- Hirdetés -

Digitális újítás a LEGO-tól

|

- Hirdetés -

Gyerekeink már egy egyre digitalizáltabb világban fognak felnőni, ezért a digitális műveltség meghatározó fontosságú a jövőjük szempontjából. Ez azonban nem jelenti azt, hogy szülőként nyugodtan magukra hagyhatjuk gyerekeinket a digitális világ útvesztőiben. A valós életben átélt közös pillanatok továbbra is meghatározók, és egy tapasztaltabb társ, aki jobban átlátja az összefüggéseket, mindig jól jön. A LEGO Hidden Side a valódi építés élményét köti össze a kiterjesztett valóságban átélt kalanddal.

A gyerekek 0-24-ben, a hét minden napján folyamatosan új dolgokat tanulnak. Gyakorlatilag életük minden percében. Nincsen külön a tanulásra és külön a játékra fordított idő. Mindenből, amit tesznek, tanulnak, és ebben óriási szerepet játszik mind a való, mind pedig a digitális világban történő játék. A gyerekek amellett, hogy jól érzik magukat a játék közben, egyben olyan fontos, és a jövőjük szempontjából meghatározó tudást és készségeket is elsajátítanak, mint például a kreativitás, a döntéshozás, a problémamegoldás, a kommunikáció vagy az együttműködés. A LEGO Hidden Side ügyesen ötvözi a gyerekek kedvenc digitális gaming világát, a valódi építéssel. Azzal, hogy ezeket a pillanatokat megosztjuk velük, tapasztaltabb társaik lehetünk a digitális térben, és olyan közös élményben lehet részünk, amelyről később beszélgethetünk. Ez segít bennünket abban, hogy megtanítsuk a gyerekeket, hogy hogyan kezeljék azt a két különböző világot, amelyben a játék folyik, mit nyerhetnek a digitális világban tapasztaltakkal és mit tudnak ebből hasznosítani a valóságban. A játékélmény értékelése sokkal hasznosabb, mint szimplán csak passzívan befogadni az információt.

„Akinek egészséges a szociális élete, annak kiegészítő funkciót láthat el az online világ. Chaten megbeszélni a házi feladatot, vagy többszereplős játékokkal játszani ugyanolyan közösségi program lehet, mint egy séta a parkban. De persze minden a mértéken múlik, amely abszolút a szülői döntéstől függ. A szülő ad hozzáférést a digitális eszközökhöz és ami még fontosabb, ő mutatja az elsődleges példát. Egyre népszerűbb az úgynevezett digitális szerződés, pláne ha kamasz van a családban – ebben lefektethetjük, hogy generáció és helyzet specifikusan kire milyen szabályok vonatkoznak. Például, hogy vacsora közben nincs telefon, ez a család ideje, vagy hogy a virtuális játékok egészségesen keveredjenek a hagyományos verziókkal” – mondta el Villányi Gergő pszichológiai tanácsadó az új kiterjesztett valósággal ötvözött LEGO játék kapcsán.

A LEGO Hidden Side által a játékélmény egy új dimenziója tárul fel, amelyben a fizikai és a digitális játék eggyé olvad. A gyerekek mostantól a valódi kockákkal való kreatív építést egy új szintre emelhetik a kiterjesztetett valóság digitális világában. Minden az egyik LEGO Hidden Side szett megépítésével kezdődik. Ezután a gyerekek letölthetnek egy ingyenes applikációt a Google Play-ből vagy az App Store-ból, ráirányíthatják telefonjukat a szettre és tanúi lehetnek ahogyan a LEGO Hidden Side világa megelevenedik előttük. Ebben maga a szett kulcsszerepet játszik. A játékban történő előre jutáshoz el kell forgatni egy kijelölt kockát a valódi szetten, vagy pedig át kell helyezni egy LEGO minifigurát. Az app újdonsága a többjátékos mód, amelyek segítségével a gyerekek együtt játszhatnak a barátaikkal, illetve szüleikkel.

A gyerekek számára izgalmas kerettörténet elég teret ad a történetmesélés és a kreativitás kibontakoztatására. A tinédzser Jack és Parker bevezeti őket Newbury rejtett világába, ahol a sötét szellemek mindenféle bajt okoznak. Minden LEGO Hidden Side szett Newbury egy-egy épületének felel meg. A valódi szett a játék elejétől végéig kulcsszerepet játszik. A sikeres játékhoz használni kell a forgatható színes kockákat, mivel a játék színtere bizonyos pontokon átváltozhat a digitális világban. A szellemek gyűjthetők, és mindegyik más-más képességgel rendelkezik, amelyet a gyerekek a játékban történő előrehaladás során erősíteni is tudnak.

A hat új Hidden Side szett segítségével akár négyen is együtt tudnak játszani, s közös repülőépítéstől, a kísértetjárta vidámparkon át, a portállá átalakuló metróállomástól, a sötétség világítótornyáig számos izgalmas Hidden Side kalandban vehetnek részt a gyerekek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/

Saját ruhamárkával rukkolt elő az élsportoló

Ligetvári Patrik régóta dédelgetett álma volt egy saját kollekció, amelyben a hozzá hasonló, magas testalkatúak is megtalálják a számukra kényelmes, egyedi darabokat.Bár örökös első helyet foglal el Ligetvári Patrik életében a kézilabda, egy régi...
X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA