- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Rekordbevétellel zárta az évet az AutoWallis

Újabb rekordévet tudhat maga mögött az AutoWallis, miután árbevétele 17 százalékos bővüléssel 88 milliárd forintra nőtt 2020-ban. A társaság várakozása szerint ugyanakkor még ez...

Budapesten fejleszt a Ford

A Ford budapesti központjában jön létre a vállalat üzleti megoldásokat kínáló nemzetközi hálózatának új tagja, a Ford Business Solutions Europe (FBS Europe) központ. A szervezeti...

Bajban vannak a vendéglátóipari beszállítók

A hírekben leginkább az éttermek, szállodák és kávézók helyzetéről olvasni, ám ezekhez a vállalkozásokhoz beszállítók ezrei is szorosan kötődnek, akik szintén nehéz helyzetben vannak....

Egyre nagyobb szeletet hasít a Lidl a magyar borexportból

2020-ban 28,5 millió magyar palackos bort értékesített a Lidl Magyarország, ami jelentős, 21 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest. A vállalat itthon és...

Pécsen terjeszkedik az EY

Újabb központtal erősíti hazai jelenlétét az EY. A debreceni iroda indulását követően Pécsen is kirendeltséget nyit a nemzetközi tanácsadó cég, ami jelentős bővülésre ad...

Megvenné a DIGI-t a 4iG

Felvásárolhatják a hazai távközlési és műsorszórási piac egyik meghatározó szereplőjét, a 4iG megvenné a DIGI Csoport száz százalékát a román RCS & RDS konzorciumtól....

Budapesten bővít a Siemens

A Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásával és a HIPA közreműködésével 2021. szeptember 30-ig összesen 120 fővel, 169 főre bővíti kutatási és fejlesztési részlegét a Siemens...

Lengyelországban terjeszkedik a Péntech

A Péntech Solutions a magyar digitális faktoring piac első számú úttörője, platformjukon már közel 600 hazai cég regisztrált. Céljuk azonban az első naptól kezdve...

Új szintre emelte együttműködését a kormány és a Coca-Cola

Megújította és új szintre emelte a 2012-ben indított együttműködést a magyar kormány és a Coca-Cola HBC Magyarország. A Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, valamint...

Erős éve volt tavaly a SPAR-nak

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. forgalma 2020-ban az előző évhez képest 8,7%-kal 738,9 milliárd forintra növekedett, és a munkahelyek száma is bővült: az év...

Eltűntek a külföldi befektetők az ingatlanpiacról

2020 márciusa környékén a koronavírus-járvány kirobbanásával egy időben eltűntek a magánjellegű ingatlanpiaci befektetők Magyarországon, ami nagyban hozzájárult a kereslet csökkenéséhez is. Gadanecz Zoltán, a...

Társadalmilag hasznos vállalkozásoknak segít az Erste

Az Erste Csoport Social Banking programja keretében azzal is segítséget nyújt a Kelet-Közép-Európában működő, társadalmilag hasznos munkát végző vállalkozásoknak, hogy olyan sürgősségi forgóeszközhitelt nyújt...

Zöld üzemanyagot tesztelnek a repülőgépipari cégek

A repülés karbonsemlegességét szolgálja az a kutatás, amely a repülőgépgyártás vezető kutatóinak részvételével megkezdte a 100 százalékban fenntartható forrásból származó repülőgép üzemanyag, az SAF...

Már többezer álláskeresőnek segített a B-terv

A Kell egy B terv nevű karitatív munkaközvetítő felületen megalakulása óta több mint 4800 olyan álláskereső talált új állást, akik többnyire a COVID miatt...

Új autóipari megoldás érkezik

Kínában a prémium elektromos meghajtású autómárkával, a Polestarral való együttműködéssel megkezdődött az autók házhozszállítása. Európában pedig a Magyarországgal egy klaszterhez tartozó cseh és szlovák...

Hamarosan indulhat a kereskedés az OXO részvényeivel

Új céget regisztrál a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) a közepes méretű vállalkozásokra létrehozott Xtend piacára: a tőzsde 2021. március 19-től felveszi az értékpapírlistára a technológiai...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....