Saját szén-dioxid-alapot (Carbon Fund) hívott életre a Volkswagen Csoport. Az évente 25 millió euróval dotált alap a vállalatcsoport mind a tizenkét márkája számára rendelkezésre...
Jól halad a Volkswagen márka a 2050-re tervezett szén-dioxid-semleges termelés felé vezető úton. A vállalat a 2020-as évre további ambiciózus célokat tűzött ki gyárai...
A MediaComot bízta meg a GrandVision új márkastratégiájának elkészítésével, melynek célja az Ofotért és a Vision Express brandek határozottabb megkülönböztetése volt.
A MediaCom által...
Közel 1,6 millió felhasználót ért el a Lidl egyetlen hétfői Facebook posztnak köszönhetően, és ami egyszerű termék reklámnak indult, egészen elképesztő hatást váltott ki...
Ingyenes élményórákon próbálhatják ki a 6-18 éves gyerekek és szüleik a programozást a következő hetekben. Az ország számos pontján megszervezett nyílt napok célja, hogy...
Bosch olyan 3D-s műszerfali kijelzőket fejlesztett, melyek a passzív 3D-technológia segítségével a valósághoz hasonló háromdimenziós vizualitás élményt adnak a felhasználóknak. A Bosch az ívelt,...
Idén július 27. és 31. között várják a Balaton-felvidékre a természet szerelmeseit, hogy együtt barangolják be a környék legszebb tájait. A Fjällräven Vándortúra egyike...
Hogyan erősíthető a márka iránti elköteleződés, milyen lépésekkel növelhető a márka ismertsége és az értékesítés, hogyan lehet hatékonyan elérni a fogyasztókat – többek között...
Arany- és ezüstérmet nyert a 2020-as csehországi World Beer Idol (WBI) nemzetközi sörversenyen a Szent András Sörfőzde. A nemzetközi szaktekintélyekből álló zsűri 17 ország...
A Bloomberg Gender Egyenlőségi Indexében (GEI) az esélyegyenlőség iránt elkötelezett tőzsdei társaságok kapnak helyet. Az Erste Csoport az egyetlen osztrák cég a Bloomberg GEI-indexében,...
A Lexusok világszínvonalú megbízhatósága újabb sikert hozott a vállalatnak, mégpedig a brit What Car? magazin 2020-as elismerését.
A megbízhatósági díjat független értékelések alapján ítélik...
Elsőként törte át a 200 milliárd dolláros határt az Amazon, ezzel sorban harmadik éve vezeti a Brand Finance legértékesebb márkákat bemutató listáját. A rangsor...
Az Európai Unió által elfogadott klímavédelmi terv szerint, a régiót 2050-ig a világ első karbonsemleges térségévé kívánják alakítani. Ennek kapcsán a Lavazza Group bejelentette,...
A Visa elérte a 2020-ra kitűzött, 100 százalékban megújuló energia használatára vonatkozó célját, ezzel is támogatva a vállalat elkötelezettségét globális tevékenységeinek felelősségteljes és fenntartható...
2030-ra a Microsoft karbon-negatív lesz, és 2050-re annyi szén-dioxidot fog eltávolítani a környezetből, mint amennyit az 1975-ös alapítása óta közvetlenül vagy közvetve az elektromos...
A Magyar Telekom Csoport a hazai nagyvállalatok közül elsőként, európai vezető távközlési szolgáltatók körében elsők között vált teljes mértékben karbonsemlegessé 2015-ben, és a tavalyi...
Az AI-platformok használata már nem niche és nem elit jelenség Magyarországon – derült ki az NRC és a Mediator hiánypótló, reprezentatív kutatásából, amelyben a magyar felhasználók online keresési szokásait térképezték fel. A „Kereső kutatás...
Amikor a televíziós hirdetésekről beszélgetünk, a legtöbb szakember figyelme arra irányul, hogy milyen áremelésre számíthat, illetve hogy ezek milyen formában jelentkeznek. Mennyire lesznek kiszámíthatók? Mert a tervezhetőség és a stabilitás a lételemünk. Ugyanakkor a...
A korábbi évekkel ellentétben a Black Friday már nem csak egyetlen novemberi napból áll, hanem egy több napon-héten át tartó akciósorozattal bombázzák a fogyasztókat. A magyar vásárlóknak ugyanakkor mindössze 17 százaléka készül tudatosan a...
Jelenleg a folyamatok jóval gördülékenyebben mennek, Vaszily Miklós a dolgok üzleti részével foglalkozik, és kevésbé szól bele a tartalomba, mint az elődje – mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója, aki...
A FOXPOST felkészült a Black Friday-jel induló csomagküldési szezonra: bővített csomagautomata-hálózattal, fejlesztett logisztikai kapacitásokkal és megerősített működéssel készül az év legforgalmasabb időszakára. A szezon végéig minden erőforrását a zavartalan ügyfélkiszolgálásra összpontosítja, csak az új...
Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...
Az LG Electronics számos díjban részesült a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs...
Az Unitree Robotics újabb mérföldkövet ért el a négylábú robotok fejlesztésében: bemutatta az A2 elnevezésű robotkutyát, amely nemcsak kiemelkedő teherbírással és hatótávval rendelkezik, hanem akár opcionális IP67 védettségének köszönhetően poros és nedves kültéri környezetben...
A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...