mintegy 9 milliárd forint értékű beruházást valósít meg a hazai tulajdonú BioTechUSA. A beruházás első szakasza 5,5 milliárd forint értékben most...

Kedvező feltételekkel jön az új zöldhitel

Új, lakáscélú zöldhitellel jelenik meg a piacon a K&H áprilistól – közölte a pénzintézet. A kedvezményekkel együtt akár 5 százalék alatt, akár 4,7 százalékos...

Béres Alexandra termékeivel bővíti kínálatát a Rossmann

Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban, amelyek a testi-lelki egyensúlyt támogatják prémium hatóanyagokra épülő összetevőikkel. Az exkluzív bemutató eseményen a...

15 millió várja a legjobb magyar startupokat

Az InnoMaker Partners a Carpathian Startup Fest 2025 hivatalos magyar ökoszisztéma partnereként támogatja a régió egyik legjelentősebb startup eseményét. A fesztivál 2025. május 21-22....

Kevesen gondolnak arra, hogy miből fognak megélni nyugdíjaskorukban

 Ötből négy magyar az állami nyugdíjrendszertől várja megélhetése biztosítását idős korában, viszont még ennél is többen gondolják úgy, hogy ez nem lesz elegendő –...

Újabb kellemetlen inflációs meglepetés

A várt kisebb lassulással szemben tovább emelkedett az infláció februárban a KSH közzétett adatai szerint. A fogyasztói árak havi szinten 0,8 százalékkal nőttek, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Adni Öröm! – 25 ezer ajándékcsomag jut a rászorulónak

Lezárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója, amelynek keretében több tízezer nehéz sorsú ember karácsonya válik teljesebbé. A vásárlók összesen 208 tonna tartósélelmiszert ajánlottak fel a kijelölt...

Elárulta a Kifli.hu, hogy milyen termékből kerül több mint 60 ezer virtuális kosárba

Nem meglepő módon az ünnepi időszak slágerterméke a szaloncukor a Kifli.hu-nál is, minden ötödik rendelés tartalmazza ezt a csemegét, ami mintegy 62 ezer kosarat jelent. A webshop decemberben több mint 310 ezer rendelést teljesít,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...