Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Új arculattal folytatja a HPS
Az elmúlt években jelentős változásokon átment ügynökség sokszínűségét és sokoldalúságát egy dinamikusan változó formákból és különböző színekből álló összkép jelöli az új arculatban, amelyben...
Díjazták az ASUS termékeit
Az ASUS négy terméke nyerte el a rangos Good Design díjat az innováció és műszaki tervezés területén felmutatott kiválóságukért. A díjnyertes termékek, a ZenFone...
Nemzetközi sztárparádét ígér a BrandFestival
Nemzetközi top speakerek váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán november 20-21-én a Budapest Music Centerben. Több mint 100 előadó, negyedrészt nemzetközi szakember...
Videózás felsőfokon – jön a Video Academy
Alig több mint egy hét múlva nyitja meg kapuit a Video Academy, ahol a hatékony videós kampányokról, a márkára szabott videóstratégiáról és az influencerekkel...
Ilyen munkahelyre vágynak a fiatalok
A rugalmas munkavégzés, stabilitás és az alapfizetés a legfontosabb munkahely-választási tényezők a jövő munkavállalói számára. A teljesítmény alapú honoráriumnál vonzóbb a fix, kiszámítható alapbér,...
Sörököst keres a Dreher
A Drehertől-Dreherig filozófiára építő és célzottan a fiatal, akár pályakezdő, valamint néhány év munkatapasztalattal rendelkező munkavállalókat megszólító EB kampány keretén belül a sörgyár egy...
Keresik a családbarát irodákat
Sok munkáltató ígéri az álláshirdetéseiben, hogy a juttatások részeként családbarát irodát is biztosít leendő munkavállalóinak. De mit jelent ez a gyakorlatban és mennyire jár...
Százéves a KLM
Idén ünnepli fennállásának 100. évfordulóját a KLM Holland Királyi Légitársaság mint az egyetlen olyan légitársaság, amely még mindig a saját nevén működik. Tudta például,...
Barbie-val kampányol a Nat Geo a természetvédelemért
A természetvédelemhez köthető, tudományos szakmákat népszerűsíti a Mattel a National Geographic-kal együttműködve. Az új Barbie-k bevezetésének célja, hogy felhívja a fiatal lányok figyelmét a...
Jövő héten nyit a Video Academy
Milyen a sikeres YouTube kampány, hogyan készítik a videókat az influencerek, mik a legújabb videós trendek – ez mind kiderül jövő héten a Video...
Tovább zöldülhetnek a gyárak
Tíz százalékkal csökkenő energiaköltségek, 25 százalékkal javuló működési hatékonyság, jelentős mértékben visszaeső karbantartási költségek – többek között ezeket a lehetőségeket kínálja a Schneider Electric...
Megint újított a Meki
Az Oktogon téri étterem átadásával folytatta hazai egységeinek a „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s hazai Developmental Licensee Partnere. Még 2017-ben indult el...
Több mint 1100-an a Marketing Summiton
„From Trash to Treasure in marketing communications” – ezzel az igazán figyelemfelkeltő mottóval várta szeptember 12-13-án a hazai marketingszakma krémjét a Marketing Summit Hungary....
Videós tippek a profiktól – hamarosan nyit a Video Academy
A Google szakértőitől és ismert hazai influencerektől leshetik el a Video Academy résztvevői a népszerű videós tartalmak készítésének titkait. A Google és a Marketing&Media...
Új szereplő a hazai e-ker piacon
Saját webshopot indít a Scitec. Európa egyik legismertebb sport-táplálékkiegészítő brandje új stratégia mentén folytatja kereskedelmi és marketing tevékenységét, és két új almárkát is kifejlesztett....
Díjat nyert a LIDL
A Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti áruházának ítélte a SuperStore idei versenyének szakmai zsűrije a SuperStore 2019 Diszkont kategória győztesének járó díjat.
Idén ötödik alkalommal...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Komoly fluktuációs hullám jöhet munkaerőpiacon
Az Európai Unió bértranszparencia- irányelve a 2026. június 7-től kötelezővé teszi a bérek átláthatóságát a tagállamokban. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak fel kell készülniük a bérsávok nyilvánosságra hozatalára és a munkavállalói bérinformációs kérelmek...
Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek
A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...
Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba
A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...
Már a vásárlóképes közönség is a TikTokon van
Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet a digitális marketingben. Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői...
Élénkül a kereslet az építőiparban
A Mapei Kft. harmadik negyedéves adatai igazolták a nyári várakozásokat: a vállalat 14,4 százalékkal növelte belföldi forgalmát az előző évhez képest, így szeptember végére 29,0 milliárd forintos árbevételt ért el. A vállalat szerint a...
Digital Center
Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat
Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...