- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Elsők között a Huawei

A Huawei az előkelő 48. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban a cég zsinórban harmadszorra kapott...

Magyar siker a design versenyen

Az A’Design Award & Competiton a legrangosabb nemzetközi design versenye, ahol évente a szakma kiválóságai díjazzák a kreatív területek legkiemelkedőbb munkáit és megoldásait. A...

Izgalmas pályázat divattervezőknek

“Télből a nyárba” mottóval pályázat indul feltörekvő divattervezők számára a legnevesebb hazai iparművészeti szakiskolák és egyetemek részvételével. A pályázók egy olyan hatdarabos kapszulakollekció megtervezésével...

Térképen a marketingaktív városok

A Magyar Marketing Szövetség elkészítette a 2018-as Országos Városmarketing Térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. Az idei év fődíjasa, Siófok lett. Május végén...

Szintlépésre készül az MMSZ

Június második felétől lesz elérhető a szakmai partnerek számára a Magyar Marketing Szövetség szakmai minősítő rendszere, a Marketing.hu. A szervezet május végi közgyűlésén a...

Díjat nyert a SPAR

A SPAR Magyarország és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat „Adni öröm!” jótékonysági kampánya rangos elismerésekben részesült. A Hipnózis 2018 és az Arany Penge reklámszakmai szemléjén...

Az adattudós az új szuperhős

Képes-e az adat és a mesterséges intelligencia (AI) megváltoztatni társadalmunkat? Hogyan tehetjük fenntarthatóbbá és energiatakarékosabbá a háztartásokat a segítségükkel, hogyan menthetik meg a technológiai...

Tovább zöldít a Seat

Az elmúlt hét év során a Seat 35.5 százalékkal csökkentette a gyár környezetre gyakorolt hatását. A vállalat tovább erősíti és gyorsítja olyan projektek megvalósítását,...

Ezekkel a borokkal csábít a Sziget

Idén is a Borháló lesz a vendéglátó egységek kizárólagos borbeszállítója a Sziget Kft. nyári rendezvényein. A fehér és rozé alapbor, valamint a fesztiválok vörös...

Nyári akcióban a Coca-Cola és a Sziget

Különleges együttműködést indít idén a Coca-Cola Magyarország és a Sziget Kulturális Szervezőiroda idén először különleges együttműködést indít: a legmenőbb nyári pillanatokra vágyó fogyasztók páros...

Marketingben is erős Siófok

Nyolc kategóriában is Gyémánt minősítést szerzett Siófok az Országos Városmarketing pályázaton, így a sok elismerés összegzéseként elnyerte az idei évben a Marketing Fővárosa címet....

Élen a Telekom

2017-ben a telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalataként jelölte meg a Magyar Telekomot a világ 3800 befektetési célpontjának fenntarthatósági működését vizsgáló ISS-oekom jelentése. A...

Külföldön is hódíthat a magyar módszer

Flow-élményből pénzügyi tudatosság: hat év alatt több mint százezer diák vett részt az OK Projekt tréningjein. A hazai népszerűség mellett jelentős nemzetközi érdeklődés övezi...

Budapesten is nyitna automata bankfiókot a Takarék

Digitális vonalon is erősít a jelentős arculatváltást megvalósító Takarék Csoport, ha beválik az ügyintéző nélküli fiók, Budapesten is megjelennének vele. Weigert Zsanett, a cég...

Csúcsra tör a Nickelodeon

Szenzációs világrekordra készül a Nickelodeon! A Viacom népszerű gyerekcsatornája és a LEGO Store Budapest egy 320 méter hosszú, több mint egymillió LEGO-elemből álló kígyó...

Sztárokkal kampányol a parfümmárka

A Paco Rabanne márka új illatpárral bővült tavasszal, a 1 Million Lucky férfi és Lady Million Lucky női illattal. A népszerű illatok bevezetéséhez nagyszabású...
- Hirdetés -