- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Zöldre vált a BMW müncheni gyára

A Neue Klasse limuzin Münchenben lát napvilágot 2026-tól. A müncheni gyárban 75 év után, 2027 végén véget ér a belsőégésű erőforrással szerelt modellek korszaka....

Rekordév a BMW-nél

A BMW Group 2023-ban világszerte 2 555 341 darab új autót értékesített, amely 6,5 százalékos abszolút fejlődést jelent. A müncheni központú vállalatcsoport tisztán elektromos...

Így állunk most az inflációval

Decemberben a fogyasztói árak havi szinten 0,3 százalékkal csökkentek, az éves inflációs index így 5,5 százalékra csökkent, ami érdemben kedvezőbb, mint az 5,9 százalékos...

Változás az adófizetésben – erre kell figyelni

A 2023. év végi minimálbér változás miatt már decemberre magasabb adóval- és járulékkal kell számolniuk a cégeknek és a nem katás egyéni vállalkozóknak –...

Rekordot döntött a SZÉP kártya

Tavaly év végén minden eddigi havi rekordot megdöntött a K&H SZÉP kártya forgalom. A plasztikkártya mellett több helyen már digitális formában is használható juttatással...

Sokkal magasabb bírságokra számíthatnak a cégek

Jelentősen átalakul a hazai fogyasztóvédelem 2024-ben: január elsejétől szigorodik a békéltető testületi eljárások menete, majd márciustól drasztikusan nő a kiszabható bírságok összege és új...

Hatalmasat zuhant tavaly a globális PC-piac

A múlt évben közel 14 százalékkal esett vissza a kiszállított személyi számítógépek száma 2022-höz képest az IDC előzetes adatai szerint. A negyedik negyedévben is...

A McDonald’s-parkolókban is tölthetjük majd az e-autókat

Együttműködési megállapodást kötött Magyarország két meghatározó szolgáltatója, az elektromobilitásban úttörő MVM Mobiliti Kft. és a hazai McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. A megállapodás...

Újabb zöld kezdeményezéshez csatlakozott a Google

Újabb meghatározó iparági szereplők csatlakoztak a Schneider Electric Catalyze programjához, a támogatók közé lépett a Google, a HP és az ASM is. A kezdeményezés...

Így változik idén a fogyasztóvédelem

Az elmúlt időszak számos jogszabályi változást hozott, különösen a fogyasztóvédelem területén. Marosi Zoltán, a DLA Piper Hungary versenyjogi csoportjának társvezetője összegyűjtötte azokat a főbb...

Visszaesett tavaly a használtautó-import

2023-ban 105 662 import használt személyautó kapott hazai rendszámot a DataHouse adatai szerint. Ez a szám 16,2 százalékkal marad el az egy évvel korábbi...

Átlátszó tévék, MI mindenben – erről szól az idei CES

A televíziók esetében az átlátszó az új jelszó, a két legnagyobb gyártó, az LG és a Samsung is bemutatott ilyen készülékeket az idei CES....

Fontos változásra készülhetnek a hazai cégek

Több ezer hazai cég működését alakítja át az idén hatályba lépett NIS2, vagyis a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv – hívja fel a figyelmet az...

Divatos kollekcióval rukkolt elő a BMW

Az exkluzív BMW Lifestyle kollekció a legendás pop-art művész születésének 100. évfordulóját ünnepli. A teljes szett egy kabátból, egy nadrágból, egy pólóból, egy sapkából...

Új modell az autók szervizelésére

Mindenki tervezi vagy már megtervezte az idei évének családi költségvetését. Sokan terveznének autójuk éves költségeivel is, ehhez adunk egy kis segítséget. A Green Car...

Megdöbbentő összeget költünk használt IT-eszközökre

Továbbra is jelentős növekedés előtt áll a globális használt IT-piac: becslések szerint a piac értéke már az évtized végére meghaladhatja a 270 milliárd dollárt....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...