A Xiaomi Corporation bejelentette a 2024. december 31-én zárult üzleti évére vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100...
Következő állomásként Pécs adott otthont az ország egyik legnépszerűbb HR rendezvénysorozatának, a HR Festnek, amely ezúttal a dél-dunántúli régió munkaerőpiaci kihívásaira fókuszált. Az eseményen...
Kiugró mértékben, több mint 2,6 milliárd forinttal nőtt tavaly a zenei streaming magyarországi bevétele. Nemzetközi viszonylatban a teljes kereskedelmi bevétel 2024-ben elérte a 29,6...
Belép a kiskereskedelmi piacra az AVON, áprilistól a dm országos hálózatában is kaphatóak lesznek a márka bizonyos termékei. A népszerű Tanácsadói hálózat továbbra is...
Műanyaghegesztő, sarokcsiszoló, hőlégfúvó és betonacél-érzékelő - az eMAG és Marketplace partnerkereskedőinek legkelendőbb termékei között a legkülönbözőbb típusú barkácstermékek találhatók meg, ami azt jelzi, hogy...
Megkezdte a Traubisoda gyártását a Márka Üdítőgyártó Kft., ezzel a ’70-es és ’80-as évek ikonikus brandje visszatér a hazai üdítőitalpiacra. A Traubisoda visszatérése három,...
Kétszámjegyű drágulás után már a milliós átlaghoz közelít a felújítandó téglaépítésű lakások négyzetméterára a fővárosban. A Duna House adatai szerint a budapesti szerződők 8%-a...
A lakásbiztosítási kampány végére mintegy 360 ezer szerződésváltásra, és további 400 ezer szerződés átdolgozására számít a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) - jelentették...
Az idei tél hosszú és dermesztő látogatása után, itt az ideje, hogy végre új lendületet vegyünk! A melengető napsugarak még csak óvatosan kukucskálnak a...
A Stühmer, Magyarország ikonikus csokoládémárkája ismét történelmet ír: hamarosan a világűrben is megkóstolhatják a magyar csokoládét. A cég egyedülálló fejlesztése, a Stühmer Pillanat Korfu...
Történetének legnagyobb volumenű, mintegy 9 milliárd forint értékű beruházást valósít meg a hazai tulajdonú BioTechUSA. A beruházás első szakasza 5,5 milliárd forint értékben most...
Új, lakáscélú zöldhitellel jelenik meg a piacon a K&H áprilistól – közölte a pénzintézet. A kedvezményekkel együtt akár 5 százalék alatt, akár 4,7 százalékos...
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban, amelyek a testi-lelki egyensúlyt támogatják prémium hatóanyagokra épülő összetevőikkel. Az exkluzív bemutató eseményen a...
Az InnoMaker Partners a Carpathian Startup Fest 2025 hivatalos magyar ökoszisztéma partnereként támogatja a régió egyik legjelentősebb startup eseményét. A fesztivál 2025. május 21-22....
Ötből négy magyar az állami nyugdíjrendszertől várja megélhetése biztosítását idős korában, viszont még ennél is többen gondolják úgy, hogy ez nem lesz elegendő –...
A várt kisebb lassulással szemben tovább emelkedett az infláció februárban a KSH közzétett adatai szerint. A fogyasztói árak havi szinten 0,8 százalékkal nőttek, az...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Minden az MI-ről szólt
HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...
Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...
Lezárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója, amelynek keretében több tízezer nehéz sorsú ember karácsonya válik teljesebbé. A vásárlók összesen 208 tonna tartósélelmiszert ajánlottak fel a kijelölt...
Nem meglepő módon az ünnepi időszak slágerterméke a szaloncukor a Kifli.hu-nál is, minden ötödik rendelés tartalmazza ezt a csemegét, ami mintegy 62 ezer kosarat jelent. A webshop decemberben több mint 310 ezer rendelést teljesít,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...